Kaavinnasta viikko, vuodosta olis kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
hei kaikille!

Olin viikko sitten kaavinnassa rv 9+3 oli masuasukin sydän pysähtynyt. Kaavinta päivänä vuotoa oli jonkin verran, ei kuitenkaan kuukautisista poikennut juurikaan ja vuoto loppui kuin seinään illasta eikä sen jälkeen vuotoa ollut, mutta nyt alkoi taas vuotaa, eilen olin sellaista kuukautis juilintaa mahassa. Osaisiko joku kertoa, onko tämä jotenkin tulehdukseen liittyvää vai voisiko nämä oikeasti olla kuukautiset? Onko kellään kokemusta?

Olen pahoillani menetyksestäsi :hug: :'(
Jos vuoto ei haise pahalle, muulle kuin verelle, tai siulla ei ole lämpöä, tuskin kyseessä on tulehdus. Veikkaisin, että siulla on kuukautiset. Pääsette yrittämään uudelleen :) Onnea :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Olen pahoillani menetyksestäsi :hug: :'(
Jos vuoto ei haise pahalle, muulle kuin verelle, tai siulla ei ole lämpöä, tuskin kyseessä on tulehdus. Veikkaisin, että siulla on kuukautiset. Pääsette yrittämään uudelleen :) Onnea :heart:

Ei haise mitenkään oudolle, kuukautisilta vaikuttaa ainakin hajunsa puolesta. Tein raskaustestin ja sekin näytti negaa, onko mahdollista, että näin nopeasti olisi raskaushormooni kadonnut elimistösä?

:( mulla sama viikkoja 16 ja risat.Synnytin ensin ja sitten tehtiin kaavinta vielä päälle.Mulla vuoto loppui juuri ja sitä kesti ruhtinaalliset 5 viikkoa ja hiukka päälle.Edes aiemmissa kaavinnoissa ja synnytyksissä tällaista jälkivuotoa ei ole ollut.Alapää ihan hellänä kun side housuissa saanu 5 viikkoo juosta menemään.
Toivotaan,että sulla vuoto loppus aiemmin.Mulle sanottiin naistentautien poililla,kun soitin,että niin kauan on normaalia,kun ei ole kipuja tai pahaa hajua.
:hug: osanotto menetyksesi johdosta.

Ne kuukautiskivut liekkö supisteluja ja kohtuun vain jäänyt tavaraa jota supistusten avulla yrittää saada pois. Eli normaalia vuotoa. Mulla kesti n.2viikoo keskenmenosta vuoto

Yhteistyössä