Kahta miestä

  • Viestiketjun aloittaja kerralla
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaksi kertaa olen ollut kahden miehen kanssa, eri miehet oli. Vaan ei mun mielestä ollut kummoista kummassakaan kimpassa. Päätin jättää nämä hommat suosiolla muille naisille ja keskittyä vain yhteen ukkoon kerralla.
 
vierailija
Kaksi kertaa olen ollut kahden miehen kanssa, eri miehet oli. Vaan ei mun mielestä ollut kummoista kummassakaan kimpassa. Päätin jättää nämä hommat suosiolla muille naisille ja keskittyä vain yhteen ukkoon kerralla.
Vaimoni kanssa ollaan kokeiltu useampia vaihtoehtoja ja meidän suosikiksi on tullut 1N+2M.
Kahden kanssa vaimo pystyy késkittymään kumpaankin mieheen ja nauttimaan täysin.
Olimme kerran mökillä ja piti tulla 2N+5M mutta toinen nainen estyi.
Joten tuli tilanne joko lopettaa juttu tai vaimo olla kaikkien kanssa.
Vaimo oli viiden miehen kanssa mutta sanoi että jatkossa on mieluiten vain kahden tai korkeintaan kolmen miehen kanssa kerrallaan silloin tuntuu parhaalta.
 
Viimeksi muokattu:
Sara38v
Vaimoni kanssa ollaan kokeiltu useampia vaihtoehtoja ja meidän suosikiksi on tullut 1N+2M.
Kahden kanssa vaimo pystyy késkittymään kumpaankin mieheen ja nauttimaan täysin.
Olimme kerran mökillä ja piti tulla 2N+5M mutta toinen nainen estyi.
Joten tuli tilanne joko lopettaa juttu tai vaimo olla kaikkien kanssa.
Vaimo oli viiden miehen kanssa mutta sanoi että jatkossa on mieluiten vain kahden tai korkeintaan kolmen miehen kanssa kerrallaan silloin tuntuu parhaalta.
Kahden kanssa olen mieluiten.
Mieheni halusi minun antavan hänen kaverilleen pillua.
Suostuin kun kuulosti kiihoittavalta.
Ensi tapaamisella menimme heti sänkyyn panemaan.
Aluksi jännitti ja vähän arveluttikin tuleeko jälkipyykkiä (mustasukkaisuutta tai riitoja).
Kaikki meni kuitenkin aivan hienosti ja jatkossa pystyin rentoutumaan ja nauttimaan myös vieraan kanssa panemisesta.
Nyt ollaan saman miehen kanssa naitu 17 vuotta melko usein (melkein joka toinen viikonloppu)
Nykyään rakastellaan melko usein jopa kaksistaan.
Kimpassa on vieläkin kyse kiima panosta ja miehet panevat vuorotellen.
Ainakin tuntuu että tämä yksi mies on mukana koko elämäni ajan.
Rakastan molempia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kahden kanssa olen mieluiten.
Mieheni halusi minun antavan hänen kaverilleen pillua.
Suostuin kun kuulosti kiihoittavalta.
Ensi tapaamisella menimme heti sänkyyn panemaan.
Aluksi jännitti ja vähän arveluttikin tuleeko jälkipyykkiä (mustasukkaisuutta tai riitoja).
Kaikki meni kuitenkin aivan hienosti ja jatkossa pystyin rentoutumaan ja nauttimaan myös vieraan kanssa panemisesta.
Nyt ollaan saman miehen kanssa naitu 17 vuotta melko usein (melkein joka toinen viikonloppu)
Nykyään rakastellaan melko usein jopa kaksistaan.
Kimpassa on vieläkin kyse kiima panosta ja miehet panevat vuorotellen.
Ainakin tuntuu että tämä yksi mies on mukana koko elämäni ajan.
Rakastan molempia.
Katselin kun minun kaveri pääsi ensi kertaa vaimoni pillua käsittelemään.
Vaimoni levitti reitensä ja kaverì alkoi nuolemaan pillua. Vaimo piti kaveria hiuksista ja painoi kaverin päätä syvemmälle pilluun kiemurrellessaan ensi orgasmiin kourissa mitä vieras mies teki. Vaimo veti vieraan ylemmäs ja panemaan ensi kertaa rouvana ollessaan.
Pantiin kimpassa koko viinonlopun vuorotellen välillä nukkuen ja leväten. Olemme panneet siitä asti säännöllisesti ainakin 4 yötä kuukaudessa vaimoani kimpassa ja vuorotellen.
 
vierailija
Kahden kanssa olen mieluiten.
Mieheni halusi minun antavan hänen kaverilleen pillua.
Suostuin kun kuulosti kiihoittavalta.
Ensi tapaamisella menimme heti sänkyyn panemaan.
Aluksi jännitti ja vähän arveluttikin tuleeko jälkipyykkiä (mustasukkaisuutta tai riitoja).
Kaikki meni kuitenkin aivan hienosti ja jatkossa pystyin rentoutumaan ja nauttimaan myös vieraan kanssa panemisesta.
Nyt ollaan saman miehen kanssa naitu 17 vuotta melko usein (melkein joka toinen viikonloppu)
Nykyään rakastellaan melko usein jopa kaksistaan.
Kimpassa on vieläkin kyse kiima panosta ja miehet panevat vuorotellen.
Ainakin tuntuu että tämä yksi mies on mukana koko elämäni ajan.
Rakastan molempia.
Asun Järvenpäässä Uudellamaalla.
Mieheni 2 työkaveria asuu meillä kun ovat pitkämatkalaisia ovat yleensä meillä maanantai aamusta perjantai aamuun.
Toinen asuu Oulussa ja toinen Jyväskylässä.
Keskiviikkoisin ainakin sauna lämpiää ja käymme saunassa kaikki 4 yhtä aikaa jonka jälkeen kimppaseksiä tai jokainen haluaa rakastella rauhassa kanssani.
Välillä miehet haluaa panna kimpassa ja välillä rakastella rauhasssa.
Jos ei ole kimppaa niin melko varmasti joku vie huoneeseen pano/rakastelu mielessä.
Molemmilla on vaimot kotona ja minä olen viikolla vara vaimo.
 

Yhteistyössä