Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Vois kokeilla samaa, paitsi että ei ole kun kaurakeksejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:mulla kahvia ja näkkäriä jossa päällä sinappikurkkusalaattia ja mätitahnaanam. monesti mun ruoka tottumuksia ihmetelty
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:mulla kahvia ja näkkäriä jossa päällä sinappikurkkusalaattia ja mätitahnaanam. monesti mun ruoka tottumuksia ihmetelty
![]()
Ja mä jatkan ihmettelijöiden jonoa!![]()
Oletko raskaana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:mulla kahvia ja näkkäriä jossa päällä sinappikurkkusalaattia ja mätitahnaanam. monesti mun ruoka tottumuksia ihmetelty
![]()
Ja mä jatkan ihmettelijöiden jonoa!![]()
Oletko raskaana?![]()
en oo raskaana,tytärpuolenikin kysyy toistuvastiMyös tonnikalan päälle on pakko laittaa ketsuppia ja tuorekurkun päälle sinappia
![]()
Raskaana ollessani himoitsin kuivaa pullaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Meil on tulossa vasta ruoka...päiväkahvit on sit vähän myöhemmin![]()
Alkoipa muuten tekemään mieli dominokeksejä![]()
Miun ketsupinkäyttöä on kans kritisoitu,kun joka ruokaa sitä laitan..enkä ihan vähän :ashamed: