Käyttekö yhdessä saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Saunassa
  • Ensimmäinen viesti
tuota, tuota?
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään yhdessä..:
öh...No joo, nyksän kanssa kerran olen käynyt...Ei sinänsä, ei hävetä yhdessä käydä, mutta minulla on muutama arpi vartalossa, joita häpeän, ja jotenkin tunnen oloni vaivautuneeksi jos hän niihin kiinnittää huomiota ja alkaa kyselemään mistä ne ovat tulleet.
Tiedän, todella typerää, ja olenkin nyt tuumaillut, että paskat noista. Minuahan se mies rakastaa ja minun kanssa tahtoo saunoa, eikä varmaan tutkia, että mitä mun kropastani löytyy :D

Mutta tätä nyksääni ennen en siis ole kenenkään eksänikään kanssa käynyt yhdessä saunassa, vaan aina olen halunnut käydä yksin.
Siis sinulla on arpia vartalossa, joida nyxäsi ei ole nähnyt ja joista et ole hänelle kertonut?
Onpa luottamuksellinen ja avoin suhde. Pimeässäkö harrastatte aina seksiä vai eikö sitä ole?
En ymmärrä miten tuo on edes mahdollista, jos on joku oikea suhde.

Me rakastellaan hämärässä, valossa ja pimeässä ja siihen vuorokauden aikaan kuin sattuu huvittamaan. Ja yleensä mennään sen jälkeen alapesulle tai suihkuun yhdessä. Kyllä siinä tulee nähtyä jokainen arpi ja naarmu ja miksi ihmeessä niitä pitäisi salata tai hävetä. Ne ovat elettyä elämää. Samoin kuin selluliitit ja rasvat ja rypyt.

Onneksi olemme samaa kaliiberia, kummallakin on ongelmakohtansa, ei tarvitse jännittää pätkääkään. Surullista olisi olla suhteessa jonkun Mr.Finlandin kanssa.
 
niin..
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään yhdessä..:
öh...No joo, nyksän kanssa kerran olen käynyt...Ei sinänsä, ei hävetä yhdessä käydä, mutta minulla on muutama arpi vartalossa, joita häpeän, ja jotenkin tunnen oloni vaivautuneeksi jos hän niihin kiinnittää huomiota ja alkaa kyselemään mistä ne ovat tulleet.
Tiedän, todella typerää, ja olenkin nyt tuumaillut, että paskat noista. Minuahan se mies rakastaa ja minun kanssa tahtoo saunoa, eikä varmaan tutkia, että mitä mun kropastani löytyy :D

Mutta tätä nyksääni ennen en siis ole kenenkään eksänikään kanssa käynyt yhdessä saunassa, vaan aina olen halunnut käydä yksin.
Siis sinulla on arpia vartalossa, joida nyxäsi ei ole nähnyt ja joista et ole hänelle kertonut?
Onpa luottamuksellinen ja avoin suhde. Pimeässäkö harrastatte aina seksiä vai eikö sitä ole?
En ymmärrä miten tuo on edes mahdollista, jos on joku oikea suhde.

Me rakastellaan hämärässä, valossa ja pimeässä ja siihen vuorokauden aikaan kuin sattuu huvittamaan. Ja yleensä mennään sen jälkeen alapesulle tai suihkuun yhdessä. Kyllä siinä tulee nähtyä jokainen arpi ja naarmu ja miksi ihmeessä niitä pitäisi salata tai hävetä. Ne ovat elettyä elämää. Samoin kuin selluliitit ja rasvat ja rypyt.

Onneksi olemme samaa kaliiberia, kummallakin on ongelmakohtansa, ei tarvitse jännittää pätkääkään. Surullista olisi olla suhteessa jonkun Mr.Finlandin kanssa.
On kuule pantu ilman valoja ja valot päällä. Kyllä hän ne arpeni on nähnyt, mutta ne ovat itsestäni kuisallisia, ja kyllä ne minua häiritsee, jos hän niihin kiinnittää liiaksi huomiota.
Seksiä on kyllä niin paljon kuin vain haluan, eli on tämä ihan "oikea" suhde. Kyseessä kun on pari entistä tatuointia, joiden tilalla on nykyään vain arpea, joten eipä niitä huvita liikoja esitellä. Ja kun nämä arvet on selkäpuolella, niin ei se mies niitä seksin aikana tuijottele.

Muutenkin olen kakarasta asti tykkänyt saunoa yksin. Haluan olla siellä rauhassa ja rentoutua sekä olla omissa oloissani, en tarvitse sinne ketään välttämättä seuraksi.
 
Kyl
Minua häiritsee, kun vieraisilla ja mökeillä aina pakotetaan nais-mies-jakoon. Haluaisin saunaan nimenomaan oman ihanan mieheni kanssa, en peseytymään vieraiden naisten katseiden alle. Vastaus: käyn mieheni kanssa saunassa erittäin mielelläni.


 
eräs.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmas saman kokenut:
^ On tuo jännää, että meillä kävi ihan samalla tavalla. Ennen avioeroa mies halveksui minua, häpesi ulkonäköäni ja piti oikeutenaan nalkuttaa siitä. Kun hain yllättäen eroa, mies romahti täysin ja ekaa kertaa kertoi rakastavansa minua ja kuinka haluttava olenkaan. Olisi voinut sanoa joskus jotakin kaunista. Turha sitä siinä vaiheessa oli enää sanoa yhtään mitään, kun mitta oli tullut täyteen. Ero tuli ja kesti kauan, että koki itsensä eheäksi ja naiselliseksi, niin että kiitos vaan eksälle pirusti.
juu näin meilläkin. kun vielä oltiin yhdessä sain kuulla että olen ryhävalas ym. (painoin silloin noin 65 kg). oma mahansa oli niin iso ettei vehjestään nähnyt kuin peilistä.
ja samoin myös kun lähdin ukko kertoi ensimmäisen kerran rakastavansa (kolmenkymmenen vuoden aikana)..alkoi tulla kehumisia, kauniita sanoja, lahjoja joita en koskaan saanut, kehui jopa hiusteni 'uutta' väriä, yleensä kun olin sävyttänyt se haukkui ettei sovi, eron jälkeen yllättäen sama väri kuulemma sopi mulle.kummasti se mieli muuttui monessa asiassa.
 
miksi sanominen on vaikeaa
Minusta on turha ihmetellä, että suomalaisilla nuorilla menee huonosti, kun suomalaiset aikuisetkin ovat tuollaisia jääriä. Tässäkin ketjussa useampi on jo todennut, että miehen suusta ei tule kaunista, rakastavaa tekstiä, mutta sen sijaan miehet tuntuvat jopa nauttivan siitä, että saavat painaa naista henkisesti maanrakoon ja kokevat, että heillä on oikeus arvostella ulkonäköä.

En tajua, että miksi on niin vaikeaa sanoa jotakin kaunista? Ei kai parisuhde ole mikään kilpailu, jossa kumpikin yrittää olla parempi ja toisen niskan päällä? Saako mies siitä jotakin nautintoa, että nainen on surullinen ja masentunut? Nykyään avioeron ottamista ei pidetä enää pahana, joten onko se sitten kuitenkaan se haluttu lopputulos, että ensiksi ollaan huonossa suhteessa ja sitten tulee kuitenkin ero? Jos se on seksin saamisesta kiinni, niin luulen, että moni nainen antaa mielellään seksiä, kun mies saa naisen tuntemaan itsensä kauniiksi, rakastetuksi ja hyväksytyksi omana itsenään. Jos taas mieheltä saa vain haukkuja eikä koskaan kehuja, niin ei kai se ihme ole, jos naista ei enää yhtään huvita seksi miehen kanssa.
 
n48
Alkuperäinen kirjoittaja miksi sanominen on vaikeaa:
Tässäkin ketjussa useampi on jo todennut, että miehen suusta ei tule kaunista, rakastavaa tekstiä, mutta sen sijaan miehet tuntuvat jopa nauttivan siitä, että saavat painaa naista henkisesti maanrakoon ja kokevat, että heillä on oikeus arvostella ulkonäköä.
Eiköhän syynä ole miehen huono itsetunto. Pelkää että nainen lähtee toisen matkaan kun on niin hyvännäköinen. Lyödään se lyttyyn.
 
yksi mielipide
Mun tuli vaan mieleen, että kyllähän sitä vois itsestään huolta pitää vaikka on monta yhteistä vuotta takana ja ehkä muutaman muksunkin hankkinut. Ihan oman terveytensä vuoksi.

Miltä tuntuu miehestä:
Se kaunis ja haluttava nainen on vuosien varrella todella muuttunut ryhävalaaksi, hiukset rasvaisena ja kasvot kaikenmaailman talipatteja täynnä. Aina kuikuisena, vihaisena ja katkerana. Seksikään ei enään maistu, ei varmaan kun ei nainen itsekkään ole tyytyväinen itseensä.
Miltä naisesta tuntuu:
Minne hävisi se komea uros joka sai naisen tuntemaan haluttavaksi ja kauniiksi.
Tuossa se nyt on oluella pöhötetty vatsa, noin 40 kiloa ihraa, parta ajamatta, hiukset hapsottavat sinne sun tänne, silmät siristävät kuin sialla. Iltaisin töistä tultua rojahtaa sohvalle, tv päälle ja keskiolutta kitataan, kiskotataan kaksinkäsin hk:n sinistä naamaan, röyhtäillään ja piereskellään. Kaikenlisäksi tämä mammutti haluaa vielä vaimoltaan seksiä, tosin suoritus kestää pari minuttia ja vaimo jää tyydyttämättä, mutta kaikkihan on hyvin kun mahtisonnimammutilla on kassit tyhjänä.

Voisikohan osa näistä marmatuksista johtua yllä olevista syistä?
 
syöttöporsas
Jos seksistä ja parisuhteesta ei saa iloa ja onnea, niin ehkä se v*tutus vähän laantuu, kun saa hyvää mieltä edes syömisestä. Ei ehkä painon kannalta niin hyvä homma, mutta kyllähän hyvä ruoka on elämän pieniä päivittäisiä iloja. Pahimmillaan puolison nalkutus voi aiheuttaa jopa masennusta, niin eipä sitä silloin oikein ole voimia lähteä lenkkeilemään, kun toinen vain nalkuttaa ja nalkuttaa.
 
mmmhhhh...
Alkuperäinen kirjoittaja syöttöporsas:
Jos seksistä ja parisuhteesta ei saa iloa ja onnea, niin ehkä se v*tutus vähän laantuu, kun saa hyvää mieltä edes syömisestä. Ei ehkä painon kannalta niin hyvä homma, mutta kyllähän hyvä ruoka on elämän pieniä päivittäisiä iloja. Pahimmillaan puolison nalkutus voi aiheuttaa jopa masennusta, niin eipä sitä silloin oikein ole voimia lähteä lenkkeilemään, kun toinen vain nalkuttaa ja nalkuttaa.
Luulisi että siellä lenkkipolulla toi vitutus lähtisi paremmin, ei tarvitse kuunnella puolison nalkutusta ja katsoa sitä "norsunvittunaamaa". Kunnon fyysinen suoritus purkaa kummasti tuota pahaaoloa ja rauhoittaa mieltä;).

 
saunotaan
Me saunotaan yhdessä. Pieni kerrostalosauna ja tiivis tunnelma. Lapset saunoo eka, kun ei jakseta kuunnella niiden hosumista. Istutaan miehen kanssa yhdessä löylyissä, jutellaan ja nautitaan rauhasta. Kun menen eka pois, mies jää ja heittää kovat löylyt, kun en itse tykkää. Tulee sitten suihkuun kanssani. Pestään välillä toisiamme, seksiäkin on joskus ollut suihkun alla, ja nautitaan. Ei tulisi mieleenikään kritisoida miehen vartaloa ja jos hän sanoisi omastani saunassa jotain ikävää, niin sitten varmaan loppuisi yhteiset saunat.

Muuten ollaan paljon alasti, nukutaan välillä yökkärissä, välillä ilman. Ei tulisi mieleenikään peitellä raskausarpiani tai kertyneitä kiloja. Ei se miehnkään kroppa ole sama kuin 20v. Ei kyllä haittaa yhtään. Ihan yhtä rakas ja haluttava mies on edelleenkin. Ei se miltä näyttää, vaan miten itsensä kantaa. Se tekee ihmisen kauniiksi ja haluttavaksi.
 
sohfvffis
Alkuperäinen ajatus vissiin taisi olla tämän ketjun avaajalla,pikku kompa.Yksi hoksasi asian.Nyt tästä on tullut kiva saunomiskeskustelu.Mutta jos palataan alkuperäiseen kysymykseen,käyttekö yhdessä saunassa,antakaa tulla uusia mielenkiintoisia vastauksia.
 
Ap vastailee
Ei kun ihan tosissaan kysyin. En viitsinyt kovin pitkää juttua siihen kirjoittaa, ettei ainakaan kukaan tunnista. Mulle on vähän haikea ja vaikea pala, että koen saunomisen mieheni kanssa niin vaikeaksi, vaikka ollaanhan sitä seksissäkin alasti. (Silloin kun sitä on.)
 
Matti & Maija
Saunotaan yhdessä vaimon kans ja kun on hyviä ystäviä vieraana tai ollaan vierailulla niin ihan sekaporukallakin, eikä siinä mitään sen kummempaa seksiä ole. Nyt viimeinen juttu on kun laitoimme saunaan vanhan perinteisen kylpyammeen siellä me nautiskellaan saunan lisäksi.
 
Surullista
Tiedän pariskunnan, joilla lapset jo aikuisia ja jotka käyvät mökillä kahdestaan ollessaankin erikseen saunassa.
Seksiä heidän välillään ei ole ollut vuosiin, eikä senpuoleen muutakaan läheisyyttä.
Kunhan asuvat saman katon alla.
Ihmettelen kumpaisenkin tyytymistä nykyiseen elämäänsä.
 
Anni62
Me käydään suihkussa vuorotellen elikkä mies menee ensin ja itse jään vielä lauteille ja menen sitten suihkuun kun mies on ittensä pessyt. Hän vaan pesee selkäni ja lähtee sitten pois, jotenka minä saan ihan rauhassa pestä itteni.
 
no
meillä on saunassa myös mukana kissa; se tulee aina viimeisenä pois lauteilta ja ensimmäisenä se sinne juoksee...

Joskus meinasin saada sydärin, kun olin unohtanut, että kissa on mukana saunassa, kun se oli mennyt lauteiden alle. Tapani mukaan heitin lauteille viimeiseksi vettä ja kissa syöksyi sieltä kohti...

Yhteen aikaan se ei syönyt kuin kabanossia...
 
Mamuli
Me saunomme välillä koko perheen kera, me kaksi aikuista, kaksi murkkuikäistä lasta ja kaksi koiraa. Sitten välillä minä saunon koirien kanssa isäntä itekseen ja nuoriso itekseen. Kokoonpano vaihtelee riippuen aina siitä miten milloinkin on muuta kiinnostavaa tekemistä.

Koirat ovat kyllä mainioita saunakavereita. Tulevat kylppäriin ihan omine nokkineen ja jäävät sitten saunan lasioven taakse odottamaan, että niille avataan ovi. Saunanlauteilta aina kuulen kun kylppärin ovi käy. Sitten arvailen, että kukahan sieltä mahtaa tulla. Jos ovea ei laiteta enää takaisin kiinni, silloin on jompikumpi koirista tulossa tai kummatkin. Sitten jos ovi laitetaan kiinni sieltä on todennäköisesti tulossa joku kaksijalkainen.
Saunominen on mukavaa yhdessä, silloin yleensä saa mukavia keskusteluja aikaiseksi ja leppoisan olon.
 
vierailija
Siinäpä asia tuli jo otsikossa. Käyttekö yhdessä saunassa? Meillä on asia jostakin kumman syystä mennyt siihen, että käymme erikseen. Tunnen epämukavuutta, jos olen mieheni kanssa yhtäaikaa saunassa. Asia ei kai ole suuri, mutta herättää joskus huomiota, jos tuttavien luona saunoessamme oletetaan automaattisesti, että pariskunnat saunovat yhdessä. Liittyyköhän ikään ja rupsahtuneisuusindeksiin.... :(
Mitä..?!!?! . "Tunnen epämukavuutta, jos olen mieheni kanssa yhtäaikaa saunassa" siellähän on yhtäaikaa saunassaja mies ja nainen jotka on yhessä ja toki siis tykkää toisistas pitäs kyllä tuntee mukavalta jos on saunasss tyttö/poikaystävän kaa ainakin mä tuntisin itteni onnelliseksi jos oisi oman likkani kas saunassa (siis likka niin tyttöystävä)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pitkässä parisuhteessa käydään eri aikaan saunassa ja nukutaan eri huoneissa. näin tehty jo viisitoista vuotta ja välillä syödään eri aikaankin eri aikaan käydään nukkumaankin. on mukavaa kun kumpikin saa olla rauhassa.
 
vierailija
Pitkässä parisuhteessa käydään eri aikaan saunassa ja nukutaan eri huoneissa. näin tehty jo viisitoista vuotta ja välillä syödään eri aikaankin eri aikaan käydään nukkumaankin. on mukavaa kun kumpikin saa olla rauhassa.
NO ei kyllä!!
Kolkyt vuotta samassa sängyssä kaikkine vaiheineen, mutta aina on nukuttu hyvin kaksoisvuoteessa samaan aikaan ja löylytelty yhdessä. Sapuskakin on samaan aikaan, mutta hammasharjat sentään omat.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä