Hae Anna.fi-sivustolta

Kämppistä/ kämppiksiä Espanjaan?

Viestiketju osiossa 'Espanja' , käynnistäjänä janzkuli91, 24.03.2014.

1. janzkuli91 Vierailija

Hei,

Oisko täällä ketään, joka ois kiinnostunu muuttamaan Espanjaan marras-/ joulukuussa puoleksi vuodeksi tai muutamaksi kuukaudeksi? Aikaa yms. ei oo vielä lukkoon lyöty, että siinä voidaan kyllä joustaa. Paikallakaan ei oo niin paljo väliä, mutta itseäni kiinnostaa esimerkiks Barcelona, Valencian alue, Andalusian alue ja Kanariansaaret. Mieluiten kuitenki lähellä merta jossain vähän isommassa kaupungissa tai lähellä isoa kaupunkia hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Kämppistä oon ajatellu ihan sitä varten, että vois vuokrata jonkun vähän isomman kämpän jostain hyvältä paikalta ja jakaa asumiskustannukset. Ja toinen syy on, että ois heti valmiina kaveri, jonka kans tutustua muihin ihmisiin ja paikkoihin.

Ite oon 22-vuotias tyttö Espoosta. Voin luonteesta yms. kertoa sit lisää kiinnostuneille, mutta oon positiivinen ja hyvä tyyppi hehe :D Oon tosi spontaani ja tykkään kokeilla kaikkee uutta ja erilaista. Mulla on aina kaikkia ihme ideoita päässä, joita haluun toteuttaa :p Yritän harrastaa kuntosalia ja lenkkeilyä, mutta se on jääny kyllä viime aikoina vähän vähemmälle. Tykkään kans musiikista ja laulamisesta tosi paljo. Ja ruoasta!! :D <3

Espanjaan haluan sen takia, ku haluan oppia Espanjaa, tutustua uusiin ihmisiin ja saaha mahtavia kokemuksia ja muistoja. Oon aina halunnu matkustella, mutta ei oo oikeen ikinä ollu mahollisuuksia. Sit vielä yks syy on se, että opiskelen verkossa merkonomiks ja mun oppilaitoksella on Espanjassaki koulu, joten voin suorittaa lähipäivät siellä (joita on muutaman kerran vuodessa)

Mutta hei, jos kiinnostaa niin lähetähän sähköpostia niin voidaan jutskata lisää :)

tsigitsigi91@hotmail.com

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari