V
vierailija
Vieras
Kävin kaksi vuotta sitten kaksoisleuan rasvaimussa. Olen muuten sopusuhtainen ollut aina, mutta jostain syystä leuan alle oli kertynyt rasvaa häiritsevän paljon. Olin miettinyt vuosikausia rasvanpoistoa ja lopulta varasin ajan konsultaatioon. Siellä lääkäri ehdottomasti suositteli myös kasvojen alaosan rasvaimua, jotta tulos olisi parempi. Siten kasvoihin ei jäisi "laatikkomaista" ilmettä, kun leuka siloittuu olemattomaksi. Perustelut olivat hyvät, mutta silti en innostunut ajatuksesta. Lopulta rasvaimu tuli ajankohtaiseksi ja lääkäri vakuutti että ei tarvitse olla huolissaan, lopputulos tulee olemaan hyvä. Puoli vuotta operaation jälkeen leuka oli epätasainen ja roikkui toispuoleisesti, mutta nyt kaksi vuotta myöhemmin se on hyvä. Sen sijaan kasvoni hymyillessä näyttävät tyhjiltä. Aiemmin ennen operaatiota hymyni oli iloinen paksumpien ja täyteläisempien poskien ansiosta. Nykyään hymyillessä kun katson peiliin tuntuu että olen vanhentunut kymmenen vuotta. Hymy näyttää enemmän veltolta yritykseltä hymyillä, kuin aidolta ilolta. Reilusti ylipainoisilla alakasvojen rasvaimu tuskin tekee samaa vaikutelmaa. Olin tyytyväinen kasvoihini ennen operaatiota, minua harmittaa että lopputulos on saanut kasvoni näyttämään kumimaisen miehekkäiltä. Aiemmin hymyillessäni näytin valokuvissa iloiselta ja posket oli tuhdit. Naisellisemmat. Harkitkaa tarkkaan ihmiset ennen kuin lähdette operaatioon. Halusin jakaa tarinani, sillä valitettavan vähän löysin tietoa itse etukäteen epäonnistuneista kohtaloista. Rukoilen hiljaa mielessäni, että kasvoni vielä palaisi edes lähelle aiempaa olemusta. Uuteen operaatioon tuskin uskaltaisin enää mennä, sillä pelkään että lopputulos olisi vielä pahempi. Totisena kasvoni sentään vielKävin kaksi vuotta sitten kaksoisleuan rasvaimussa. Olen muuten sopusuhtainen ollut aina, mutta jostain syystä leuan alle oli kertynyt rasvaa häiritsevän paljon. Olin miettinyt vuosikausia rasvanpoistoa ja lopulta varasin ajan konsultaatioon. Siellä lääkäri ehdottomasti suositteli myös kasvojen alaosan rasvaimua, jotta tulos olisi parempi. Siten kasvoihin ei jäisi "laatikkomaista" ilmettä, kun leuka siloittuu olemattomaksi. Perustelut olivat hyvät, mutta silti en innostunut ajatuksesta. Lopulta rasvaimu tuli ajankohtaiseksi ja lääkäri vakuutti että ei tarvitse olla huolissaan, lopputulos tulee olemaan hyvä. Puoli vuotta operaation jälkeen leuka oli epätasainen ja roikkui toispuoleisesti, mutta nyt kaksi vuotta myöhemmin se on hyvä. Sen sijaan kasvoni hymyillessä näyttävät tyhjiltä. Aiemmin ennen operaatiota hymyni oli iloinen paksumpien ja täyteläisempien poskien ansiosta. Nykyään hymyillessä kun katson peiliin tuntuu että olen vanhentunut kymmenen vuotta. Hymy näyttää enemmän veltolta yritykseltä hymyillä, kuin aidolta ilolta. Reilusti ylipainoisilla alakasvojen rasvaimu tuskin tekee samaa vaikutelmaa. Olin tyytyväinen kasvoihini ennen operaatiota, minua harmittaa että lopputulos on saanut kasvoni näyttämään kumimaisen miehekkäiltä. Aiemmin hymyillessäni näytin valokuvissa iloiselta ja posket oli tuhdit. Naisellisemmat. Harkitkaa tarkkaan ihmiset ennen kuin lähdette operaatioon. Halusin jakaa tarinani, sillä valitettavan vähän löysin tietoa itse etukäteen epäonnistuneista kohtaloista. Rukoilen hiljaa mielessäni, että kasvoni vielä palaisi edes lähelle aiempaa olemusta. Uuteen operaatioon tuskin uskaltaisin enää mennä, sillä pelkään että lopputulos olisi vielä pahempi. Totisena kasvoni sentään vielä ovat joten kuten kauniit. Mami 36v.