Hae Anna.fi-sivustolta

Käsilaukut

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä -mm-, 04.07.2005.

1. -mm- Vierailija

Käsilaukuista kuka osaisi kertoa. Ne eivät olleetkaan ihan tavanomaisessa käytössä.
    Olin kotona ilmeisesti olohuoneessa ja siellä oli mitä ihmeellisimpiä keinoja keksitty käyttää käsilaukkuja sisustuksessa. Eräskin helminkirjailtu käsilaukku (olisiko ollut siis iltalaukku) oli muunnettu radioksi ja se ihan toimi, musiikki kuului siis laukun sisältä. ?
    Vähän siellä sun täällä niitä laukkuja oli ei isoja vaan sopivankokoisia ja mikä helmin ja mikä lasisin kivin kirjailtu ja myös ihan tavallinenkin näkyi olevan joukossa.
    Luulisin että minä olin tuo olohuone mutta mitäs käsilaukut vois olla ?

2. Sinilemmikki Vierailija

Hei!

minulle tuli mieleeni, että laukuissa on asioita, joita on kulkiessa/matkatessa/elämän varrella sinne laitettu - eli olisiko olohuoneessasi/kotonasi/mielessäsi sellaisia kaikenlaisia muistoja... laukku voi kuvata myös sellaisia lyhyitä rakkaussuhteita... mutta voihan niitä muistoja tarttua mukaan muutenkin :)

Siellä oli yhden laukun kohdalla vähän kyyneliäkin, radiolaukku olisi kannattanut kuunnella tarkasti - sieltä olisi voinut tulla mieleen joku toinen ""tapahtuma"" tai sitten se oli musiikintäyteinen muisto :)

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

3. -mm- Vierailija

Sanoit että yhden laukun kohdalla oli kyyneliä ? en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, voisitko selventää.
    Minusta siinä unessa ei ollut kyyneliä lainkaan, oliko sinulla siis jonkunlainen ""tuntuma"" siihen uneen vai miten se tuli mieleen.
    Itse mielestäni se oli hyvin kaunis uni, ihmettelin siinä että kenellä on ollut niin valtavasti mielikuvitusta ja luomiskykyä että on keksinyt käyttää niitä käsilaukkuja sisustusmateriaalina.
    Sen muistan että siitä yhdestä laukusta jossa oli aika upea kirjailu - kuului musiikkia ja pidin siitä - elikkä varmaan minun lempimusiikkiani on täytynyt olla - vähän sellaista ns. tunnelmamusiikkia siis.
    Eikä siinä unessa tainnut olla muita henkilöitä kun minä ja sitten vain tämä erikoisella tavalla sisustettu kaunis koti.

4. Sinilemmikki Vierailija

Itse tiedät parhaiten noiden laukkujen sisällön :) (laukuissa on myös salaisuudet) - tuli vain sellainen olo niistä helmistä, että voisi olla vähän kyyneliäkin, haikeutta tai kaipausta...
    Se voi tietysti olla jokin upea elämys (jos kirjailu oli muutenkin upea ja tunnelma myös), jonka vain sinä voit tietää.

Joka tapauksessa laukuissa on asioita, jotka ovat sinulle matkan varrella tarttuneet ja ovat nyt muistoissa (tuo tunnelmamusiikki...kauniita) tai konkreettisena mukana elämässäsi. Tämä on sangen henkilökohtainen uni, joka sinun pitäisi itse selvittää tarkemmin - mieti mitä valvetilassa olet viime aikoina tehnyt, missä liikkunut, keitä ihmisiä kenties tavannut :) olisiko siinä vastausta siihen muistelopuoleen - mitä on siis matkalla tarttunut mukaan.

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

5. mimmu Vierailija

Hmmm - nyt kyllä pistit mimmun mietteliääksi ?
    Täytyy ihan alkaa pohtia ketä olen nähnyt/tavannut tai muuten vain haikaillut - ei nyt ihan äkikseltään tule mieleen, mutta kun olen vähän (ihan vähän) pohjimmiltani sellainen tunneihminen ( en kyllä ikinä myönnä sitä kenellekkään ) niin voiskohan se joku pieni asia laukaissut sieltä jotain haikeita juttuja kun tuo musiikki oli kyllä sellainen tunnelmamusiikki - vähän sellaista hempeetä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri