Hae Anna.fi-sivustolta

Kännykkä

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Pikaista apua!, 03.12.2004.

1. Pikaista apua! Vierailija

Apua äkkiä - matka lähestyy ja mulla ei ole vieläkään tietoa (eri lähteissä sanotaan eri tavalla) kännykästä Dominikaanisessa!

Mulla on Kolumbus-liittymä jonka pitäisi toimia MUTTA kuulemma kaksitaajuiset puhelimet ei toimi niiden verkossa ja mulla on Nokian 3510. ELi pitääkö lähteä ostamaan kolmitaajuuspuhelinta ja jos pitää, niin mikäköhän olisi halpa sellainen?

Dominikaanisessa matkustelleet kertokaas onko niin, että tavallinen kaksitaajusskännykkä ei toimi siellä?

2. Kalle Vierailija

Kyllä se niin on, että puhelinkauppaan kipi kipi.
    Kolmitaajuuskone siellä tarvitaan. Tai sitten USA- mallinen.

3. lähtijä Vierailija

Miten olisi loma ilman kännyä?
    Aiemmassa viestiketjussa kerrottiin puhelujen Suomeen maksavan lähes 3e/min ja vastaamisenkin melkoisesti.

Itse jätän puhelimen lomailemaan kotiin. Jos tärkeää asiaa kotiin/ystäville tulee, niin intertentin käyttömahdollisuuksia löytyy. Maksullisia tietenkin, mutta kuitenkin halvempaa kuin puhualörpöttely.
    Ja HÄTÄtilassa kotiväki pystyy lähettämään hotelliin viestejä ja yhteydenottopyyntöjä.

Em. tavalla aion jälleen irtaantua 100%:sti koti-, työ- ym. stresseistä.

4. ?? Vierailija

Siis itseasiassa juuri siksi kyselin sitä kännyasiaa, että onpa ihanaa, jos känny ei toimisi, niin ei tulisi pienintäkään kiusausta käyttää sitä!!

Kiitos kaikille vastaajille!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari