kahta yhtäaikaa

  • Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti
miksa
itse haluaisin ola mukana kun vieras mies naisi vaimoani ja saisin liittyä hommaan mukaan jossain vaiheessa.
olisi tosi kiihoittavaa katoa kun aivan vieras mies panisi vaimoani ja hän nauttisi siitä ja sitten pääsisi itse mukaan. vaimo haluasi sitä myös joten en usko että tulisi ongelmia uskottomuuden tai mustasukkaisuuden kanssa.
vaikka toisella olisi surempi kalu kuin minulla nin ei se minua häiritsisi. ja tuskin vaimoakaan.
fantasiat touteutukseen.
 
Hiukan utelen
Olen ollut toisena miehenä ja todennut parin olevan aivan täpinöissään. Molemmat kiihottuivat aivan älyttömästi.............hienoa :)

Olen itse "törmännyt" siihen että tuossa tilanteessa miehet eivät uskalla koketella toisiaan. Olisi kiihottavaa nähdä esim. miesten runkkaavan toisiaan. Miten teillä onnistui, vai oliko häveliäisyyttä ilmassa?
 
Viimeksi muokattu:
kokemuksia...
Olen itse "törmännyt" siihen että tuossa tilanteessa miehet eivät uskalla koketella toisiaan. Olisi kiihottavaa nähdä esim. miesten runkkaavan toisiaan. Miten teillä onnistui, vai oliko häveliäisyyttä ilmassa?

Häveliäisyyttä pitää olla sen verran että kunnioitetaan toisia. Miksei tuo miesten runkkailu nyt onnistuis, jos nainen siitä kiihottuu. Meillä pari tykkäs kun mies sai ohjata kullini, normaalia isomman, vaimonsa pilluun ;)
 
Viimeksi muokattu:
Auts
Olen pitkaan haaveillut saavani kahtayhtäaikaa. Mutten ole vioelä rohjennut toteuttamaan fantasiaani. Millaisia kokemuksia teilla on jotka ootte sen kokeneet? Missä asennossa olette olleet.

En kehdannut miehelleni kertia haluistani, kun menin kahden vieraan ukon kanssa sain molempiin et tuntu. En ajatellut et niil oli isot vehkeet, kyl teki hyvää kun vierasta sai kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
vierestä seurannut
Oli mahtava katsoa vierestä kun kaksi vierasta miestä pani vaimoani laivaristeilyllä. Miehet laukes melkein yhtäaikaa toinen takaapäin pilluun ja toinen vaimon suuhun.
Miesten lähdettyä pääsin tosi liukkaalle pillulle, olin niin kiihoittunut että ei mennyt kauan kun laukesin.
 
Välipäivä mies
Oli vapaata joulun välipäivinä,olen vapaa melkein 50v mies. Vastasin netissä 30v parin ilmoitukseen hakivat kolmatta,yllätys vastasivat halusivat nähdä samana iltana olivat melko kaukaa mieliteki kokeilla.Abc llä tavattiin juteltiin lähdimme heidän kotiin,nainen oli vaalea meikanut laittoi kepeän kotiasun istumme miehen kanssa sohvalla nainen selvästi keimali meille.Kohta hän oli meidän välissä aloimme hyvällä häntä molemmat oli minulle jännittävä tilanne varmaan heillekkin.Pasikunta lähti käymään makuuhuoneessa,hetken päästä pyysivät minutkin antoivat minulle kondomeja naisella ei ollut kuin pikkuhosut ne riisuttiin,imin pieniä rintoja mies katseli nainen halusi ratsastaa laitoin kumin sain nuorta naista olin laueta heti kestin kuitenkin pääsin rytmiin mukaan,sitten mies tuli seisovan kalunsa kanssa alkoi työntää kalua vaimonsa pyllyyn, laukesin ensin vedin kaluni ulos mies laukesi hetken päästä. He kertoivat suunnitellensa koko jutun kokeillakseen kahta.Olin heihin yhdeydessä pari kertaa jälkeen eivät enää halunneet uusia juttua.
 
Johanna05
Meillä alkoi muutama vuosi sitten, mieheni oli "vonkunut" jo pitkään että kokeilisin seksiä toisen miehen kanssa. Minulla meni tosi pitkään, ennenkuin sain itselleni selväksi että hän ihan oikeasti sitä haluaa eikä ainoastaan testata olenko kaikissa tilanteissa uskollinen.

Eka kerta oli mieheni kaverin (ja siis mieheni) kanssa yhdellä mökillä kimppasaunan päätteeksi, tämä mieheni kaveri onkin sen jälkeen rakastellut minua aika monta kertaa, myös ilman miestäni.

Olen ollut siis tämän "vieraan" miehen kanssa kesäisin veneretkillä jotka ovat olleet erittäin antoisia, usein kokoonpanolla minä+2 kundia :), posket punehtuu kirjoittaessa mutta ainakin meille tämä sopii.

En ole mikään helppo, siis perinteisessä mielessä mutta nämä seksihetket ja reissut ovat kyllä tosi ihania, saa olla kahden kivan miehen huomion keskipisteenä, oman kullan kiltisti odotellessa kotona - kivaa !
 
vierailijamies
Kerroin jo toiseen postauksen eräästä tapauksesta.
Tapasimme kaverin kanssa erän opettajamme.
Kaveri sanoi minulle että toi hakee ilmeisesti kullia.
Hetken siin juteltuamme kaverini kysyi suoraan että haluutko munaa vaa mitä??
Hetken siin punastellessaan myönsi.
Lähettiin kaverin kotiin kun siellä oli porukat mökillä.
Siin annettiin opelle molempiin reikiin samaan aikaan useamman kerran.
Oli niin ihastunut toimintaan ..joten useamman kerran uusittiin jälkeen päin.
Jännitti pirusti ja nainen oli tosi kiimassa joka helpotti toimintaa.
Yllättävän vaikeaa oli alussa ..piti pitää naisesta kunnolla kiinni että sai sisään ..sitten homma toimi.
 
