Hae Anna.fi-sivustolta

Käsillä parantaminen

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Sofia, 28.03.2014.

1. elisabeth Vierailija

Voisitko lähettää hoitoa minullekkin, pelkoja ja stressiä raha-asioiden takia, välillä ei vain omat voimat riitä että voisi uskoa huomiseen.

2. Sinusta Vierailija

Ehkä niinkin, joten lähetän tässä energiaa elämässäsi pärjäämiseen.

Tosin minä lähettäjä olen elämässäni yhtä peloissani kuin sinä, sillä olen kuunnellut uutiseni.

3. mies. Vierailija

Leanna pyydän sinua välittämään parantavaa voimaa mulle eturauhas vaivaan.

Kiitos.

4. LeannaaEtsin Vierailija

Tietääkö kukaan, millä paikkakunnalla tällä nimimerkillä Leanna, on vastaanotto?

Mielellään hänen luokseen ajan varaisin. Kiitos vihjeistä! :)

5. Leanna Vierailija

Pitkästä aikaa olen täällä palstalla käymässä. Jos joku tarvitsee hoitoa, niin minulla on huomenna aikaa tehdä ainakin yksi hoito.

6. Rosemary2 Vierailija

Toivottavasti luet tämän viestin. Minulla on aika väsyttävä työtilanne juuri nyt ja kaipaisin energiahoitoa mitä kipeimmin. Olen kyllä kuulolla koko viikonlopun ja kaikki ajat käy. Tuntuu, että ei millään silmät aukea tänä aamuna.

7. Leanna Vierailija

Hei, pitkästä aikaa taas! Jos täällä on langoilla joku avuntarvitsija, niin huomenna päivällä voisin tehdä yhden kaukohoidon. Palaan tänne illalla katsomaan, josko joku haluaa kokeilla hoitoani.

8. matkaleena Vierailija

Heissan, minäpä voisin kokeilla hoitoasi.

9. EXnihlo nihil Vierailija

Ai tunnet jumalan missä olet tämän miekkosen tavannut ?

10. Agabe Vierailija

Onko Jumala mielestäsi miespuolinen henkilö, kun käytät Hänestä nimitystä miekkonen? En halua arvostella enkä tuomita, mutta näkemyksesi hieman hämmentää. Ehkäpä se oli tarkoitettu vitsiksi?
    Kaikilla meillä on oma henkilökohtainen käsityksemme Jumalasta ja suhteemme Jumalaan.

Leannalle haluaisin kertoa, että minulla myös samantyyppinen tapa tehdä hoitoja ja myös samanlaisia kokemuksia, kuinka hauskaa. Myös jotkut minun hoidettavana olleet ovat huomanneet, että pystyvät tekemään jatkossa samankaltaisia hoitoja itse.
    Tunnen suurta kiitollisuutta ja nöyryyttä siitä, että saan olla mukana tekemässä näitä hoitOja.
    Huomasin aiemmista kirjoituksista keskustelua "maallisen" hoitajan roolista näissä hoidoissa. Itsekin olen paljon pohtinut, että mihin minua näissä hoidoissa oikein tarvitaan, eikä se ole selvinnyt minulle. Minä teen näitä hoitoja, koska haluan olla Jumalan palveluksessa.
    Voin myös vahvistaa, että sopimus hoidosta riittää maailmankaikkeudelle. Jos hoitaja on jostain syystä estynyt tekemästä hoitoa sovittuna aikana niin taivaalliset auttajat kyllä suorittavat hoidon sovitusti. Tästäkin minulla on omakohtaista kokemusta ja nämä kokemukset varmasti vaikuttivat siihen, että pohdin mihin minua tässä tarvitaan. Mutta taitaa olla se oma ego, joka pisti pohtimaan.
    Joskus maaimankaikkeudelle riittää pelkkä ajatus tai aikomus ja apu menee perille.
    Oikeastaan kehoittaisin kaikkia kokeilemaan itse. Pyytäkää Jumalalta ja enkeleiltä apua ja kiittäkää. Ei maksa mitään.
    Jumala on Rakkaus.

11. Mietintää Vierailija

Jäin miettimään tätä kirjoitusta. Olen myös joskus miettinyt miksi ihmistä tarvitaan välikätenä, kun huomasin, että olin saanut yliluonnollisella tavalla hyvin voimakkaasti apua Jumalalta ilman inhimillisä välikäsiä. Edes ilman omaa pyyntöäni. Ja koska tiedän monelle muullekin tapahtuneen niin.
    Siksi oletan, että Jumala ja enkelit voivat tehdä kenelle tahansa niin ilman, että meitä muita ihmisiä välttämättä tarvitaan siinä. En tiedä miten tässä ketjussa on kirjoitettu tästä aiemmin, (enkä aio tarkistaa onko omakin kirjoitukseni siellä:)) mutta kertomallani huomiolla tai sen pohtimisella ei ole kaikissa tapauksissa tekemistä egon läsnäolon tai sen puutteen kanssa, jos asian huomaa tai sitä miettii tuon pohjalta. Millä en tarkoita kieltää, etteikö se sinun kohdallasi tai jonkun muun kohdalla saattaisi ollakin niin. Silloin asiaa on kai kuitenkin pohdittu joltain muulta näkövinkkeliltä? tai oltu turhautuneita, että eikö minua tarvitakaan, luulen?
    Jos haluaa olla Jumalan palveluksessa niin, että haluaa tehdä energiahoitoja ja nimenomaan niitä, koska haluaa olla Jumalan palveluksessa on selvää, että niin pitää tehdä. Tiedän nykyään moniakin syitä, miksi sellainen kannattaa tehdä. Minäkin teen. On kuitenkin niinkin, että jos joku on aivan yksin "maailmassa" niin Jumalan ihmeteot voivat toteutua myös ilman toisen ihmisen läsnäoloa tai ajatusta. Jopa ilman asianomaisen ihmisen itsensä ajatusta. Minusta se on ollut suuri ja ihmeellinen huomio tajuta, että niin on.

12. Satunnainen lukija Vierailija

Hieno ketju. Aihetta on käsitelty monipuolisesti. Kiitos kirjoittajille :)

13. Mama72 Vierailija

Voi kun saisin tuon Leannan yhteystiedot, eikö kukaan tiedä hänestä mitään? Eikä taida täällä itse niitä jaella. Vaikuttaa harvinaisen viisaalta ihmiseltä. Toki tässä ketjussa on muitakin fiksuja! Eikä ole kukaan skeptikkokaan saanut tätä ketjua sotkettua, se on aina positiivista.

14. Parannusta Vierailija

Älkää hyvät ihmiset antako eksyttää itseänne!

Ainoa hoito joka on Jumalasta, tapahtuu Jeesuksen Kristuksen nimessä ja maahan vuotaneen sovintoveren kautta! Kristuksen veren kautta ihmisellä on voitto henkivalloista ja kaikkinaisesta pahuudesta, eksyttämisestä ja mitä enkeleiksi kutsuttujen voimien palvonnasta seuraa. Tehkää parannusta noista kuolleista teoista ja pysykää kaukana ajatuksestakin liittyä tuollaisiin tekoihin ja henkilöihin jotka teitä niihin houkuttelevat petollisilla valheillaan!

A..leenan kirjoituksista tulee selkeästi esille Jumalan käskyjen rikkominen pelkästään Herran nimen käyttämisestä väärin, sillä Herran nimeä ei tule turhaan lausua.

Jos joku ketjua vielä seuraa, niin kehotan sinua menemään kristilliseen seurakuntaan pyytämään apua vastuunkantajilta, jotta annat pelastaa sielusi tuolta eksytykseltä. Lähin apu on tietysti Jeesus, jota olet oikeutettu avuksesi huutamaan.

