Kännipano

  • Viestiketjun aloittaja Kyllä vai ei?
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä vai ei?
Jos mies on niin kännissä, että menettää muistinsa, harrastaa seksiä ilman että on siitä aamulla tietoinen?

Onko tuo edes mahdollista?

[keskustelu siirretty]
 
Nainen.
Minä kyllä tunnen itsestäni aamulla jos olen illalla/yöllä harrastanut seksiä.

Kyllähän sen itsestään tuntee. Eritteet ja kaikki. . . Tai ei kai kukaan muistamattomassa kännitilassa pesydy?

Eri asia kai sitten jos haluaa tuntea ja muistaa. . .
 
Ainakaan miehelläni...
...vaikka hän onkin normaalisti varsin viriili, ei seiso kunnolla jos hän on humalassa, joten se ainakin on varmaa, että jos hän joisi niin, että muisti menisi, ei hänellä todellakaan olisi erektiota. Jos nainen on tolkuttomassa humalassa/sammunut, hänen kanssa varmasti voidaan seksiä harrastaa, mutta eikö silloin kyseessä olisi jo raiskaus?
 
Nainen2
Sanan olen havainnut minäkin, että miehelläni kännissä halut suuremmat kuin kykenevyys. Vaikka erektiota olisi niin viimeistään yhdynnän aikana veltostumista ilmenee.
 
kukin tyylillään
Kyllä mun miehen kalu toimii vaikka ois kuinka kännissä. Aina ei vain laukea, joten eritteitä ei löydy. Joskus sammuukin kesken panon. Eikä taatusti muista seuraavana päivänä mitään. Ja naiset vielä vähemmän tietävät jos muisti menee, mitä on tullut tehtyä, jos ukko ei ole lauennut sisälle. Bideellä pesukin käy helposti vaikka ois kuinka kännissä.
 
Aloittaja
Jos on noin kännissä, niin miten mahtaa olla ehkäisyn kanssa? Ei taatusti "muistu mieleen".

Ukko siis väittää, ettei ole voinut paneskella, koska tietäisi jos olisi. Mutta muistia ei ole.

Tilanne on kuitenkin ollut se, että isommalla miesporukalla on hankittu maksullinen nainen juhliin. Ja kukaan ei ole tehnyt mitään, tai eivät ainakaan muista. . . Nainen oli kuulema vain strippari.

Oma mieskin väittää, ettei hänellä seiso kun on oikein kännissä. Eipä ole tullut kokeiltua, koska eipä juuri ole räkäkänninen ukko koskaan säväyttänyt sänkykumppanina.

Paska homma!
 
N49nen
...ei ole mahdollista mutta miehen logiikalla on. Kännihakuinen mieheni on sammunut kesken aktin ja väittää ettei muista itse siitä mitään. Ja tosiaankin; himot ovat kahta kauheammat vaikka pikkuveli ei oikein ole leikissä mukana. Yrityksen puutteesta ei siis ainakaan voi syyttää.
 
karismaako.
Alkuperäinen kirjoittaja Aloittaja:
Jos on noin kännissä, niin miten mahtaa olla ehkäisyn kanssa? Ei taatusti "muistu mieleen".

Ukko siis väittää, ettei ole voinut paneskella, koska tietäisi jos olisi. Mutta muistia ei ole.

Tilanne on kuitenkin ollut se, että isommalla miesporukalla on hankittu maksullinen nainen juhliin. Ja kukaan ei ole tehnyt mitään, tai eivät ainakaan muista. . . Nainen oli kuulema vain strippari.

Oma mieskin väittää, ettei hänellä seiso kun on oikein kännissä. Eipä ole tullut kokeiltua, koska eipä juuri ole räkäkänninen ukko koskaan säväyttänyt sänkykumppanina.

Paska homma!
Aaaa...koko porukalla muistinmenetys. Jos joku onnistuu tietämättään panemaan, niin siinäpä vasta salapano.
 
Aloittaja
Niin todellinen salapano.

En ole jutellut noiden muiden miesten kanssa. Mieli kyllä tekisi =oD Mutta periaatteenani on ollut, että en mieheni tekemisiä vahdi, en roiku nilkassa kiinni, eli yritän luottaa. Se ei tarkoita sitä, että parisuhteessa oleva saisi naida napsutella missä vaan, ja toivoa ettei jää kiinni.

Jos miehellä ei housut pysy jalassa kun en ole paikalla, niin minä en roiku mukana ja pitele niitä housuja jalassa.

Nyt en tiedä mitä tekisin ja ajattelisin.

Mies vannoo, että heräsi aamulla farkut jalassa. Ja ettei ole voinut harrastaa seksiä, koska kyllä tietäisi sen. Muuten ei muista juuri mitään.

Tekisi mieli pistää koko mies ulos. Mutta kun meillä on yhteistä elämää jo yli 20 vuodelta ja lapsiakin.

Ja tauditkin hirvittää. Eli jos ei muista ja onkin sekstaillut, niin ties mitä kantaa. On luvannut kyllä mennä testeihin. Sitten kun töiltään ehtii. .

Että hel***in salapano!

Mutta kai se on nykyään niin trendikästä käydä vieraissa. Olen lähes 40 muumio siis, kun ei ole tullut käytyä. . .
 
karismaako.
Nii..mistäpä mie tietäsin mitä on sattunut, jos ei mieheskään kerran ja oli sentään paikalla.

Mut sen mie tiijän, ettei nelikymppinen nainen mikään muumio ole, vaikkei olis tullutkaan mentyä.
 
Aloittaja
Niin stripparihan ei ole strippari, vaan eroottinen tanssija. Ja eroottinen tanssija on tietysti taiteilija. . .

Onkohan etelän "stipparit" strippareita, tanssijoita, tai taiteilijoita. Ja saakohan niitä katsomisen lisäksi koskea? Tai katsoiko edes kukaan, kun muisti ei pelaa kai kellään. . . Joten taisi koko taide-esitys mennä hukkaan. . . Ja taiteilija raukka potee masennusta, kun hänen panostaan ei arvosteta. . .

En minä ole siis muumio, olen vain epätrendikäs nelikymppinen.

Ja jotta ei koko kirjoitus mene valitukseksi, niin olisi minullakin ottajia, mutta kun moraali, järki ja tunteet pistää vastaan. =oD
 
Ancelina
Turha miettiä koko juttua, et sinä siitä ikinä saa totuutta selville. Ja jos saisitkin, mitä se auttaisi? Tehty mikä tehty.

Mies vain testeihin, ettet saa jotain HIV:tä itsellesi.
 
Aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ancelina:
Turha miettiä koko juttua, et sinä siitä ikinä saa totuutta selville. Ja jos saisitkin, mitä se auttaisi? Tehty mikä tehty.

Mies vain testeihin, ettet saa jotain HIV:tä itsellesi.
Eli kun tekee kerran, voi lipsahtaa toisenkin kerran. Tai ties vaikka olisi jo lipsahtanutkin. Ja asialle en mitään voi. Ymmärrän kyllä etten voi, kun en aio jatkossakaan roikkua hänen nilkassaan tai housunkauluksessa kiinni.

Seksi on minulle tärkeää. Mielestäni ihan perusasoita elämässä. Mies on menossa testeihin, kun pelkää että lähden hakemaan sitä seksiä muualta, kun häneen en koske ennen kuin on "puhtaaksi todettu".

Asian kanssa pitäisi siis oppia elämään. Opinko, tai haluanko edes oppia? Siinäpä miettittävää.

Minulta kysyttiin viikonloppuna, ja MIES oli kysyjänä, että miten päästin mieheni tuollaiseen reissuun? Kun "tuollaisilla reissuilla" haetaan kuulema vain naisia. Ja tämän miehen ei siis pitäisi tietää mitään tästä "stripparista". Hämmästyin kysymystä. Päästin, kun luotin. Ja nähtävästi aiheettomasti. Olin niin aidosti hämmästynyt, että tuo neropatti kysyi, että enkö ymmärrä, vai enkö tahdo ymmärtää? Ja minä kun olen aina ollut "ylpeä" edes fiksuudestani. . .

Eli luottamuskin on nykyään täysin epätrendikästä. Tai siis turhaa. Tuossapa on vitsit vähissä.
 
ancelina
Et voi tietää. On paljon miehiä, jotka ei petä ikinä, mutta sitten on paljon myös miehiä, jotka pettää. Miehesi on saattanut katsella vieressä kun muut panevat, tai sitten ollut mukana, ei VOI TIETÄÄ. Vaadi ne testit, ja sitten mieti romuttuuko maailmasi, jos mies on erehtynyt kännissä panemaan jotain hutsua. Tekemättömäksi sitä ei saa.

Se on totta, että et voi vahtia loppuelämääsi, pettääkö se vai eikö petä. Usein ne miehet ja naiset, joita vahditaan eniten, pettävät kuitenkin.

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Ensin se oli aivan hirvittävää ja maailmanloppu, sitten päätin, että petän sitten itsekin jos sopiva tilanne tulee kohdalle. Näin se on sujunut; molemmat ovat vissiin hieman käyneet kokeilemassa, mutta en enää välitä. Olen tullut siihen tulokseen, että on mahdollista silti rakastaa toista. Kunhan se kumi on ehdottomasti aina mukana!

Mitään ihastusta, rakastumista tai sivusuhdetta en kuitenkaan aio sietää, en itselläni enkä miehelläni.

Elämä on paljon helpompaa, kun ei koko ajan vahtaa miestään hysteerisesti. Tiedän itsekin, että minulla on mahdollisuus mennä nussimaan, jos haluan. Mutta yleensä en halua. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa aina.
 

Yhteistyössä