kahta yhtäaikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuolen vaimon pillua aina kun voin, hän tykkää siitä erittäin paljon, vaikkei sitä myönnä. Vuosia olen vihjannut nuolentaa ja panemista samalla hetkellä, mut ”joo ei”. Nuolen ja sormetan ja joskus antaa panna dildolla, niin silmät pyörii naisella kun tekee kutaa. Viimeaikoina ehdotan samanaikaista panoa, ei tule enää ”joo ei” vaan jotain kehtamisesta. Olen ennen pitkään nuolemassa vaimon pillua ja sammalla pallit heiluu silmien edessä ja vaimo saa samana iltana kahta miestä.

Samaa mieltä, kun vaihtaa pantavaa, pitää pienen tauon kuten 5s niin orgasmi siirtyy ja muutaman kerran jälkeen kestää tosi kauan. Kannattaa ottaa erektiolääkettä, muuta voi penis jäädä puolikovaksi, jonkin ujous voi tulla, kun on kaksi rouvaa siinä naitavana. M54
Ei tarvitse erektiolääkettä, kun antaa sperman tulla ulos tihkumalla niin sen jälkeen ei tapahdu tyydyttymistä vaan pysyy kivikovana pitkään ja pystyy panemaan kahta naista pitkään ja nauttimaan pilluista maksimaalisesti. Laukeaa sitten halutessaan, kun tuntee saaneensa pillua tarpeeksi.

Minulle sopii hyvin, että vaimo saa kahta yhtaikaa. Toinen suuhun toinen pilluun, vuorotellen. Suoleen hän ei ota keneltäkään. Minä en halua olla mukana tässä MNM:ssä, koska minulla ei seiso miesten läsnäollessa. Vaimo nauttikoon matkoillaan. Minulle riittää yksi nainen kerrallaan. Jos vaimo on matkoilla, minulle riittää naapurin yh mainiosti.

Minulle sopii hyvin, että vaimo saa kahta yhtaikaa. Toinen suuhun toinen pilluun, vuorotellen. Suoleen hän ei ota keneltäkään. Minä en halua olla mukana tässä MNM:ssä, koska minulla ei seiso miesten läsnäollessa. Vaimo nauttikoon matkoillaan. Minulle riittää yksi nainen kerrallaan. Jos vaimo on matkoilla, minulle riittää naapurin yh mainiosti.

Vaimo lähti työnantajan järjestämälle kurssille Brysseliin ja minä olin sopinut maanantai-illan naapuriin. Kun menin soittamaan ovikelloa, olikin vastassa eri nainen. Keittiöstä kuului tuttu ääni: "Pikkusisko tuli käymään. Voisitko panna häntäkin, kun on raukka niin yksin, kun miehensä joutui sairaalaan?"
Siinä sitten "pikkuveljeni" pääsi nauttimaan kahdesta pillusta. Täytyy kyllä sanoa, että pikkusisko oli taitavampi ja pillunsa paremman makuinen. Meinasi tehdä tiukkaa tänään töihin ehtiminen.