kahta yhtäaikaa

  • Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti
liisa
Olen pitkaan haaveillut saavani kahtayhtäaikaa. Mutten ole vioelä rohjennut toteuttamaan fantasiaani. Millaisia kokemuksia teilla on jotka ootte sen kokeneet? Missä asennossa olette olleet.
 
Pekko
Suosittelen. Vaimoni saanu kahta muutaman kerran. Parasta on ollut se kun vaimo makaa toisen miehen päällä ja itse saan tunkeutua hänen peppuunsa. Rasvaa/liukuvoidetta vaan pirusti.
 
mr39
Moi!

Meillä vaimon kanssa sama juttu. Kiihottavaa touhua ja sitä tekee taas mieli. Vaimo saanut tuplaa, edestä ja toinen takaa. Yksi kiihottava asento on, kun on vaimon kanssa 69 asennossa(minä alla) ja vieras panee samaan aikaan vaimoa takapäin. Vaimo saa kieltä ja kalua yhtäaikaa, nam.

mr39
 
Kokemuksia?
Liisa varmaan halusi naisten kokemuksia olemisesta kahden miehen kanssa. Joudun jälleen tuottamaan pettymyksen. Joudun tulkitsemaan toisena miehenä naisen tuntoja. Ilolla olen ollut mukana tuottamaan sen nautinnon, mikä oli ilmeistä. Asennot riippuvat mielikuvituksesta, yhdellä kannattaa aloittaa:)
 
M42
Ajatus voi olla ihan ok, mutta vaikka aika lailla laajakatseinen olenkin niin kyllä tekemättä jää. Mustasukkaisuus jäisi kalvamaan.

Tai sitten session jälkeen se kolmas pyörä pitäisi heittää 50km syvään rotkoon ja sehnä ei kaiketi kuulu homman nimeen?

Kuinka moni nainen on valmis ottamaan toisen naisen mukaan omiin intiimeihin seksitouhuihin oman miehensä kanssa?

 
N38
Kolmen kimppa (1n + 2m) on ollut jo jonkin aikaa haaveenani.
Jos mieheni soisi minulle sen ilon, vastavuoroisesti toki suon hänelle 2n +1m. Olenkin kiusoitellut miestäni pari kertaa ajatuksella kahdesta naisesta, eikä se tunnu olevan hänelle mitenkään vastenmielinen ajatus.
 
Kokemuksia?
Haluaisitko kokea kahta siten, että oma miehesi olisi toinen ja haluaisitko olla toinen, kun miehelläsi olisi kaksi naista vai olisiko sinusta parempi olla vain vieraiden kanssa??

Omasta kokemuksesta uskon, että oman siipan kanssa järjestelyt ovat helpompia.

Mutta rohkeutta toteutukseen, olet nainen parhaassa iässä...
 
N38:lle
Sulle ja miehellesi sopisi varmaan parhaiten kimppa toisen parin kanssa.
Monikohan mies oikeasti haaveilee kahdesta naisesta? Aika harvassa taitaa olla. Se taitaa olla paremminkin sellainen myytti.
 
Mies
Siis mitä, ei oo totta.
Kyllä minä ainakin terveenä ja viriilinä, pystyvänä haluaisin koittaa jos pystyisin tyydyttämään kaksi naista samalla kertaa. Yhden kanssa ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia. Ja erilaisia variaatioita tulis hurjasti lisää jos naiset vielä hyväilis toisiaan.
Kyllä, kyllä haluisin koittaa.
 
rotunainen
olen kerran saanut kahta miestä,kun tultiin kapakasta jatkoille.SE oli mahtavaa.tuntui kokoajan ettet itse ehdi tehdä mitään,kun sait hyväilyjä koko ajan.Tekisen sen koska tahansa uudelleen.Panot vielä molempiin reikiin kruunaa koko homman.
 

Yhteistyössä