Kahden lapsen äiti joutui ainakin kahdeksan mamun väkisinmakaamaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monikulttuurinen kohtaaminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monikulttuurinen kohtaaminen

Vieras
”Våldtagen av åtta på festen” | Nyheter | Aftonbladet

”Våldtagen av åtta på festen”
Fem anhållna för överfallet på tvåbarnsmamman

Hurjat juhlat Mariannelundissa – ainakin 8 raiskasi

Viime perjantaina pidetyt juhlat päättyivät melkein yhtä ikävästi kuin Tuomari Nurmion kuulu “Lasten mehuhetki” – 29-vuotias nainen pakotettiin sänkyyn ja raiskattiin. Poliisin mukaan jopa 11 henkilöä oli häärinyt hänen kimpussaan. Ensin vangittiin viisi ja pidätettiin yksi. Perästäpäin haettiin vielä lisää porukkaa putkaan.

“Tämä on törkeä rikos. Enempää en voi tässä kohtaa paljastaa tutkimusten ollessa kesken”, sanoo syyttäjä Klas Lorefors.

Poliisilähteiden mukaan 29-vuotias kahden lapsen äiti oli töiden jälkeen lähtenyt poikaystävänsä kanssa juhliin, mitkä järjestettiin paikallisessa pakolaisten vastaanottokeskuksessa. Toistaiseksi tuntemattomasta syystä useampi mies oli käynyt häneen käsiksi. Naisen vastustelu oli turhaa, kun kolme miestä painoi hänet sänkyyn väkivaltaisesti.

“Ainakin kahdeksan miestä teki hänelle temput”, samainen lähde paljastaa.

Poikaystävän kerrotaan olleen tilapäisesti poissa juhlista sattumuksen aikaan.

Naapurit ja lähiseudun asukkaat ovat jostain syystä tyrmistyneitä.

“Näimme kun poliisi haki heitä lauantaina talteen. Osuimme paikalle myös kun nainen hoiperteli ulos vastaanottokeskuksesta ja vietiin ambulanssiin”, kertoo eräs silminnäkijä.

Yhtä epäillyistä edustava asianajaja Elisabeth Nygren ei paljasta kuinka hänen asiakkaansa suhtautuu raiskaussyytöksiin.

“On äärimmäisen harvinaista, että yhdessä joukkorikastuksessa on näin monta epäiltyä”, sanoo tutkija Martin Grann rikoksentorjuntaneuvosto BRÅ:sta ja kertoo alkoholin ja huimausaineitten yleensä liittyvän näihin sattumuksiin.

Hurjat juhlat Mariannelundissa – ainakin 8 raiskasi - rahmispossu.net

VOISITKO AP JOSKUS KIRJOITTAA JOTAIN MUUTAKIN KOMMENTTIA KUIN VAIN LINKITTÄÄ??? MISTÄ HALUAT KESKUSTELLA? MIKSI TEIT TÄMÄN ALOITUKSEN? ALKAA HIEMAN VITUTTAA TÄMÄ AINAINEN LINKITYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja joo, antakaa nyt sitten vaan mulle bannia, vaikka ap sitä ansaitsisi, kun terrorisoi palstaa näillä jatkuvilla copypasteilla, joihin hän EI IKINÄ KIRJOITA MITÄÄN OMAA.

[QUOTE="vieras";25349668]VOISITKO AP JOSKUS KIRJOITTAA JOTAIN MUUTAKIN KOMMENTTIA KUIN VAIN LINKITTÄÄ??? MISTÄ HALUAT KESKUSTELLA? MIKSI TEIT TÄMÄN ALOITUKSEN? ALKAA HIEMAN VITUTTAA TÄMÄ AINAINEN LINKITYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja joo, antakaa nyt sitten vaan mulle bannia, vaikka ap sitä ansaitsisi, kun terrorisoi palstaa näillä jatkuvilla copypasteilla, joihin hän EI IKINÄ KIRJOITA MITÄÄN OMAA.[/QUOTE]

Mikä sua tällä kertaa vituttaa? :)

[QUOTE="vieras";25349668]VOISITKO AP JOSKUS KIRJOITTAA JOTAIN MUUTAKIN KOMMENTTIA KUIN VAIN LINKITTÄÄ??? MISTÄ HALUAT KESKUSTELLA? MIKSI TEIT TÄMÄN ALOITUKSEN? ALKAA HIEMAN VITUTTAA TÄMÄ AINAINEN LINKITYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja joo, antakaa nyt sitten vaan mulle bannia, vaikka ap sitä ansaitsisi, kun terrorisoi palstaa näillä jatkuvilla copypasteilla, joihin hän EI IKINÄ KIRJOITA MITÄÄN OMAA.[/QUOTE]oletko mamu, vai miksi vedit herneet noin syvälle

Silti tämä reaktio on aika yllättävä.

Jos 8 suomalaista miestä joukkoraiskaa naisen, tulee kommenttia miten jonkun pitäisi mennä hakkaamaan miehet, leikata vehkeet irti tai vähintäänkin kastroida lääkkeillä.

Nyt ei, miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25349870:
oletko mamu, vai miksi vedit herneet noin syvälle

En. Olen vakipalstalainen, jolla meni kuppi nurin. Näitä linkityksiä on nykyään joka päivä palstalla. Ja se ei ole keskustelua, että kopioi tänne toisten kirjoittamia uutisia.

Mitä jos minä alkaisin copy pasteamaan tänne joka päivä pitkiä uutisia suomalaisten tekemistä väkivaltaisuuksista? Mitä jos sata muutakin palstalaista ryhtyisi samaan? Aivan varmasti asiaan puututtaisiin, koska keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella, ei copy pasteta sinne muiden kirjoittamia juttuja kommentoimatta mitään. Ja minun mielestäni eri vapauksia ei pidä suoda kenellekään.

Nytkään ap ei osannut vastata kysymykseen siitä, mistä hän oikein haluaisi keskustella, kun tällaisen pitkän tekstin jälleen kerran kopioi palstalle. Kunhan vain täyttää palstaa näillä kopioiduilla teksteillään.

No niin nyt ne kaikki 8 miestä sit pääsee sinne taivaaseen. Synnit on anteeksi annettu.... Vaikka se ei kuulu tapoihn täällä. Niin ei siitä mitään tuomiota tule. Sehän olisi rasismia.

[QUOTE="repa";25349890]Silti tämä reaktio on aika yllättävä.

Jos 8 suomalaista miestä joukkoraiskaa naisen, tulee kommenttia miten jonkun pitäisi mennä hakkaamaan miehet, leikata vehkeet irti tai vähintäänkin kastroida lääkkeillä.

Nyt ei, miksi?[/QUOTE]

Mamuilla on eri säännöt, siksi.

Ja kaikki selittyy taas kulttuurierolla "kun ei tiedetty ettei saa raiskata kun meillä kotimaassa kyllä.."

Vittu et risoo tällaset uutiset :headwall: Toivottavasti noi saa kunnolliset tuomiot eikä vaan selän taputuksia..

[QUOTE="Sitä saa mitä tilaa";25350053]No tollasia noi on. Harva suomalainen saa seisokin frendien läsnäollessa kun väkivallalla maataan jotain naista.

Tuollaisia mamuja te palstan kukkahatut tännekin olette halunneet.[/QUOTE]

sellasiahan ne on.
Jos mä saisin päättää ei tässä maassa olisi yhtään mamua.

[QUOTE="vieras";25350086]Miksi ap luet tuollaista sivustoa? Onko se mielestäsi laadukas ja hyvä tiedonlähde? Entä uskottava?[/QUOTE]

Lepsa saa Hommasta vinkit ja ohjeet, mistä hakea näitä linkkejä. Kerran oli linkki suoraan Hommassa julkaistuun tekstiin.

[QUOTE="vieras";25350086]Miksi ap luet tuollaista sivustoa? Onko se mielestäsi laadukas ja hyvä tiedonlähde? Entä uskottava?[/QUOTE]

Ei Aftonbladetissa ole mitään vikaa, sitä lukee kaikki ruotsalaiset.

[QUOTE="aapee";25350120]Ei Aftonbladetissa ole mitään vikaa, sitä lukee kaikki ruotsalaiset.[/QUOTE]

Jos oikein tarkkaan katsot, huomaat, ettet ole kopioinut juttua Aftonbladetista, vaan jostain aivan muualta. Ja minä kysyin, miksi luet sellaista sivustoa, ja onko se mielestäsi hyvä, luotettava ja laadukas sivusto?