käyrä

  • Viestiketjun aloittaja Merja
  • Ensimmäinen viesti
nainen myöns
joo vähän kaarella joko eteen tai vähän oikealle osuu just siihen pisteeseen kuin nakutettu.
Minun mankeli ainakin käynnistyy paremmin näin
käyrä kulli ok.
- suoralla pitää olla pituutta enemmän ja asennot erilailla
Tuo on kyllä totta että mopo ajelu on mukavaa .. kääntelee varmoin vedoin..
 
Määmää
Miehellä alaspäin käyrä, mutta kookas. Ihan pelottaa ajatella, että se olisi ylöspäin käyrä ja hakkaisi kipeästi kohdunsuulle. Ajatuskin sattuu. Takaapäin naidessa mies joutuu aina himmailemaan ja varomaan tämän takia, mutta kun kasvokkain, hän saa ja on kivakin kun voi paukuttaa menemään niin rajusti tai hellästi kuin haluaa.

Kyllä kyrvän pitää olla niin paksu, ettei pannessa katoa tuntuma siitä, että toinen on sisällä. Se se on vähimmäisvaatimus. Olen minä ohuempienkin kaverien kanssa pannut ja kävi tuskastuttamaan kun välillä ei tuntunut miltään.

Mulle ei ole ikinä selvinnyt, että mikä kohta siellä muka on, johon pitäisi miehen tähdätä. Vaikka useampi ori päässyt koettamaan, eipä ole mitään erikoista kohtaa löytynyt, oli vehje millainen tahansa ja käyttäjänsä miten taitava tai pösilö tahansa. Enkä kyllä käsinkään ole havainnut. Kaipa sitten meissä eukoissakin on eroa rakenteessa.

Mutta että käyrä vai suora? Ihan sama, kunhan osuu ladon seiniin koko ajan edes ovella. Ja tärkein kyllä on se, että kenessä se vehjes on kiinni, mutta joo ei sitä kysyttykään.
 
M42
Mistähän johtuu, että käyrä kyrpä tuntuu pillussani
paremmalta kuin suora kyrpä. Pituudella ja paksuudella
ei ole niin väliä,kunhan kyrpä on käyrä ja suonikas.
Onko teilä naiset samoja tuntemuksia?

Itsellä on jonkin verran alaspäin käyrä ja suht paksu, noin 18 cm pitkä.
Monet naiset ovat sanoneet, että tuntuu todellakin paremmalta kuin suora kalu, etenkin takaapäin. Parit naiset sain oikein suihkivaan orgasmiin eli ejakuloimaan, että kiitos teille käyrien ihailijoille. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä