Kahta miestä

  • Viestiketjun aloittaja kerralla
  • Ensimmäinen viesti
kerralla
Kuinka moni nainen on kokeillu kahta miestä yhtä aikaa??
Ja jos on kokeillu niin kuinka moni sai yhtä aikaa molempiin reikiin ja miltä se tuntuu...
Kertokaa kaikki kokemuksenne kahden tai useamman miehen kaa tehdyt jutut...
 
Mikko
Kokeiltu on, eli olimme kahta miestä ja yksi nainen. Oli mahtavaa kokemus. Saisinpas sama tilaisuus kerran vielä. Huomasimme miten nainen nauttii tilanteesta...ja niin mekin.
 
Kyllä!
Kaksi miestä on ihanaa. Varsinkin jos ovat erilaisia rakastelijoita, toinen suoraviivainen ja turhia kursailematon, toinen hellempi.
Tunne on sanoinkuvaamaton kun kaksi miestä rakastelee samaan aikaan. Se on niin intensiivistä että siitä toipumiseen menee aina jonkin aikaa, mieli on siinä kiinni vielä useamman viikon.
Ihanaa olla nainen, jolle on tuollainen onni osunut kohdalle, ei voi muuta sanoa.
 
Jones
Voi helvetti mitä sähläystä! Nainen yritti suorittaa ja esteli molempia vuorotellen. Nautinto puuttui täysin. Nainen unohti pyrkiä omaan orkkuunsa, ja loppu meni komenteluksi... sitten vielä mainitsi kalun koko juttuja, ja niistä toinen veti ""piiloherneet""...
 
nainen1966
Jep, on tullut oltua jonkin kerran kahden miehen kanssa, nam :)

Varsinkin voileipä tekee hyvää, kun se on varovaisesti ja oikeen kokoinen m*na oikeessa paikassa niin ettei satu ja silleen. Aijai. Saa keskittyä ihan omaan nautintoon.
 
Ykx
Oon kokeillut kahta miestä yhtäaikaa ja aika ylimainostettua juttua se on. Homma oli täysin mieskeskeistä suorittamista. Hommasta puuttui täysin naisen kiireetön hyväily, koska molemmilla oli tosi kova kiire päästä ns. pukille. Sitten tilanne olikin niin mielettömän kiihottava, että kumpikin mies laukesi todella nopeasti. Otettiin vielä yhdet ja yöllä vielä kolmas kierros ja täytyy sanoa, että yhdelläkään noista kerroista ei ollut kehumista.

Olen sitä mieltä, että vaikka miehiä olisi viisi, niin ei se ole hyvää seksiä, jos ""pienimunaisia tumpeloita"" on rivissä osaamatta juuri mitään.

Netin kauttakin olen etsinyt kolmen kimppaan porukkaa, mutta erityisesti naiset pakenevat hommasta eivätkä uskaltaudu 2n+1m porukoihin. Samoin miehet teeskentelevät, että heillä on kaveri 2m+1n porukkaan, mutta ei sit kumminkaan ole. Tyhmää valehtelua:(
 
Mia
..minäkin olen päässyt nauttimaan. juttu meni siten, että minulla oli rakastaja, joka oli varattu mutta itse olin vapaa. suhteemme oli avoin ja aloin keskustelemaan hänen kanssaan siitä että haluaisin olla kahden miehen kanssa yhtä aikaa. yhdessä sovimme ketä pyydetään mukaan ja kuinka ollakaan tämä kohde suostui.

taidettiin olla kolmestaan neljä tai viisi kertaan. pari ensimmäistä meni ihan harjotteluksi kaikkien jännittäessä. pari viimeistä kertaa olivatkin sitten aivan taivaallisia, minä sain mitä halusin kunhan kauniisti pyysin tai jopa vaadin.

kiihottavinta oli se, kun minä olin kontillani ja tämä alkuperäinen rakastajani oli selällään allani niin että hän ylettui nuolemaan minua. samalla tämä ""kolmas pyörä rakasteli minua hellästi takaapäin.

toinen ihana asento oli se, että ratsastin väärinpäin (kasvot jalkoihin) jomman kumman miehen päällä. samalla toinen miehistä nuoli klittaani. ihan jumalaista.

no, tämä kolmiodraama sekä alkuperäinenkin suhde kuihtuivat melko nopeasti. hauskinta on se, että joskus näitä molempia kaveruksia näkee ja silloin aina mukavasti tervehditään ja vitsaillaan rivienvälissä yhteisestä kokemuksesta.
 

Yhteistyössä