Vierasta ja dildoa
:) mahtavaa! Kyllä ikä pistää vipinää kinttuun kun ei ole hetkeäkään hukattavana.
Olen 65-vuotias ja mieheni on 77-vuotias. Mieheni ei ole pannut minua enää moneen vuoteen, kun hänen kyrpänsä ei enää kovetu. Olen jatkuvasti kyrvän puutteessa. Joskus meillä käy eräs tuttavamme minua panemassa.

Mieheni katselee, kun minua pannaan rajusti. Tuttavani lopetettua nussimisen. Mieheni on kiihottunut ja hän alkaa nuolla pilluani ja työntää edestakaisin dildoa reikiini. Miesten käsittelyn jäljiltä molemmat reikäni ovat arat ja rintani mustelmilla. Joudun seisomaan ja kävelemään hajareisin, kun jalkoväliäni aristaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olimme olleet vaimoni kanssa vain kuukauden yhdessä kun ehdotin hänelle kolmen kimppaa
Pyysin häntä harkitseen kahta miestä yhtäaikaa itse olisin toinen.
Kysyin keskiviikkona ja perjantaina tuli minun kaveri kolmanneksi.
Vaimo meinasi panikoida kun kaveri työntyi naisystäväni pilluun ensi kertaa vaikka olimme jo kielihoitoja annettu ja hän oli kaverin kulliakin maistanut.
Sain hänet rauhoittumaan ja jopa alkamaan nauttimaan kun vuorotellen panimme häntä toisen avustaessa.
Vieläkin 16 vuotta myöhemmin vaimoa pannaan 3-6 yötä kuukaudessa kimpassa.
Ensimmäinen mies on vielä kuvioissa mukana ja toisia on aina joskus.
 
Vieras apuun
:) mahtavaa! Kyllä ikä pistää vipinää kinttuun kun ei ole hetkeäkään hukattavana.
Olen 77-vuotias ja vaimoni 68. Kaluni ei tahdo enää kovettua ja vaimoni on jatkuvasti kiimassa. Annan miestuttavani panna vaimoani ja katselen vierästä. Kiihotun näkemästäni niin, että oma kyrpänikin kovettuu ja vieras siirtyy sivuun. Nuolen spermat vaimoni vitusta ja lisään liukastetta jalkoväliin ja paneminen onnistuu. Vaimoni nauttii, kun saa oman miehensä kalua molempiin reikiinsä.
 
Viimeksi muokattu:
Perusteellista panemista
Suosittelen. Vaimoni saanu kahta muutaman kerran. Parasta on ollut se kun vaimo makaa toisen miehen päällä ja itse saan tunkeutua hänen peppuunsa. Rasvaa/liukuvoidetta vaan pirusti.
Mieheni haluaa nussia minua perusteellisesti. Hän pistää värisevän dildon aunukseeni ja oman kyrpänsä pilluuni. Sen jälkeen hän panee dildon vittuuni ja alkaa työnnellä omaa kaluaan peräukkooni. Seuraavana päivänäkin tunnen jalkovälissä, että minua on perusteellisesti nussittu.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mieheni haluaa nussia minua perusteellisesti. Hän pistää värisevän dildon aunukseeni ja oman kyrpänsä pilluuni. Sen jälkeen hän panee dildon vittuuni ja alkaa työnnellä omaa kaluaan peräukkooni. Seuraavana päivänäkin tunnen jalkovälissä, että minua on perusteellisesti nussittu.
Joskus vaimo tykkää pitkistä esileikeistä ja tykkää kun on useammat kädet vartalolla.
Vaimoni haluaa välillä pelkkää panemista ilman esileikkejä.
Nämä kerrat ovat hyvä olla kimpassa (1N+2-3M).
Kaverit ovat olleet kimpassa mukana, silloin voi soittaa pikaista apua vaimon mielitekoihin.
Kun panemme vaimoani toinen hoitelee etupuolta ja toinen panee takaapäin siemensyöksyn tapahduttua vaihdamme paikkoja ja pano jatkuu keskeytymättä.
Miehet ehtii tulla 2-3 kertaa ennen kuin vaimo saa mahti orgasmin jonka jälkeen vaimo kaipaa pikku huili taukoa ennen kuin voi jatkaa.
Vaimo kestää paljon panemista kun spermat liukastaa hyvin ja on vaimon omat kosteutukset myös.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
itse haluaisin ola mukana kun vieras mies naisi vaimoani ja saisin liittyä hommaan mukaan jossain vaiheessa.
olisi tosi kiihoittavaa katoa kun aivan vieras mies panisi vaimoani ja hän nauttisi siitä ja sitten pääsisi itse mukaan. vaimo haluasi sitä myös joten en usko että tulisi ongelmia uskottomuuden tai mustasukkaisuuden kanssa.
vaikka toisella olisi surempi kalu kuin minulla nin ei se minua häiritsisi. ja tuskin vaimoakaan.
fantasiat touteutukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä