Kadonneet tutit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yötär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yötär

Jäsen
02.04.2005
736
0
16
Onko jossain joku musta-aukko joka nielee kaikki tutit?? Tässä on nytkohta tunti etitty että löytyis ees yks tutti. Mä en saa poikaa päikkäreille ilman sitä :headwall: Alkaa olla ideat vähissä että mistä enää kaivaa :kieh:

Printterin sisällä, lämpöpatterin välissä, sängyn sijauspatjan alla, tyynyliinan sisällä, eteisessä kenkien sisällä....sieltä meidän pojan tutteja yleensä löytyy.
Tutteja pitäisi olla noin 15 kpl mutta tällä hetkellä vain kahden olinpaikka on tiedossa :D .

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Meillä ne on aina lelulaatikossa, sängyn alla, sohvan alla, isompien lasten huoneissa jne. millon missäkin. Välillä saa tutkia kaikki paikat et löytää...

Lelulaatikot on tutkittu, isosiskon sänky tutkittu, kuten myös sohvan ja sänkyjen aluset.

Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Meillä ne on aina lelulaatikossa, sängyn alla, sohvan alla, isompien lasten huoneissa jne. millon missäkin. Välillä saa tutkia kaikki paikat et löytää...

Lelulaatikot on tutkittu, isosiskon sänky tutkittu, kuten myös sohvan ja sänkyjen aluset.

eteisessä kenkien sisällä?! vaatelaatikossa?! keittön kaapeissa?! roskiin mennyt vahingossa?!

Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
HURRAA! Yks löyty. En tosin tiedä mistä, poika pieni ite vaan käveli sen kanssa vastaan. Äkkiä laitoin pikkusen unille ettei ehi karkaamaan tuti uudelleen :D

Meillä tapahtuu usein samaa: mä olen kääntänyt koko kämpän ylösalaisin tutteja etsiessäni, ja poika kävelee sitten tutti suussa vastaan naama virneessä. Jonnekin se niitä jemmaa, kun tietää että saa tutin enää vain yöunille mentäessä.

Yhteistyössä