Hae Anna.fi-sivustolta

Käsillä parantaminen

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Sofia, 28.03.2014.

1. Sofia Vierailija

1) Opitko itse vai kurssilla?
    2) Miten parannat asiakasta? Mitä siis teet ja miten hän reagoi, mitä sanoo missä tuntuu ja mitä??

2. Leana Vierailija

Olen itseoppinut energiahoitaja. Vierastan sanaa energiahoito, koska en ajattele tekeväni energiahoitoa, mutta en osaa tälle parempaakaan nimeä keksiä. Minä vain olen jonkinlainen hoidon alullepanija, mukanaolija, pyytäjä, kiittäjä.

Ennen hoitoa "otan tuntuman" Jumalaan, tunnen Hänet siis fyysisesti, sillä Hän on minussa ja minä olen Hänessä. Rukoilen, pyydän ja kiitän. Hoidossa asiakas makaa hiljaa silmät kiinni ja minä teen mitä minut ohjataan tekemään, lähinnä tunnustelen asiakkaan ympärillä olevaa energiaa. Tunnen yleensä hyvin voimakkaasti mistä pitää hoitaa ja kutakuinkin aina se täsmää asiakkaan vaivojen kanssa. En kuitenkaan paranna asiakkaan fyysistä kehoa, vaan hoidan asiat hänen energiakentässään kuntoon, pyrin herättämään hänen Jumaluutensa ja omat parantavat voimansa. Pyrin herättämään asiakkaani syvästä unesta.

En osaa tarkasti selittää mitä teen, sillä teen kaiken joka kerta eritavalla, aina kuten ohjataan tekemään ja sen mukaan mitä tunnen. Joskus on ohjattavana vainajahenkiä, joskus on viesti välitettävänä, joskus negatiivisia menneisyyden asioita purettavana. Kaikkeen saan ohjauksen Jumalalta ja sitten kun en enää osaa / kykene enempään, olen työni tehnyt ja loput tekee Jumala.

Asiakkaiden tuntemukset vaihtelevat todella paljon. Suurin osa kokee hoidot erittäin voimakkaasti, melkein kaikilla on selviä fyysisiä tuntemuksia, voi olla kipuakin. On paineentunnetta, tunne siitä että esim. toista jalkaa venytetään, kutinaa, voimakasta vatsan mouruamista, säpsähtelyitä, joillakin käsi voi heilua itsestään, joillakin jalka kääntyilee. On kuumaa ja kylmää, vilunväreitä, tunnottumuutta, painon tunnetta. Jotkut näkevät värejä, jotkut kirkasta valoa. Jotkut tapaavat kuolleita omaisiaan tai täysin tuntemattomia olentoja, enkeleitä, henkioppaita. Myös erilaiset aistimukset ovat tavallisia: kuullaan musiikkia, tuulen huminaa, meren kuohuntaa, alkaa itkettämään tai naurattamaan. Jotkut tuntevat leijailevansa tai olevansa jossain muualla. Joku saattaa nukahtaa ja nähdä outoja unia. Harvinaisempia ovat sellaiset kokemukset, joissa asiakas on kertonut ikäänkuin muuttuneensa esim. puun kaarnaksi, musiikiksi tai joksikin eläimeksi.

Tulokset vaihtelevat. Joku saa suuren avun jo yhdestä kerrasta, joku alkaa saada apua vasta kolmannella kerralla. Minä en voi sille asialle mitään, se ei ole ns. minun kädessäni. Hoito auttaa kaikkia, mutta joskus toisella tavalla, mitä asiakas olisi halunnut. Eli yleensä paremmalla tavalla. Ihminen ei voi kuitenkaan täysin parantua ennenkuin herää omaa Jumalallisuuteensa. Voi toki parantua yhdestä sairaudesta, mutta kohta tulee jotain muuta. Jumalan tunteminen on ihmiselämän tärkein asia ja siihen tekemäni hoito tähtää.

3. ketjun aloittaja Vierailija

Kiitos. Minä itse en ole lukenut mitään kirjoja enkä ole käynyt kursseja vaan muuten myös itse oppinut. Olen saanut poistettua ja helpotettua kipuja ja tuntuu vain aivan uskomattomalta :) ja hienolta. Asiakkaina ikäihmisiä. Aivan mahtavaa hoitajan työn lomassa auttaa ilmaiseksi.

4. Teille molemmille Vierailija

Miten huomasitte tämän lahjan itsessänne?

5. Anita Vierailija

Olen itse oppinut lähi - ja kaukohoitaja , hoidan vain miespuolisia asiakkaita .

Hoidan asiakkaani ensin kokonais valtaisesti ja sitten hoidan heidän sukuelimiään niin että asiakas saa nautinnollisen orgasmin . Lähihoidossa tuloksen näen itse joten sanoja ei tarvita ja kaukohoitoa saaneet miehet kertovat saaneensa kokea taivaallisen olotilan orgasmin aikana .

6. en kuulu ketjuun Vierailija

Mutta huomasin tämän olevan matkassa n. 4 vuotiaana ja on edelleeen 65 vuotiaana. Sitä ennen näytettiin näky asiaan liittyen.

7. Teille molemmille Vierailija

Hyvin varhain sait tiedon. Haluatko kertoa milläisen näyn näit?

8. Leana Vierailija

En oikeastaan pidä tätä lahjana, vaan kaikissa meissä olevana luonnollisena ominaisuutena. Meillä kaikilla on kyky parantaa itsemme ja auttaa toisia paranemaan, kunhan vain ensin muistamme keitä olemme ja mitkä mittaamattomat voimat meillä on.

Meillä on suvussa monta parantajaa, kukin omalla tyylillään ja aikakauteensa sopivalla tavalla. Itse olin jo lapsena herkkä ja miettiväinen, "seurustelin" näkymättömän maailman kanssa. Elin osittain kuin eri maailmassa kuin muut. Jo hyvin nuorena aloin lukemaan kaikkea mahdollista ns. rajatiedon kirjallisuutta, käymään luennoilla ja kursseilla, ei kuitenkaan energiahoitokursseilla. Parikymppisenä kävin itse ensimmäisen kerran energiahoidossa ja hämmästyin sen tehosta. Vuosia myöhemmin lapseni tarvitsi yöllä apua ja päätin kokeilla hoitaa häntä itse. Hoito tehosi muutamassa minuutissa. Siitä lähtien aloin hoitaa omaa perhettä, sitten ystäviä, sukulaisia...sana kiersi ja asiakkaita alkoi tulla yhä enemmän. Nyt olen muutaman vuoden tehnyt tätä päätyökseni.

Minulla on paljon "yliluonnollisia" kokemuksia. Näen enneunia, aistin tunnetiloja ja energioita, olen poistunut kehostani lukuisia kertoja ja tavannut kuolleita läheisiäni. Teen työtäni yhdessä Jumalani kanssa, yksin en siihen kykenisi "arkiminälläni". En koskaan halua tietää asiakkaani sairauksista tai vaivoista etukäteen, etten ajattelullani pyri ohjaamaan hoitoa, sillä silloin hoito ei välttämättä ole täydellistä hoitoa, vaan oireen hoitoa. Toki sitäkin voi tehdä, mutta se ei ole sitä mitä perimmältään teen.

Olen joskus ajatellut, että pitäisi kirjoittaa kirja kaikesta kokemastani...kunhan vain olisi aikaa!

9. Kerroit .. Vierailija

että teet käsillä parantamista päätyöksesi nykyään niin kiinnostaisi tietää miten tuo verotus on hoidettu ja annatko asiakkaillesi kuitin ?

10. Leana Vierailija

Niin, minä olen yrittäjä ja maksan ennakoita. Ja tietenkin alvit ja yellin. Ei ole ollut verottajalla huomauttamista. Annan asiakkaalle kuitin, jos hän sen haluaa. Suurin osa ei halua, vaikka sitä tarjoan.

11. Teille molemmille Vierailija

Paljon kiitoksia mielenkiintoista vastauksista.

12. Huomautus Vierailija

Lähihoitaja on nimikesuojattu ammattinimike, joten et voi sellaiseksi itseäsi kutsua.