15. Hyvä ja paha Vierailija

On hyviä energiahoitajia, mutta sitten on myös niitä, jotka haluavat vain olla parantajia, mutta joilla ei ole kykyä sen enempää kuin kenellä tahansa meistä. Itse asiassa lähestulkoon kuka tahansa meistä olisikin hyvä parantaja, jos vain oppisimme hyödyntämään omia kykyjämme. Ne kyvyt ovat meissä, me vain emme osaa käyttää niitä.

Eräskin "hoitaja" ja käsilläparantaja esiintyy kaikenlaisissa parannusseuroissa hallituksessa ja tarjoaa netissä hoitojaan, mutta samanaikaisesti syytti oikeudessa oman energiahoidon opettajansa käyttäneen häneen energiaa ja siten saaneen hänet seksiin kanssaan! Ja vielä etänä! Kaikki me tiedämme, että energialla ei sellaista saa aikaan, ei ainakaan siten, että "silmät muuttuivat kummallisiksi" ja muuta roskapuhetta.

Tämä "hoitaja" siis vain halusi, että hänelle olisi opetettu kaikki opettajan tuntemat taidot, mutta niitä hän ei halunnut opiskella, vaan ne olisi pitänyt jotenkin opettaa tai antaa erikoisesti hänelle ja muutamalle muulle. Ja kostoksi syytti opettajaansa oikeudessa hypnoosin käytöstä, vaikka me kaikki tiedämme, että hypnoosi on aivan eri asia.

Olkaa siis varovaisia ihmiset! Aina se parantaja ei haluakaan ihmisille hyvää! Me ihmiset olemme raadollisia eliöitä. Vaikka kukaan ei saakaan energiahoidolla toista seksiin, niin eipä sellainen "hoitaja" hoida mitään muutakaan! Kun mitään taitoa ei ole. On vain pahantahtoisuutta.

16. Jeesuksen sisar Vierailija

Olen pahoillani, mutta sinä olet vielä eksyksissä, olet muiden johdateltavissa ja siksi kuljet vielä pimeyden polkuja. Sokea ei voi sokeaa taluttaa. Jeesus oli aikansa kapinallinen, parantaja ja henkinen opettaja. Oppinsa hän oli erittäin todennäköisesti saanut Intian vuosinaan buddhalaisilta munkeilta sekä essealaisilta, hänhän opettaa selkeästi gnostilaisia oppeja. Ihmiset ovat itse luoneet Jumalansa ja kehitelleet Jeesus-tarun. Mutta sinäkin vielä löydät valoon, ei huolta.

17. vierailija Vierailija

Nyt on kohta joulu ja me vietämme sitä siksi että Jeesus syntyi maailmaan 2000 vuotta sitten. Hän ei ollut tavallinen lapsi, vaan hän oli Jumala, joka syntyi ihmiseksi, tuli opettamaan meitä syntisiä, miten pääsemme uudelleen Jumalan yhteyteen, sanoen "Minä olen tie, totuus ja elämä". Jeesuksen syntymä on historian suurin tapahtuma, ilman sitä vaeltaisimme edelleen pimeydessä. Jeesuksessa on pelastus, ilo, rauha, rakkaus ja iankaikkinen elämä. Hän on todellinen Valo.

18. vanha hippi Vierailija

Raamattu on pelkkä kokoelma tavallisten ihmisten kirjoittamia tarinoita, ei yhtään sen enempää. Jeesus-tarina on luotu paljon Jeesuksen kuoleman jälkeen ja ihan vain, koska sillä on ollut helppo alistaa tietämättömiä, pimeydessä haparoivia ihmisiä. Jeesus toki opetti hienoja asioita ja varmasti oli todella viisas ihminen, mutta kaikkein viisaimpia, esoteerisia opetuksiaan ei Raamatusta löydy, koska Jeesuksen opetukset olivat nimenomaan tie, totuus ja elämä.

Jeesus ei ollut sen enempää eikä vähempää Jumala kuin kukaan muukaan ihminen, mutta pitkälle kehittynyt henkisellä tiellään lukuisten jälleensyntymien kautta. Jeesus julisti vapauden ja rakkauden sanomaa, ikävä kyllä vallanhimoiset ihmiset keksivät syntiensovitustarinan ja siihen satuun monet edelleen uskovat. Näin ihmiset siis edelleen elävät pimeydessä ja sen seuraukset mm. luonnolle ovat selvästi nähtävissä.

Suosittelen lukemaan esim. Nag Hammadin kirjoituksista Tuomaan evankeliumin, joka on monien tutkijoiden mukaan vanhempaa perua kuin Raamatun evankeliumit, jotkut jopa arvelelevat, että Raamatun evankeliumit perustuvat Tuomaan evankeliumiin. Mutta siitähän ei sovi puhua, koska evankeliumi on paljon esoteerisempi kuin vallanpitäjien mielen mukaiseksi muokattu Uusi testamentti. Vapaan tahtomme mukaan voimme valita kuljemmeko pimeää polkua vaiko Jeesuksenkin viitoittamaa Valon ja Rakkauden polkua.

Kyllä Jeesuksen kunniaksi kannattaa joulua viettää, sen verran hieno hippi Jeesus oli! Joten hyvää joulua kaikille!

19. Jos Jeesus olisi ollut joku rähjäinen hippi, hänen maineensa ei olisi säilynyt 2000 vuotta, se olisi painunut unholaan jo aikoja sitten. hippejä on maailmassa tuhansittain, eikä kukaan ole jäänyt historian kirjoihin. Kuten Jeesus Nasaretilainen, Hän on edelleen maailman kiistellyin ja kiitetyin henkilö. Koskapa Hän oli Jumala, ihmiseksi syntynyt, joka opetti uusia asioita ihmisille, oli siis aikansa radikaali, jota ihmiset eivät voineet ymmärtää, siksi ristiinnaulitsivat hänet. Jeesus teki paljon ihmeitä, paransi sairaita, ajoi ulos riivaajia, herätti kuolleita, saarnasi rakkaudesta, armosta ja iankaikkisesta elämästä. Raamatussa on tarkalleen kirjoitettu kaikki, mitä hän sanoi ja teki. Raamattu on kyllä ihmisten tallentama ja kirjoittama, mutta kirjoitusten takana on Pyhä Henki , joka inspiroi ja saneli jokaisen Sanan, joka Raamatussa on kirjoitettu. Raamattukaan ei olisi säilynyt 2000 vuotta maailman luetuimpana Kirjana, ellei se olisi Jumalan Sana , Pyhä Kirja, muuttumaton Totuus.

20. Kyllä Jeesus oli hippi, hänhän oli rauhan mies, kuten hipit yleensä on. Kristityiksi itseään kutsuvat taas ovat jotain ihan muuta. Niitä, jotka ristiinnaulitsisivat Jeesuksen saman tien uudelleen, jos hän nyt ilmestyisi maan päälle. Kaikkea sitä, mitä Jeesus teki, on tehneet tuhannet muutkin ja kaikkeen siihen kykenee meistä jokainen, sinäkin, jos haluat. Raamatuss on tarkalleen kirjoitettuna kaikki, mitä kirjoittajat ja muokkaajat ja vallanpitäjät ovat halunneet massoille välittää. Et voi kuvitellakaan mitä kaikkea pajunköyttä sinullekin syötetään koko ajan, tajuamattasi. Tämä on vain yksi niistä. Jeesus halusi vapauttaa ihmiset, ei saattaa orjiksi, kuten kristinusko. Jeesus toi nimenomaan rauhan, rakkauden ja vapauden sanomaa. Kristinusko on sen kääntänyt sodaksi, vihaksi ja orjuudeksi. Sokea on, jos ei tuota näe. Mutta kyllä kaikki ihmiset vielä joskus vapautuvat, olipa kristitty tai minkä hyvänsä mielikuvitustarinan kannattaja. Ei siihen kyllä ihan muutama maanpäällinen elämä riitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri