Käyttekö yhdessä saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Saunassa
  • Ensimmäinen viesti
Saunassa
Siinäpä asia tuli jo otsikossa. Käyttekö yhdessä saunassa? Meillä on asia jostakin kumman syystä mennyt siihen, että käymme erikseen. Tunnen epämukavuutta, jos olen mieheni kanssa yhtäaikaa saunassa. Asia ei kai ole suuri, mutta herättää joskus huomiota, jos tuttavien luona saunoessamme oletetaan automaattisesti, että pariskunnat saunovat yhdessä. Liittyyköhän ikään ja rupsahtuneisuusindeksiin.... :(
 
Anni62
Kyllä me käydään miehen kans ihan kahden saunassa ja jos ollaan jossain kylässä niin mennään ihan yhdessä.
No, kesällä kun oltiin veljeni tyttären kesämökillä käytiin erikseen elikkä minä kävin tyttäreni ja hänen tyttärensä kans ja mies kävi poikamme kans, tuntui jotenkin mukavammalta.
Ja poika käy yksin saunassa, on 13-v.
 
vitsimitenkiinnostavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62:
Kyllä me käydään miehen kans ihan kahden saunassa ja jos ollaan jossain kylässä niin mennään ihan yhdessä.
No, kesällä kun oltiin veljeni tyttären kesämökillä käytiin erikseen elikkä minä kävin tyttäreni ja hänen tyttärensä kans ja mies kävi poikamme kans, tuntui jotenkin mukavammalta.
Ja poika käy yksin saunassa, on 13-v.
äärimmäisen kiinnostavaa. Hyvä että kerroit ihan kaikkia yksityiskohtia myöden. Onko teillä muuten laudeliinat ja matsaako ne toisiinsa?
 
......................
vähän asian vierestä mutta..meille tuli ero puoli vuotta sitten, muutin pois miehen luota, olen käynyt siellä eron jälkeen muutaman kerran ja päässyt saunaan. mutta minuu häiritsee se kun köriläs änkee aina samaan aikaan vaikka en haluaisi. se sanoo että ollaanhan me jo toisemme nähty, mutta silti. seksielämä oli mitä oli aviossa ollessamme.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäiseltä:
Minua kyllä kiinnostaa, miten yhdessä saunassa käynti korreloi seksielämään. En aloituksessa siitä puhunut, mutta seksielämä on aika nolla.
Mistäköhän tuo nolluus mahdollisesti johtuu?
Minua aina ihmetyttää se, mikä siinä alastomuudessa on se epämielyttävä asia. Alastomuushan pitäisi olla luonnollinen ja kaunis asia, siis parisuhteessa.
Muuten pystyyköhän alastomuutta harjoittelemaan, siis totuttautumaan alastomuuteen?

 
Leena
Kyllä käymme yhdessä saunassa, joskus harvoin kylässä olessamme voimme käydä erikseen...minä emännän kanssa ja mies isännän kanssa.Mutta kotona aina yhdessä.
=) Paljon kivempaa kahdestaan.
 
n48
Käymme kotona yhdessä saunassa, kylässä kyllä usein nais/miesporukassa. Kotona on ihanaa yhdistää siihen toisen selän pesu ja välillä terassille oluelle ja sitten taas saunaan. Joskus juodaan kuohuviiniäkin löylyissä.

Me voidaan olla muutenkin kotona alasti, samoin mökillä jos olemme kaksin, eli siis nuoriso on omilla teillään. Kun nukutaan alasti ja jos päivä on kaunis ja kuuma niin mitä sitä pukemaan.
 
Useassakin saunassa
Ei yksi sauna riitä! Kesällä käyn kolmessakin saunassa: Kaupunkiasunnon sähkösaunassa, kesämökin puusaunassa ja joskus kesämökin savusaunassakin.

Lisäksi tietenkin vielä kavereiden saunoissa.

Thai-saunassa en ole käynyt - vielä, mutta turkkilaisessa kyllä.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Useassakin saunassa:
Ei yksi sauna riitä! Kesällä käyn kolmessakin saunassa: Kaupunkiasunnon sähkösaunassa, kesämökin puusaunassa ja joskus kesämökin savusaunassakin.

Lisäksi tietenkin vielä kavereiden saunoissa.

Thai-saunassa en ole käynyt - vielä, mutta turkkilaisessa kyllä.
Juu, mutta saunotko kumppanisi kanssa yhdessä? Vaiko erikseen???
 
.....,,,,,.....
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Useassakin saunassa:
Ei yksi sauna riitä! Kesällä käyn kolmessakin saunassa: Kaupunkiasunnon sähkösaunassa, kesämökin puusaunassa ja joskus kesämökin savusaunassakin.

Lisäksi tietenkin vielä kavereiden saunoissa.

Thai-saunassa en ole käynyt - vielä, mutta turkkilaisessa kyllä.
Juu, mutta saunotko kumppanisi kanssa yhdessä? Vaiko erikseen???
Etkös Leena vitsiä ymmärtänyt...
 
Seman Tikko
Alkuperäinen kirjoittaja Useassakin saunassa:
Ei yksi sauna riitä! Kesällä käyn kolmessakin saunassa: Kaupunkiasunnon sähkösaunassa, kesämökin puusaunassa ja joskus kesämökin savusaunassakin.

Lisäksi tietenkin vielä kavereiden saunoissa.

Thai-saunassa en ole käynyt - vielä, mutta turkkilaisessa kyllä.
Tämä oli ketjun ainoa oikea vastaus ap:n kysymykseen: "Käyttekö yhdessä saunassa?"

Muut ovat vastanneet kysymykseen (jota ei edes esitetty): "Käyttekö saunassa yhdessä?"
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Useassakin saunassa:
Ei yksi sauna riitä! Kesällä käyn kolmessakin saunassa: Kaupunkiasunnon sähkösaunassa, kesämökin puusaunassa ja joskus kesämökin savusaunassakin.

Lisäksi tietenkin vielä kavereiden saunoissa.

Thai-saunassa en ole käynyt - vielä, mutta turkkilaisessa kyllä.
Juu, mutta saunotko kumppanisi kanssa yhdessä? Vaiko erikseen???
Etkös Leena vitsiä ymmärtänyt...
Juu, ymmärsin mutta haluaisin silti tietää kuinka teillä tehdään. =)
 
mihin vertaat?
Rupsahtaneisuusindeksi?
En ole ihan yhtä upea kuin 20-vuotiaana. Olen kuitenkin huolehtinut itsestäni ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Pärjään hyvin vertailussa yli 40-vuotiaiden kanssa, vaikka taistelu alleja vastaan on ikuista. Sen korvaa nauru ja naurunrypyt silmäkulmissä.

Miltä se sinun miehesi näyttää rupsahtaneisuusindeksillä? Menepä sinne saunaan yhdessä ja silmäile. Olisiko tuolla joku paikka rakastettavasti rupsahtanut?

Saunahan ei suomalaiselle ole seksin paikka, mutta hellä kosketus sopii sinnekin. Suihkuhuoneessa voi jo leikitellä, selänpesijästä nauttia.
 
iäkäs elli
Emme käy yhdessä. Mies tykkää kovista löylyistä ja minä en juuri lauteilla käy muuta kuin muutaman minuutin lämmittelemässä. Mitä kiusata toisiaan, kun voi peräkkäinkin kylpeä. Maalla on vanhanaikainen iso sauna, jossa peseydytään samassa huoneessa kuin löylytelläänkin, joten huonosti istuva yhtälö tämä erilainen lämmönsieto.

Toinen puoli vuodesta kaupungissa taas tulikuumassa sähkösaunassa on vielä toivottomampi yhteissaunomiselle, mutta ei tällä sauna-asialla ole keskinäisiin suhteisiin mitään merkitystä.

 
eippasä
Emme käy yhdessä saunassa. Mieheni nimittäin arvostelee kertyneitä kilojani. Niinpä saunomisesta on mennyt kokonaan ilo. Saunan pitäisi olla rentouttavaa, mutta miehen vuoksi se on ärsyttävää. Nykyään käyn jossakin vaiheessa vain suihkussa enkä käy saunassa kuin korkeintaan kylpylässä tai uimahallissa.

P.S. Seksielämässäkään ei ole kehumista. Miehen mielestä ilmeisesti määrä on tärkeämpää kuin laatu.
 
eräs.
Alkuperäinen kirjoittaja eippasä:
Emme käy yhdessä saunassa. Mieheni nimittäin arvostelee kertyneitä kilojani. Niinpä saunomisesta on mennyt kokonaan ilo. Saunan pitäisi olla rentouttavaa, mutta miehen vuoksi se on ärsyttävää. Nykyään käyn jossakin vaiheessa vain suihkussa enkä käy saunassa kuin korkeintaan kylpylässä tai uimahallissa.

P.S. Seksielämässäkään ei ole kehumista. Miehen mielestä ilmeisesti määrä on tärkeämpää kuin laatu.
noin se meilläkin meni..ukko aina vittuili kiloistani, kunnes hain eron, ja sen jälkeen on kehunut kuinka siro ja kaunis olenkaan..heh. ei mennyt läpi.
 
Kolmas saman kokenut
^ On tuo jännää, että meillä kävi ihan samalla tavalla. Ennen avioeroa mies halveksui minua, häpesi ulkonäköäni ja piti oikeutenaan nalkuttaa siitä. Kun hain yllättäen eroa, mies romahti täysin ja ekaa kertaa kertoi rakastavansa minua ja kuinka haluttava olenkaan. Olisi voinut sanoa joskus jotakin kaunista. Turha sitä siinä vaiheessa oli enää sanoa yhtään mitään, kun mitta oli tullut täyteen. Ero tuli ja kesti kauan, että koki itsensä eheäksi ja naiselliseksi, niin että kiitos vaan eksälle pirusti.
 
nykyään yhdessä..
öh...No joo, nyksän kanssa kerran olen käynyt...Ei sinänsä, ei hävetä yhdessä käydä, mutta minulla on muutama arpi vartalossa, joita häpeän, ja jotenkin tunnen oloni vaivautuneeksi jos hän niihin kiinnittää huomiota ja alkaa kyselemään mistä ne ovat tulleet.
Tiedän, todella typerää, ja olenkin nyt tuumaillut, että paskat noista. Minuahan se mies rakastaa ja minun kanssa tahtoo saunoa, eikä varmaan tutkia, että mitä mun kropastani löytyy :D

Mutta tätä nyksääni ennen en siis ole kenenkään eksänikään kanssa käynyt yhdessä saunassa, vaan aina olen halunnut käydä yksin.
 
*siri*
"Minua kyllä kiinnostaa, miten yhdessä saunassa käynti korreloi seksielämään. En aloituksessa siitä puhunut, mutta seksielämä on aika nolla."

Tarvitseeko tuota edes aikuisen kysyä? Jos ette pysty luontevasti olemaan yhdessä alastomana saunassa, pesemään toistenne selkiä yms., miten se läheisyys löytyisi peiton allakaan?
 

Yhteistyössä