13. yksi sairas Vierailija

Hei Leanna, Miten sinuun saisi yhteyden? Teetkö kaukohoitojakin?

14. Leanna Vierailija

Täällähän ei saa mainostaa, joten en tässä voi yhteystietojani antaa. Kaukohoitojakin teen jonkin verran, se on tehokkaampaa jos asiakas on käynyt minulla ainakin yhden kerran lähihoidossa. Mutta voin kokeilla tehdä kaukohoidon, vaikka et pääsisikään paikanpäälle hoitoon. Meidän pitäisi sopia päivä ja kelloaika ja minun pitäisi tietää nimesi ja paikkakunta (minun on helpompi keskittyä). En ole aikaisemmin hoitanut ketään minulle täysin tuntematonta ihmistä. Olen kyllä hoitanut esim. julkisuuden henkilöitä tai muuten tietämiäni ihmisiä ja heille hoito on mennyt perille. Voisimme kokeilla, jos haluat :) Ei maksa mitään.

15. Minäkin .. Vierailija

Voisin kokeilla hoitojasi mutta minun pitäisi tietää nimesi ja paikkakunta missä asut .

16. Eräs hoitoa saanut Vierailija

kaukohoito onnistuu ilman nimeä ja paikkakuntaakin. On hiukan outoa pyytää jotakuta sanoaan netissä nimensä ja paikkakuntansa kun tiedämme ettei se aina ole viisasta ja tässä tapauksessa ei varmasti tarpeellistakaan.
    Täällä oli aikoinaan eräs kaukohoitaja joka hoiti netin kautta satoja tuntemattomia ihmisiä ja paranin hänen avullaan kolmannen hoidon jälkeen omasta vaivastani. Tiedoksi ei tarvittu kuin nimimerkki mitä satuin käyttämään ja pyyntö saada hoitoa. Itse kohdensin vielä mihin halusin hoitoa.

Annan itsekin kaukohoitoa muutamille tuntemattomille sekä livessä että netin kautta ja olen samaa mieltä että keskittymiseen tarvitaan jokin kiinnekohta, mutta sen ei tarvitse olla nimi ja paikkakunta, jos ei ole ehdollistanut itseään niihin...kokeile vaikka keskittymällä nikin kautta ihmiseen itseensä, saatat yllättyä että se toimii niinkin :)

17. yksi sairas Vierailija

Kiitos :) kyllä mielelläni kokeilisin kaukohoitoasi. Mutta kävisikö etten kerro nimeäni ja paikkakuntaani, se kun ei olisi kovin viisasta näin netissä. Voin kyllä kuvailla hieman ulkonäköäni, jos siitä olisi apua keskittymisessä minuun?

18. Leanna Vierailija

Ajattelinkin pelkästään etunimeä ja paikkakuntaa, en vaan hoksannut sanoa, että ei koko nimeä tarvitse sanoa. Kokeiltaisiinko pelkällä etunimellä? Ulkonäköä ei tarvitse kuvailla. Minulle sopisi parhaiten illat, klo 21 jälkeen. Oikeastaan mikä ilta tahansa ma-to.

Hoidossa sinun pitäisi olla rauhallisessa ja ihan hiljaisessa paikassa, eli ei musiikkia tms. Sitten vain menet pitkällesi, asetat kädet vierellesi ja jalat suoraan, jos tällainen asento onnistuu? Yleensä tuntemuksia alkaa tulla viimeistään muutaman minuutin kuluttua hoidon alkamisesta. Laita silmät kiinni ja pidä kiinni, jos voit. Sinun ei tarvitse ajatella mitään erityistä, eikä väkisin rentoutua. Makaat vain ja keskität ajatukset joko käsiisi tai jalkoihisi. Älä ajattele sairauksiasi ja vaivojasi, älä toivo apua johonkin tiettyyn vaivaan, äläkä yritä ohjata hoitoa mitenkään. Ole vain ja anna Jumalallisen voiman vaikuttaa ja hoitaa.

Kaikki mitä hoidon aikana tunnet, kuulet, näet ja koet liittyy hoitoon. Kaukohoidossakin voi tulla voimakkaita kokemuksia ja tuntemuksia, ethän säikähdä ns. yliluonnollisia asioita? Jos hoito tuntuu pahalta, avaat vain silmät ja nouset ylös. Koskaan ei kyllä kenellekään ole näin käynyt, mutta eräs asiakkaani säikähti kovasti, kun hänen kuollut mummonsa tuli häntä hoidossa tapaamaan. Oikeasti mitään pelättävää ei ole, Jumala pitää huolen sekä hoidettavasta että hoitajasta. Voit laittaa tänne milloin toivot hoitoa ja minä vahvistan sitten ajankohdan.

19. yksi sairas Vierailija

Kokeillaan vaan! :) Minulle sopisi ensi viikolla vaikkapa maanatai tai tiistai alkaen klo 21.30 tai alk. klo 22, valitse sinä sinulle sopivampi päivä ja kellon aika noista. Nimeni on Terhi. Olen saanut joskus aiemminkin kaukohoitoja ja tuntenut kaikenlaista, olen aika herkkä tuntemaan energioita, joten en varmaankaan pelästy jos esim. joku henkiolento tulee hoitamaan ja moikkaamaan :) Annan sitten palautetta hoidosta. Kiitos sinulle tästä mahdollisuudesta:)

20. Sofia aloittaja Vierailija

Jo lapsena jokin sai mut tajuamaan että vartalossani on energiaa ja löysin sen käsieni väliin yksin koittaessani. Mistä senkin hoksasin ettiä? En tiedä, ehkä joku tai jokin ohjasi. Olin tosiaan ihan lapsi mutta olin aina ollut kiinnostunut kaikesta ns."yliluonnollisesta ym".
    Välillä se unohtui. Sitten parikymppisenä löysin sen taas mutta en tajunnut että voisin auttaa muita. Vasta Hiukan päälle 30v hoitajan(lähihoitaja ikäihmisten parissa)työuran aloittaessani ymmärsin mihin käsiäni voin käyttää ja olin aivan :O kun tiesin mitä pitää tehdä ja asiakkaat saivat helpotusta ja kaikenlaisia oireita hoidon aikana(kipu, kuumuus, värinä ym). Tunsin kädessäni kuumuutta ja viileyttä kun kipu lähti asiakkaasta.

Nyt jatkan sitä edelleen työni lomassa ilmaiseksi ja saan siitä kovasti itselleni kun voin olla välikappale ja auttaa. <3 Aina kun teen sitä ensi kertaa jollekkin, en kerro mitä teen vaan muka "hieron" hartioita ym, ja he itse alkavat kertoa mitä tuntevat jne ja sitten vihjaan mitä teen mutten sano suoraan etteivät vanhat ihmiset pelästy. Osa kyllä tuntee heti käsistäni mitä teen ja san0ovat:" herranjestas, sinähän oot parantaja" :).

21. Leanna Vierailija

Sovitaanko tiistaina klo 21.30? Mukava saada palautetta ja kokeilla toimiiko tällä tavalla tuntemattomalle. Tiedän kyllä, että on parantajia, jotka hoitavat paljonkin tuntemattomia, mutta itselleni tämä siis on ensimmäinen kerta. Kiitos itsellesi, että "uskallat" kokeilla :) Ja muuten, tavallaan hoito on jo käynnistynyt kohdallasi, koska olemme olleet tällä tavalla yhteydessä, joten aikomus on jo olemassa.

22. yksi sairas Vierailija

Joo, sovitaan tiistaiksi tuo klo aika, kiitos. :)
    Ahaa, no sitten voin vähän jo kuulostella jos jotain tuntemuksia saisin jo ennen varsinaista hoitoaikaa.
    t. Terhi

23. Tyttö Vierailija

Asutko miten kaukana Helsingistä, siis onnistuuko käynti?

24. Leanna Vierailija

Ja jos tulee muutos tuohon aikaan, niin ilmoitan täällä, samoin jos sinulle ei käykään, niin laita tänne viesti :)

25. Leanna Vierailija

No ikävä kyllä, asun kaukana (satojen kilometrien päässä) Helsingistä. Ehkä voin kokeilla kaukohoitaa sinuakin?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri