kahvin juonti raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tipsu"

Vieras
Alkuraskaudessa kahvi, jota olin tottunut juomaan pannutolkulla muuttuikin ällöttäväksi! Nyt kahvi taas maistuisi ja olen juonut pienen kupin. Tunnen kuitenkin huonoa omaatuntoa, koska tiedän mitä myrkkyä kahvi on. Oletteko te muut juonu ihan hyvällä omallatunnolla?

Joo, loppua kohti enemmän, heti alussa olisi maistunut entiseen tahtiin, rajoitin, joskys jopa vältin koska keskenmenoja ollut vaikka tiedän/uskon että kahvin vaikutus ihan marginaalinen suositelluilla annoksilla. Jos en olisi juonut aamusta niin olisin kärsinyt migreenistä ja käyttänyt enemmän lääkkeitä.

kyllä mä vaan oon juonu kahvia ku oon ollu raskaana. aamulla aina kupin (tai kaksi) ja sitten päivällä yhden kupin, en aina un ei mieli tehnyt mutta useimmiten joo :) ja ihan terveitä lapsia on :D

Alussa lopetin kokonaan koska ällötti, puolessa välissä tuli takas kahvinhimo ja alkoi maistumaan. siitä lähtien oon juonut aamulla kupin ja iltapäivällä ehkä toisen kupin ja nyt rv 30+.

Esikoista odottaessa en juurikaan juonut koska se ei maistunut kuin vasta loppumetreillä.
Toista ja kolmatta odottaessa join aika reilustikin.
Ennen neljännen odotusta lopetin kahvin juonnin kokonaan.
Ja päinvastoin kuin tuo linkattu tutkimus niin 4. on ollut pienipainoisin vaikka syntyi rv42, ja 3. suuripainoisin raskausviikkoihin nähden...

Yhteistyössä