Hae Anna.fi-sivustolta

Käytättekö yöasua?

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä koiran elämää, 22.08.2014.

1. Nukkumusta Vierailija

Hah hah haa. Tämä ketju meni nyt pyllynreikään.

2. pulskan pyrstö Vierailija

Eihän kuivasta pepusta reikää näy sehän on kuivanut kokoon,joten ei sieltä mitään kurkistele.
    Kyllä se on pullea pylly,joka näkyy avoimesti jos alasti nukkuu.Lihakset kiristyvät,kun pyllöttää ja peppureikäkin tuhisee avoinna;))

3. oksetus Vierailija

Nukkuvatkohan nuo alasti kuukautistenkin aikana? Joo-o, on se karseeta katseltavaa, kun karvaton revä auki nukkuvat, tulee mieleen kiitospäivän kynitty kalkkuna, joka on menossa uuniin.

4. N54 Vierailija

Kyllä minulla ainakin pysyy peitto päällä. Heti tulee kylmä jos peitto liukuu johonkin.

Kuukautiset minulla on ollut viimeksi 20 vuotta sitten, hormonikierukka on vienyt ne mennessään. En enää jaksa edes muistaa moista vaivaa. Aika pitkän pennin olen säästänytkin kun ei tarvi suojia ostella.

5. Liisaa mukaillen Vierailija

Jaakonsaari sanoi Soinin kasvaneen vauvaiästä anaalivaiheeseen, täällä näyttää siltä, että osa mummoista on taantunut takaisin siihen anaalivaiheeseen:)

6. maikki Vierailija

-on niin älyttömän tyhmää kirjoittelua, onko parempi nukkua alasti vaiko yöasu päällä. Eihän siinä ole yhtä oikeaa tapaa, mikä kenellekin sopii, eikä kukaan ole oikeutettu toisen tapaa vääräksi tuomitsemaan. Oikeesti, kirjoittaako täällä aikuiset ihmiset?
    PS. nukun nakuna:))

7. pelotonko? Vierailija

Sinä et pelkää siis,että pylly näkyy? Kun ovet on lukittu ja ikkunoissa kaihtimet niin eivät öiset kulkijatkaan kurkistele nukkujia ikkunoista?

8. Kun olin nuori tyttönen ja palveluksessa eräässä hienosto perheessä Tampereella nukuin ikkuna auki huoneessani. Eräänä varhaisena aamuna heräsin siihen,että vettä suihkusi naamalle!
    Hihkaisin kauhuissani,että mitä ihmettä,kuka ja mistä? Perheen nuori puutarhurin apulaispoika suihkutti vettä naamalleni,kun kasteli ruusuja ikkunan alta;)
    En tiedä mitä poika sai rangaistukseksi,mutta en minäkään puhunut rouvalle siitä. Asettelin vain petivaatteet kuivumaan ja suljin ikkunan:)

9. Hirveä pertti Vierailija

Tai syttyy tulipalo. Mummo juoksee kannikat hytisten parvekkeelle. Tosin nyt joku kirjottaa että hänellä on palopeitto ja happilaitteet sängyn alla.

10. köpitellen Vierailija

Poika,-ei mummot jaksa enää juosta. Kun huonojalkainen yrittää juosta niin kaatuu:/
    Minullakin on todellakin palopeitto,mutta eteisen seinällä se on ei sängyn alla.
    Happilaitteita en vielä onneksi tarvitse.

11. Hyvä huomio Vierailija

Todellakin ihmetyttää, kuinka jotkut jaksavat herkutella pyllyasioilla aivan kuin nelivuotiaat päiväkodissa. Jokseenkin säälittävää.

12. iso peitto Vierailija

Helteellä nukuin alasti, mutta muutoin nukun yöpaita päällä. Mun peitto ei liu-u, koska mulla on tuplapeitto. En kuitenkaan ole lihava. Lisäksi mulla on ihan oma huone, jossa nukun. Ei ole kuorsaava ja kääntyilevä ukkoni vieressä häiritsemässä. Turha luulla, että seksielämä ei toimis. Toimii loistavasti, kun aamuisin olen pirteä kun saa nukkua rauhassa.

13. peittoa päälle Vierailija

Vieläkö näin syksyllä ja talven tultua nukkuu joku alasti? Minä ainakin puen pyjaman yöksi ja otan vielä täkin päälle viltin lämmittämään uniani:)

14. maikkunen Vierailija

-eipä vuodenaika yöasuni valintaan vaikuta kun nukun sisällä. Nakuna läpi vuoden, makuuhuoneen lämpötila säädettynä alle kaksikymmentä astetta. Peitto päälle, hyvin nukuttaa.

15. ikkunat auki Vierailija

Pidätkö ikkunaa auki talvella? Minun mieheni haluaa,että huoneeseen virtaa raitista ilmaa talvellakin,joten meillä ikkuna on auki öisin kesät talvet!

16. Omituinen Vierailija

No ei kai se sun ukkos vieressä nuku?

17. mikä on? Vierailija

Miksi ei nukkuisi? Monet vanhatkin ihmiset nukkuvat samassa parisängyssä. Mitä uutta se on?
    Ja miten tämä sinua nyt häiritsee?

18. on se outoa Vierailija

nim Maikkunen nukkuu nim ikkunat auki ukon vieressä?

19. on on outooooo Vierailija

Eukko palelee kun taas ukkonsa saa nukkua raittiissa ilmassa ja sähkölaitos kiittää.

20. asukas Vierailija

Huoltomiehet soittaa rimpauttaa kerran sitä ovikelloa ja tulevat heti sisälle jos ei oitis ole avaamassa ovea heille. Lappu tulee tietenkin ensin,mutta huoltomiehet ei odottele oven takana kovin kauaa. Meillä on turvalukitus ovessa ja virolaiset huoltopojat potkivat ovea vihoissaan,kun avaimella eivät päässeet sisälle.

21. höpötystä Vierailija

Äläpäs sekoittele toisten ajatuksia.o_O:confused:

22. merkitön 2 Vierailija

Haittaakse, jos ilman vaatteita nukkuu peitonalla?
    Puolison näkeminen vaatteitta on nättiä, on ikä mikähyvänsä.

23. hyih Vierailija

Eikä oo nättiä. Ukon roikkuva ryppyperse tai akan lättäperse, riippatissit valuu navassa ja makkarapoimut voi laskea selvästi, pattipolvetkin saattaa olla ja ukoilla varsinkin länkisääset, jotta siitä vois pujahtaa sika välistä.

24. Tarkkailija 2 Vierailija

Ei sale kirjoitella tänne mitä sattuu. Pitää kirjoittaa nätisti. Eikös se vieläkään sana kuulu!?:mad:

25. NorthBrook Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari