Kahden kalenterin loukussa!! Miten olette ratkaiseet pulman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi vakkari

Vieras
Te, joilla työnne vuoksi on käytössä ns. työkalenteri. Merkkaatteko siihen KAIKEN, vai pidättekö "kaksoiskirjanpitoa" jonnekin siviilikalenteriin?

Mulla on tollanen A5-kokoinen kalenteri työn vuoksi ja nyt mietin, että koska se ei mahdu mun käsilaukkuun, pitäisikö mulla olla ns. omille asioille oma kalenteri. Vaan mahtaako moinen sählääminen saada aikaan enemmän unohduksia kuin muistamisia?

Mulla on ollut yksi kalenteri johon olen laittanut työjutut ja omat jutut. En usko, että muistaisin laittaa kaikkea tarpeellista ylös jos olisi kaksi kalenteria, ja saattaisin suunnitella päivän sen yhden kalenterin mukaan unohtaen että olikin jotain menoja, jotka on ylhäällä toisessa kalenterissa...

Ostaisin isomman käsilaukun. Mulla on kans A5- kokoinen kalenteri ja koska työmenot vaikuttaa paljolti myös vapaa-ajanmenoihin, lastenhoitojärjestelyihin ynnä muihin, on ne pakko löytyä yhdestä paikasta. Kotona on sitten yhetinen kalenteri johon on merkitty yhteisiä ja lasten menoja sekä reissuja.

[QUOTE="xXx";25325493]Työkalenteri on töissä, aina. Siispä omat asiat on ylhäällä milloin missäkin :) Vielä en oo ainakaan mitään unohdellut.[/QUOTE]

Mulla ei kalenteri voi olla töissä, koska se tarkoittaa että se voisi olla missä päin kaupunkia tahansa :D Se se vasta aiheuttaisi sählinkiä. Liikkuva työ kaupungin eri toimipisteissä...

Henkilökohtaiset asiat työkalenterissa joka synkataan kännykkään. Ei sitä muuten pysy kärryillä. Nyky kännyköissä toki pystyy katsomaan useampaa kalenteria yhtä aikaa, mutta mulle on helponta pistää kaikki samaan.

Meillä heitettiin joulukalenteri juuri pahveihin. Apteekista saatiin mainoskalenteri, johon merkitään lääkärit sun muut.
Pojalla on kaikki kalenteriasiat iPadilla.

Yhteistyössä