Kahta kaverusta peräkkäisinä iltoina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapahtui monen monta vuotta sitten.
Olin tuolloin vajaa kolmekymppinen mies ja sinkkuna ollessa oli aikaa roikkua netin eri chäteissä. Rupesin juttelemaan yhden amista käyvän tytön kanssa, juteltiin useampana iltana kaikenlaista hänen koulusta ja elämästä muutenkin. Itselläni oli mielessä jos pääsis tapaamaan ja oishan se mahtavaa jos vaikka sänkyynkin sais nuoren naisen. No useampi ilta juteltiin ja sitten mulle rupes juttelemaan toinenkin tyttö siellä ja jonkunajan päästä tuli fiilis että nää tytöt tuntee toisensa. Ja ajattelin että saattaa olla joku vedätys menossa meikäläistä kohtaan.
Toinen tyttö oli vähän vaisumpi kirjoittelemaan.
Sitten eka tyttö ehdotti tapaamista perjantai illalle, sanoi että käydään vaikka pitsalla ja mennään hänen kämpille sen jälkeen jos jutut natsaa, katotaan vaikka joku leffa. No käytiin pitsalla ja sit pyysi luoksensa. Melko heti kämpille päästyä ruettiin pussailemaan ja hän oli enemmän aktiivinen kun minä. Hyvin äkkiä heitti mun paidan pois ja rupesin varovasti hieromaan pakaroita ja vein käden rinnan päällä. Nopeasti tyttö riisui paitansa ja farkut pois ja rupesin aukaisemaan rintsikoiden hakasia ja hyväilin paljaita rintoja. Hetken päästä tyttö riisui mun farkut ja bokserit pois ja otti puoli kovan kalun käteen ja rupes runkkailemaan ja lopulta otti suuhun ja aloitti kunnon suihinoton. Mietin että tämä tyttö ei oo ainakaan ekaa kertaa tässä hommassa. Hetken imettyään mua, mun piti sanoa että lopettaa ja haluan maistaa myös sun pillua. Heitti pikkarit pois ja meni sänkyyn selälleen. Sieltä paljastui kokonaan sileäksi ajeltu sievä pillu. Rupesin nuolemaan ja sormilla hyväilemään ja hän painoi päätäni käsillään kovemmin itseään vasten, eikä aikaakaan kun sai orgasmin. Hetken toivuttua nousin ylös rupesin kaivamaan farkun taskusta kumia ja kysyin että tarvitaanko me sitä, niin sano että on pillerit mutta ihan miten itse tykkään. No laitoin tietenkin kumin ja rupesin rauhallisesti panemaan ja tyttö sanoi että pane vaan kovemmin ja kohta halus vaihtaa asentoa ja tuli päälle ratsastamaan ja voi luoja sitä vauhtia. Eikä mennyt pitkään kun kun jo tulinkin semmosessa kyydissä. Hetken sängyllä makoiltua ja pussailtua rupes tyttö taas kalua hieromaan ja äkkiä ottikin sen suuhun. Hetken imettyään ja nuoltua kalua sanoin että jos haluaa vielä että panen, niin kannattaa lopettaa mutta sanoi että haluaa vaan että tuun suuhun ja niin tulin äkkiä suuhun ja tyttö nieli kaiken nätisti. No hetki sängyllä makoiltua rupesin laittaa vaatteita päälle ja ennen lähtöä tyttö sanoi että me saatetaan nähdä vielä ja iski silmää.
Tämä tyttö oli just 18 vuotta täyttänyt ja Sonja nimeltään .

Kotiin päästyäni aukasin tietokoneen ja rupesin selailemaan nettiä ja menin käymään taas keskustelu kanavalla ja sinne tuli viesti tältä toiselta tytöltä ja kysyi tapaamista lauantai illalle. Ajattelin että siinä oli kaverukset kerennyt jutella ensin ennenkuin ehdotti tapaamista.
Jatkoa myöhemmin...

Tapahtui monen monta vuotta sitten.
Olin tuolloin vajaa kolmekymppinen mies ja sinkkuna ollessa oli aikaa roikkua netin eri chäteissä. Rupesin juttelemaan yhden amista käyvän tytön kanssa, juteltiin useampana iltana kaikenlaista hänen koulusta ja elämästä muutenkin. Itselläni oli mielessä jos pääsis tapaamaan ja oishan se mahtavaa jos vaikka sänkyynkin sais nuoren naisen. No useampi ilta juteltiin ja sitten mulle rupes juttelemaan toinenkin tyttö siellä ja jonkunajan päästä tuli fiilis että nää tytöt tuntee toisensa. Ja ajattelin että saattaa olla joku vedätys menossa meikäläistä kohtaan.
Toinen tyttö oli vähän vaisumpi kirjoittelemaan.
Sitten eka tyttö ehdotti tapaamista perjantai illalle, sanoi että käydään vaikka pitsalla ja mennään hänen kämpille sen jälkeen jos jutut natsaa, katotaan vaikka joku leffa. No käytiin pitsalla ja sit pyysi luoksensa. Melko heti kämpille päästyä ruettiin pussailemaan ja hän oli enemmän aktiivinen kun minä. Hyvin äkkiä heitti mun paidan pois ja rupesin varovasti hieromaan pakaroita ja vein käden rinnan päällä. Nopeasti tyttö riisui paitansa ja farkut pois ja rupesin aukaisemaan rintsikoiden hakasia ja hyväilin paljaita rintoja. Hetken päästä tyttö riisui mun farkut ja bokserit pois ja otti puoli kovan kalun käteen ja rupes runkkailemaan ja lopulta otti suuhun ja aloitti kunnon suihinoton. Mietin että tämä tyttö ei oo ainakaan ekaa kertaa tässä hommassa. Hetken imettyään mua, mun piti sanoa että lopettaa ja haluan maistaa myös sun pillua. Heitti pikkarit pois ja meni sänkyyn selälleen. Sieltä paljastui kokonaan sileäksi ajeltu sievä pillu. Rupesin nuolemaan ja sormilla hyväilemään ja hän painoi päätäni käsillään kovemmin itseään vasten, eikä aikaakaan kun sai orgasmin. Hetken toivuttua nousin ylös rupesin kaivamaan farkun taskusta kumia ja kysyin että tarvitaanko me sitä, niin sano että on pillerit mutta ihan miten itse tykkään. No laitoin tietenkin kumin ja rupesin rauhallisesti panemaan ja tyttö sanoi että pane vaan kovemmin ja kohta halus vaihtaa asentoa ja tuli päälle ratsastamaan ja voi luoja sitä vauhtia. Eikä mennyt pitkään kun kun jo tulinkin semmosessa kyydissä. Hetken sängyllä makoiltua ja pussailtua rupes tyttö taas kalua hieromaan ja äkkiä ottikin sen suuhun. Hetken imettyään ja nuoltua kalua sanoin että jos haluaa vielä että panen, niin kannattaa lopettaa mutta sanoi että haluaa vaan että tuun suuhun ja niin tulin äkkiä suuhun ja tyttö nieli kaiken nätisti. No hetki sängyllä makoiltua rupesin laittaa vaatteita päälle ja ennen lähtöä tyttö sanoi että me saatetaan nähdä vielä ja iski silmää.
Tämä tyttö oli just 18 vuotta täyttänyt ja Sonja nimeltään .

Kotiin päästyäni aukasin tietokoneen ja rupesin selailemaan nettiä ja menin käymään taas keskustelu kanavalla ja sinne tuli viesti tältä toiselta tytöltä ja kysyi tapaamista lauantai illalle. Ajattelin että siinä oli kaverukset kerennyt jutella ensin ennenkuin ehdotti tapaamista.
Jatkoa myöhemmin...

Tarina jatkuu..
Lauantai ilta tuli ja oli sovittu treffit kafe houseen, juotiin kahvia ja juteltiin kaiken laista ja tyttö, Tanja nimeltään oli hyvin hiljainen ja ujon oloinen. Kysyin että jännittääkö ja sanoi että jännittää kun hän on vähän ujo ainakin miesten kanssa ja eikä oo oikein kokemusta hirveästi. Mä yritin jutella kaikkea rentoa ja sanoin ettei tarvitse jännittää. Vähän Tanja rentoutui ja rupes juttu luistaa paremmin.
Kysyin haluisko vielä käydä jossain, niin sano että haluis mennä kotiin ja kutsui minutkin sinne. Vähän mietin että mikähän juttu tässä on.
Sen kotiin päästyä rupesin varovasti selittelemään hänen kasvoja ja käsijä, kehuin miten on hyvän näköinen, Tanja rentoutui entisestään ja varovasti antoi pusun mun huulille, vähitellen ruettiin suutelemaan enemmän ja hivelin selkää, kylkiä ja jopa peppuakin vähän. Tanja ei estellyt yhtään, niinpä rupesin varovasti nostamaan paitaa pois ja se onnistui hyvin, mutta sitten hän vähän peräytyi ja sano että odota. Tanja puri alahuultaan ja lopulta sanoi että hän on hyvin kokematon ja on ollut vaan yhden kerran aiemmin. Sanoin että edetään ihan rauhassa ja voidaan lopettaa heti jos siltä tuntuu.
Ruettiin taas suutelemaan ja sain heitettyä rintaliivit pois ja rinnat oli melko isot, kehuin rintoja ja kysyin haluaako että riisun farkut myös pois ja sano että riisu vaan kaikki pois. Niin vedin farkut ja pikkarit pois, nyt näin selvästi miten upea nuori nainen hän oli, vähän oli ylimääräisiä kiloja vatsan alueella ja reidet oli myös paksut ja rehevät. Pillusta oli karvoja siistitty sen verran että kummulla oli vain pieni kiitorata. Kehuin miten on ihanat muodot. Rupesin sormilla kokeilemaan pillua ja se tuntui ihan märältä jo, kysyin haluaako että nuolen ja sanoi että kokeile vaan. Hetken kerkesin nauttia siitä kun sanoi että lopettaa ja että haluaa nähdä mut myös alasti. Riisuin itseni alasti ja kalu oli jo valmiiksi kovana, sanoi että voisinko työntää sen hänen sisään. Laitoin kumin paikalleen ja rupesin varovasti työntämään sisään ja helposti menikin kun oli niin märkä, hetken panin rauhalliseen tahtiin ja kysyin onko kaikki hyvin, sanoi että tuntuu tosi hyvältä ja jatka vähän kovemmin. Välillä kysyi että onhan kondomi paikoillaan ja sanoin että kyllä on. Sitten halus vielä tulla itse päälle ja hetken aikaa kerkes ratsastaa ennenkuin kun multa tuli. Hetki makoiltiin vierekkäin ja sitten meni käymään vessassa. Sieltä tultua katsoi puhelintaan ja sano että pitää laittaa viesti kaverille. Sanoin että oliko Sonja sun kaveri. Säikähti vähän ja sanoi että on ja sitten kertoi että oli sovittu että Sonja tapaa ensin ja harrastaa seksiä ja jos tunnun luotettavalle, niin sitten on hänen vuoro.
Sanoi että sonjalla on niin paljon enemmän kokemusta miesten kanssa, niin se uskaltaa panna kenen kanssa tahansa. Sonja oli soittanut heti tanjalle ja sanonut että kannattaa tavata ja mennä sänkyyn.
Tanja kertoi että häneltä meni neitsyys ehkä vuosi sitten ja se oli tuntunut todella pahalle ja eikä ole sen jälkeen uskaltanut tavata ketään miestä, vaikka haluaisikin kokemusta lisää. Kysyin että haluaako jatkaa harjoittelua ja sano että ehdottomasti. Tuli sänkyyn ja rupesi hyväilemään kalua ja kohtahan se olikin kovana, hetken otti varovasti suihin ja sitten sano että haluaa vielä sisäänsä. Ensin kuitenkin nuolin pillua ja Tanja sai ensimmäisen orgasmin, sitten otin taas kumin ja rupesin panemaan ja halusi kokeilla useita asentoja ja takaa päin tuntui olevan kaikista mieluisin. Hetki makoiltiin sängyssä ja taas laittoi viestiä sonjalle. Kysyin että mitä ohjeita sonjalta tulee. Sano että Sonja oli sanonut että älä päästä lähtemään kotiin ja aamulla jatkatte.

Aamun tapahtumista tulossa jatkoa...

Jatkoa aamulla...
Aamulla heräiltiin hiljakseen ja silittelin Tanjan pehmyttä ihoa ja kerroin kuinka tykkään vähän pehmeämmistä muodoista. Hän innostui hyväilemään mun kalua, hiljakseen runkkaili ja sitten sano että hän haluaisi opetella ottamaan kunnolla suihin ja sanoin että voi opetella, että voin kertoa mikä tuntuu hyvältä ja miten kannattaa tehdä. Hetken tutustui lähemmin kaluun ja rupes liikuttelemaan suussa edestakaisin, sanoin että voi kokeilla ottaa niin syvälle suuhun kun pystyy ja niin yritti ja rupesi kakomaan. Sitten varoitin että kohta tuun että ei oo pakko ottaa suuhun asti jos ei tahdo, niin sano että haluaa yrittää niellä kaiken. Ei saanut ihan kaikkea nieltyä mitä tuli. Kysyin että sonjako sulle kertoo noita juttuja ja kokemuksia, niin kuulemma on kertonut että yleensä nielee kaiken mitä tulee. Sanoin että ei sinun tarvitse tehdä kaikkea mitä Sonja, vaan sulla pitää olla myös oma halu ja tahto mitä haluat.
Käytiin suihkussa yhdessä ja suudelmiin ja hieroin isoja tissejä. Sitten juotiin kahvit ja kyselin että haluaako vielä kokeilla jotain tiettyä juttua. Hetken mietti alahuulta purren ja sano että Sonja kuulemma tykkää panna paljaalla, että se tuntuu erilaiselta ja sitten Sonja on kertonut että kannattaa kokeilla myös peppu seksiä. Sanoin että voidaan kokeilla molempia, mutta sulla pitää olla edelleen oma mieltymys ja halu niihin. Kerroin että itse olen kyllä terve ja jos sulla on ehkäisy niin voidaan panna paljaalla, mutta peppu panoa pitää sinun vielä miettiä rauhassa. Hetken kuluttua oltiin taas sängyssä ja tyydytin sormin orgasmin ja sitten pantiin paljaalla. Sanoi että tuntuu kyllä erilaiselle paljaalla.
Menin illalla kotiin ja sain heti tanjalta tekstarin että on jo ikävä ja haluaa jatkaa harjoituksia mahdollisimman pian. Nähtiin viikolla useana iltana ja aina oltiin toistemme kimpussa. Sitten sain yhtenä iltana sonjalta viestin että hänkin haluaisi välillä tulla panemaan ja on kuulemma tanjalta kysynyt myös luvan. Juttelin Tanjan kanssa että onko ok jos kaveri käy myös, niin sano että tietysti on.
Muutaman illan paneskelin Sonjan kanssa ja juteltiin muutenkin lisää, satuin sitten kysymään että onko sulla miten paljon kokemusta miehistä kun heti ekana kertana oli huomattavissa että oot ennenkin tehnyt näitä juttuja. Sanoi vähän nolona että ehkä 40 miestä on pannut ja tykkää todella paljon seksistä ja vähän rajumpikin on mieleen. Sanoin että kuulemma peppuun otat myös, että voidaan kokeilla sun kanssa sitä kun itsellä ei oo siitä kokemusta kun yhden kerran. Niin kokeiltiin Sonjan ja myös Tanjan kanssa myöhemmin. Tanjasta tulin todella innokas ja oikea seksi peto ja tiesi kyllä mitä halusi.
Joskus kysy että kumpi on parempi sängyssä hän vai Sonja. Sanoin että susta on tullut todella innokas ja hyvä suikkarin antaja kun osaa syväkurkuttaa myös ja ehdottomasti tykkään sun muodoista enemmän .
Lähikuukausien aikana pantiin Tanjan kanssa lähes aina kun vaan oli mahdollista ja taispa sillä olla jo muitakin panijoita välillä ja Sonjan kanssa myös nähtiin silloin tällöin.
Se oli oikein kiva syksy mun mielestä, sain opettaa ja sain opiskella..

Yhteistyössä