Käyrä penis

  • Viestiketjun aloittaja Maija -78
  • Ensimmäinen viesti
playa
Käyryys voi olla ihan hyvä juttukin. Eräällä seksikumppanillani oli iso ja hieman käyrä, mutta se osui just oikeaan paikkaan tietyissä asennoissa. Ikinä ei ole seksi tuntunut niin hyvältä kuin hänen kanssaan.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja sex boy:
mä oon 25v ja on vasemmalle päin kyrpä huomattavasti myös lepotilassa vähän ei siitä haittaa óle seksi on parempaa varmasti ku teillä muilla ikinä
Älä ala retostelemaan.Jokaisella,ainakin melkein,on toinen toistaan parempaa seksiä.Olkoon heppi käyristynyt mihin suuntaan hyvänsä.
 
Marjaton
Maija-78 esitti hyvin asiallisen kysymyksen, joka on häntä huolettanut. Minua masentaa todeta, ettei asialliseen kysymykseen tullut asiallisia vastauksia, irvailuja vain. Tällaisiako me miehet olemme ? Olisi paikallaan pyytää anteeksi maijalta asiattomia vastauksia, mutta taitaa olla turha sellaisia odottaa.

Marjaton

 
ratkaisu
Tämä käyryyden oikaiseminenhan on Andropeniksen toinen käyttötarkoitus!!
Samantien vaan tilaukseen.

On vielä nykyyään ihan kohtuullisen hintainenkin:
http://www.pupujussi.com/andro-penis-p-2770.html
 
tri
Maija-78 esitti hyvin asiallisen kysymyksen, joka on häntä huolettanut. Minua masentaa todeta, ettei asialliseen kysymykseen tullut asiallisia vastauksia, irvailuja vain. Tällaisiako me miehet olemme ? Olisi paikallaan pyytää anteeksi maijalta asiattomia vastauksia, mutta taitaa olla turha sellaisia odottaa.

Marjaton
Pyydän meidän miesten puolesta anteeksi. Asia ja huoli on vakava ja aiheellinen.
Yksi vakavasti otettava mahdollisuus peniksen käyryyteen on Peyronien tauti.
Siitä löytyy tietoa googlettamalla.
Käyryys voi olla eri suuntiin. Tärkeää on tietää se, että tauti voi ajan mittaan pahentua ja yhdyntä voi muodostua kivuliaaksi (miehelle).
Onneksi tautiin on olemassa hoito, taudin etenemisen pysäyttävä tai sitten korjaava leikkaushoito.
Rohkeasti vaan urologin puheille.
 
Viimeksi muokattu:
Peyronie
Moiseen tautiin ei ole käytännössä lääkettä, tosin ainahan kaikenlaisista puhutaan.

Taudissa paisuvainen korvautuu osin sidekudoksella, ja kun muualla paisuu, yhdessä kohtaa ei, ja tämä johtaa käyristymiseen ja mahdollisesti myös muhkuroihin siittimessä. Kivuliaisuus taas johtuu siitä, että sidekudoksen ja paisuvaisen välinen kohta kiristyy, kunnes paikat jotenkin tottuvat siihen - yleensä kai tottuvat. Sitä ennen erektio voi olla kivulias.
 
curve
Ehkä juuri sopiva naidessa? Ylöspäin käyrä penis voi sopivasti osua sopiviin herkku kohtiin pimpin sisällä, ja näin ollen helposti voit tyydyttää naisen. Siis ole vain tyytyväinen penikseesi!
Tämä on kyllä niin totta ;) Eräällä hoidollani on just sopivasti käyrä penis. Käyryyttä on vain hieman, mutta juuri oikeisiin paikkoihin sillä osuu.
 
Viimeksi muokattu:
??
Olen 17 poika ja minulla on aika paljon ylöspäin kayristyvä penis.
En ole ollut yhdynnässä koska pelkään että tyttö ei pidä peniksestäni käyryyden vuoksi .
Kysyisinkin , onko järkevää mennä näin nuorena vielä leikkauttamaan penistäni ?..
tämä asia häiritsee minua paljon!! :S
 
jooo
Olen 17 vuotias poika ja minulla aika paljon ylöspäin käristyvä penis.
En ole ollut yhdynnässä koska pelkään että tyttö ei pidä peniksestäni.
Kysynkin, onko järkevää mennä vielä leikkuttamaan penistäni näin nuoressa iässä.
Vai onko jotain muuta keinoa jolla saisin rohkeutta yhdyntään ?
Asia haittaa minua paljon!! :S
 
Himopoika
Hassu sattuma, mutta minulla ja poikaystävälläni molemmilla on aika käyrä penis. Itselläni se on ylöspäin, ja hänellä lievästi vasemmalle. Yhdynnässä ei ole mitään haittaa, vaan nautimme kumpikin siitä suunnattomasti. Kalun ollessa sisällä, käyryyttä ei huomaa lainkaan. Liukuvoiteena käytämme aivan tavallista perus- kosteusvoidetta. Nautinnollisia hetkiä kaikille, toivottaa: J&T keskisuomesta!
 
lenkki
Tuli käyrästä eräs sininen lenkkimakkara mieleeni. Olen senverran pervo, että ehdotin "päiväkahvikaverilleni" että jospa naidaan joskus makkaralla. No hän suostui heti ja niinpä tuumasta toimeen. Vetäisin kortsun käyrän makkaran päälle ja aloin upottamaan sitä pimpsaan. Sinnehän se upposi kokonaan yllättävän helposti. Kaverini voihkaisi muutaman kerran ja minä vetelin sitä hiljakseen edes takaisin. Oli mahtava tunne katsella kun makkara meni sisään ja ulos.
Tunsin itseni siinä vähän "sivulliseksi", mutta kiva kokemus se oli kuulemma molemmille.
 

Yhteistyössä