Hae Anna.fi-sivustolta

Käsillä parantaminen

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Sofia, 28.03.2014.

1. Lissu Vierailija

Moi . Asutko kuinka kaukana Oulusta tai Kuopiosta ? Minä liikun noilla seuduilla usein ja voisin silloin käydä luonasi hoidossa jos saisin ajan .

2. yksi sairas Vierailija

Ok! :)

3. Leanna Vierailija

Hei Lissu! Oulusta on matkaa yli 100 km. Toki voit saada ajan :) Jos varaat ajan, niin meidän pitää varmaan siirtyä sähköposteilemaan?

4. Leanna Vierailija

Huomenta! Ikävä kyllä eilinen hoito ei onnistunut. Jouduin lähtemään yllättäen iäkkään äitini luo juuri ennen sovittua hoitoaikaa, enkä pystynyt hoitamaan sinua. Pääsin nukkumaan yöllä yhdeltä, jolloin hoidin sinua, kävi vain niin, että nukahdin melko pian. Sen verran tuntemuksistani, että tunsin jossain vatsan oikealla puolella (ennemmin ylävatsalla, olisko sappi tai maksa) kipuilua ja sen jälkeen oikeassa jalassa, tuntui kuin reisiluussa. Mutta sitten tosiaan nukahdin. Enkä tiedä olivatko nuo tuntemukset mitenkään sinuun liittyviä, en yleensä tunne hoitaessani asiakkaitteni vaivoja, saan tuntemuksia lähinnä käsiini.

Olen todella pahoillani, että hoito ei onnistunut, enkä saanut siitä edes sinulle ilmoitettua, kun ei äidilläni ole nettiä. Voisimmeko kokeilla uudestaan tänään samaan aikaan?

5. yksi sairas Vierailija

Hei, joo ymmärrän. Toivottavasti äitisi voi jo paremmin. :)
    Ok sovitaan tänään uusi yritys ja sama kellonaika.
    Ihme kyllä, minulla oli eilen joitakin tuntemuksia mm. jalkojen sätkimistä, painon tunnetta vatsalla ja "näin" kun joku hahmo kumartui ylleni ihan alussa... sitten ne tuntemukset jotenkin vaimenivat. mutta ehkä se oli sitten sitä, kun sanoit että aikomuskin jo laittaa energiat liikkeelle... tai joku aikajuttu... :)

6. Leanna Vierailija

Toivottavasti hoito tuli perille! Aloitin pari minuuttia ennen puolta kymmentä ja n. kymmeneen jatkoin, pyysin myös, että hoito jatkuu itsekseen vielä jos on tarvetta. Minusta tuntui nyt ihan normaalilta kaukohoidolta; aluksi käsiäni kihelmöi ja tunsin niissä pieniä energiapyörteitä. Lopuksi käteni olivat ihan kuumat. Vasempaa jalkaani nyki, mutta se saattoi olla samalla hoitoa itselleni, koska jalkani on vähän kipeänä.

Se miksi eilen tunsit jotain, vaikka en silloin sovittuna aikana voinut hoitaa, saattoi tosiaan johtua siitä, että aikomus hoidosta oli jo olemassa ja aikakin sovittuna. Lisäksi olit toki mielessäni illalla. Mutta itse ajattelen tosiaan niin, että koska aikomus oli olemassa, taivaalliset auttajat olivat valmiina ja saatoitpa hyvinkin jo saada hoitoa, eihän siihen toki minua välttämättä tarvita. Joskus hoito voi kestää tunteja, joskus vain muutaman minuutin, eikä hoidon kestolla ole oikeastaan merkitystä. Kun Jumala on pyynnön kuullut, Hän kyllä toimii oikein, aina.

Ja kiitos, kyllä äitini voi taas ihan hyvin! Vanhalla ihmisellä vain toinen päivä on parempi ja toinen huonompi ja yksin asuva vanhus säikähtää joskus niitä huonompia hetkiä.

7. Toinen ja loogisempi vaihtoehto on, että tuntemuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, lähetätkö kaukohoitoa vai et.

Tällaisen hyväksyminen tietysti edellyttää, että olet valmis henkisesti kasvamaan seuraavalle tasolle, hyväksymään oman rajallisuutesi ja ottamaan maailman vastaan sellaisena kuin se on.

8. yksi sairas Vierailija

Kiitos paljon, hyvin tuli energiat tänne! :)
    Alussa "näin" taas hahmon, hänellä oli kädet kohotettuna kuin siunausasentoon tai energianvälitysasentoon... ja niistä käsistä tuli kuin tulta. Minulla tuntui alussa pientä kihelmöintiä tms. jokapuolella iholla,, ja otsassa ja sydämen kohdalla tuntui koko ajan kihelmöintiä tai painetta. Nyt taas myös oli niitä vartalon, käsien ja etenkin jalkojen säpsähtelyjä. Minulla on jaloissa ollut pientä turvotusta ja jäykkyyttä. Vatsan seudulla tuntui taas myöskin. Olin jokin aikaa sitten leikkauksessa, jossa operoitiin just vatsan seudulla. Välillä tuntui ilmavirtausta eri kohdin vartalon yläpuolella. Haistoin jossain vaiheessa myös vienon kukan tuoksun, en osaa sanoa mikä kukka se oli.
    Nukahdin sitten, en tiedä koska hoito loppui, mutta nukuin hyvin ja heräsin aamulla virkeänä. Kiitos sinulle!:)

9. yksi sairas Vierailija

Selitätkö tarkemmin? En nyt oikein ymmärtänyt. Omasta mielestäni kyllä edellisenäkin iltana vastaanotin energiahoitoa, en pelkästään kokenut joitakin tuntemuksia. Tarkoitatko, että kun odotin sitä energiahoitoa, niin sitä annettiin. Mutta mielestäni Leannakin tarkoitti tätä. Eihän se energia ihmisestä ole lähtöisin kuitenkaan. :)

10. Leanna Vierailija

Voi, onpa hienoa ja kiitos kiitoksista! Ja suurimmat kiitokset kuuluu tietysti Jumalalle.

Tekemissäni lähihoidoissa asiakkaat joskus tuntevat erilaisia tuoksuja, kuulevat musiikkia, merenpauhua yms. Tuntemuksia on muutenkin laidasta laitaan ja ne myös vaihtelevat samallakin ihmisellä kerrasta toiseen. Samoin joskus hoito tuntuu erittäin voimakkaasti ja toisella kerralla vaimeammin, mutta on toki aina yhtä tehokasta. Yleensä käy ajanmittaan niin että asiakkaani pystyy itse hoitamaan itseään, eikä tarvitse enää juurikaan minun hoitoani. Ja jotkut pystyvät myös hoitamaan toisia. Silloin olen todella onnellinen ja kiitollinen; ihminen on saanut yhteyden omaan Jumalaansa.

Mielelläni "yksi sairas" hoidan sinuakin vielä lisää, jos vain tahdot. Ja ei maksa mitään, saan kyllä palkkani :)

11. Leanna Vierailija

Minun mielestäni ei ole varsinaisesti mitään "tasoja", meidän kaikkien ydin on samanlainen ja samanarvoinen ja olemme kaikki samalla tasolla. Tekomme, sanamme ja ajatuksemme luovat todellisuutemme ja asettavat meidät meille kuuluvalle paikalle. Kun ihminen muistaa kuka todellisuudessa on; kahdesta tulee yksi. Ja vaikka joku asia on ihmiselle mahdotonta, se on kuitenkin Jumalalle mahdollista.

12. yksi sairas Vierailija

Oi kiitos! Mielelläni olisin vielä hoidettavana :) Se sama kellonaika sopii, vai miten? Kerro vain mikä ilta itsellesi käy? :)

13. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Hienosti puhuit Voimasta. Vaikuttavaa. :)

14. Tyttö Vierailija

Olisin erittäin kiitollinen, jos jaksat kaukoheitot antaa. Sovitaanko aika? Laitan sitten myös nimeni tänne.

15. Leanna Vierailija

Sovitaanko vaikka ensi tiistaina klo 21.30?

16. Leanna Vierailija

En tunne sinua Sem, kun en kuulu palstan vakikävijöihin, mutta ilmeisesti puhumme samaa kieltä?

17. yksi sairas Vierailija

Hei, minulla saattaa olla tiistai-iltana yksi meno... sopisiko sinulle ensi keskiviikkona klo 21.30?

18. Leanna Vierailija

Keskiviikkona minulla on jo varattuna kaukohoito klo 21. Joten joko silloin keskiviikkona hieman myöhemmin, klo 22 tai sitten torstaina klo 21.30. Sopisiko näistä jompikumpi aika?

19. yksi sairas Vierailija

Keskiviikkona klo 22 käy. Kiitos:)

20. Energian lähde Vierailija

En tarkoita. Tarkoitan, että kokemuksellasi ei ehkä ollut mitään tekemistä sen kanssa, lähettikö Leanna energiaa vai ei. Energiahoidon kohteet kokevat vaihtelevia kokemuksia sekä silloin, kun energiakanava yrittää jotain lähettää, sekä silloin, kun mitään ei lähetetä.

Nöyrä ja maailmalle avoin energiakanava voisi tästä päätellä, että kosmisessa mittakaavassa hänen osuutensa ei ole niin suuri kuin hän kuvitteli.

21. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Avoimesti Voimasta tarkoittaa aina että on itse yhtenä mahdollisena Suuressa Voimassa, joka todellisesti Vaikuttaa.

22. aivan Vierailija

ja nöyrä energiakanava ei kuvittele tietävänsä mitä toiset kuvittelevat. Mutta on se vaan suurta että jo pelkällä aikeella antaa/saada hoitoa, avautuu universumin parantavat energiat hoitamaan. Nykyään melkein kaikki energiakanavat tietävät sen, samoin kuin hoitoa saavat huomaavat sen, kuten tarkoitus onkin :)

23. Leanna Vierailija

Ihan ensinnäkin, minä en lähetä energiaa, mitä hyötyä sellaisesta olisi? Enkä edes osaa lähettää energiaa. Mutta kuten sanoin, mikä ihmiselle on mahdotonta, on kuitenkin Jumalalle mahdollista.

Tottakai hoidettava voi tuntea tuntemuksia myös silloin kun mitään ei "lähetetä", koska mitään ei lähetetä koskaan. On aikomus, on pyyntö, on rukous ja rakkaus. Muuta ei tarvita. Kun on vilpittömästi liikkeellä, hoito tapahtuu. Käytänkin sanaa energiahoito, koska en tiedä mitään parempaa tälle hoitomuodolle. Energiahan tässä kuitenkin toimii, tai sitä voi sanoa vaikka Rakkaudeksi tai kuten Sem tuossa ylempänä Voimaksi.

En ole myöskään energiakanava, mikä sellainen on? Ja mitä on nöyryys? Minä tiedän kuka minä olen ja mistä tulen, tiedän mihin suuntaan olen matkalla, mutta päätepistettä en tiedä, enkä sitä, onko sitä edes. Tiedän olevani osa Jumalasta ja olen juuri sillä paikalla, mikä on minun paikkani tällä hetkellä ja teen työtä Jumalan kunniaksi, en tämän "mieliminäni" kunniaksi. Kosmisessa mittakaavassa minulla on vaikutusta, kuten meillä kaikilla ja kaikella. Meidän ajatuksillamme, teoillamme, sanoillamme ja aikomuksillamme on vaikutusta. Ei lamppua tule piilottaa, lampunjalkaan se tulee laittaa! Ei minulla ole mitään kuvitelmia esim. siitä, että minä parannan jonkun, en minä sellaiseen kykene. Mutta Jumala kykenee.

Mitä tarkoittaa "olla maailmalle avoin"?

24. Leanna Vierailija

Varmistan vielä, että sovittu aika sitten keskiviikkona klo 22 :)

25. Nöyryys ja avoimuus tarkoittavat, että voisit hyväksyä sellaisen periaatteellisen mahdollisuuden, että sinulla ei ehkä ole ollenkaan osuutta siihen, mitä henkilö kokee tai ei koe.

Tällaisen vaihtoehdon hahmottaminen tosin edellyttäisi, että pystyisit kokemaan itsesi merkitykselliseksi jollain muulla tavalla kuin "hoitajana".

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri