Kaavoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiyshousuihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaavoista en tiedä,mutta halpoja housuja löydät osoitteesta huuto.net.sieltä olen ite ostanu lähes kaikki housini sekä uff kirppikseltä tosi hyvä kuntoisia molemmissa ja halpoja. uff 6-1e päiviltä kantsii katsella huutonetissä ihmiset ite päättävät hinnat mut ihan perushousuja saa kyllä tosi edullisesti merkkeinä lindex h&m jne.kantsii katsoa ihan oikeasti sieltä,housut ovat tietysti käyettyjä,mutta kunto ihan loistava!! hosujen hinnat vaihtelevat 3-15 e välillä ,mutta joskus saa paketteina halvalla ite ostin 3kpl tosi ihania housuja ja erilaisia siis 8e yhteensä:)siellä on lähes kaikista kuvat sekä koot selkeästi merkitty.

Olen ommelut ystävälleni. Ammatin puolesta on noita kaavalehtiä. Tehdyt/ teetetyt housut tulevat kyllä kalliimmaksi kuin kirpparihousut halvimmillaan, mutta jos semmoiset haluat niin kannattaa käydä kirjastosta selailemassa esim. Suuri Käsityö lehtiä ja Burdaa jne. Osa on kyllä ruotsin ja saksan kielisiä.

Tekemisen iloa, jos innostut! ( :

Suuri Käsityö -lehdestä löysin parikin kaavaa mutta valitettavasti en muista edes minkä vuoden numeroista oli kyse, kirjastosta löysin kyseiset kaavat. Jos sovellustaitoa löytyy niin sen etuosan pystyy helposti muokkaamaan ilman kaavojakin, itse lunttasin vähän mallia kaupan pöksyistä...

Itse olen myös muokannut parit vanhat housut mahalle sopiviksi. Pura sivusaumaa 10-15 cm ja leikkaa pois etukappaleesta pala pois, tee alareunasta ""pyöreä"". Älä kuitenkaan leikkaa liian matalaa palaa pois sillä sitten tekele ei istu kunnolla. Paksusta trikoosta tai resorista tilalle kaksinkertainen pala (taite yläreunaan), yläreunaan olen tehnyt kuminauhakujan tai sitomisnauhat ettei putoa päältä.

Tuolla menetelmällä olen saanut kaikkein mukavimpia housuja, sillä kaupan pöksyissä tahtoo monissa olla minun mieleen liian paksuja vyötärönauhoja. Samalla olen päässyt eroon niistä housuista joita ei muuten tule ikinä käytettyä... (eikä ole hirveästi haitannut vaikkei olisikaan tullut ihan 100% onnistumista ;))

Yhteistyössä