Kaikenlaiset HOITAJAT, voitteko auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähihoitaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lähihoitaja kysyy

Vieras
Jos työilmoituksessa lukee näin:

-Vaativaan palveluasumiseen, asumiskokeiluun, aktivoivaan asumisvalmennukseen, aivovammayksikköön
ja päivätoimintaan avustajia ja ohjaajia, joilla on lähihoitajan tai muu sosiaali- ja terveysalan tutkinto.

-Hengitysvajeyksikköön lähihoitajia.

Niin: Onko kellään tietoa ja kokemusta tuollaisista asioista vammaisten ja vanhusten parissa? mitä LÄHIHOITAJA suurinpiirtein tekee tuollaisissa paikoissa???

Alkuperäinen kirjoittaja Lähihoitaja kysyy:

-Vaativaan palveluasumiseen, asumiskokeiluun, aktivoivaan asumisvalmennukseen, aivovammayksikköön
ja päivätoimintaan avustajia ja ohjaajia, joilla on lähihoitajan tai muu sosiaali- ja terveysalan tutkinto.

Ohjaat kaikissa päivittäisissä toiminnoissa. Syötöt, vessatukset, pesut yms. Sekä muut päivittäiset toiminnot mitä asiakkaat tekee. Riippuu aika paljon asiakkaasta kuinka paljon tarvitsee apua, riittääkö ohjaus vai tarvitseeko sinun käsiäsi tekemiseen. Ja kaiken teet tietysti asiakkaan omatoimisuutta tukien.

Alkuperäinen kirjoittaja Lh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lähihoitaja kysyy:

Ohjaat kaikissa päivittäisissä toiminnoissa. Syötöt, vessatukset, pesut yms. Sekä muut päivittäiset toiminnot mitä asiakkaat tekee. Riippuu aika paljon asiakkaasta kuinka paljon tarvitsee apua, riittääkö ohjaus vai tarvitseeko sinun käsiäsi tekemiseen. Ja kaiken teet tietysti asiakkaan omatoimisuutta tukien.

Kiitos.

No mä oon käynyt kerran haastattelussa ton tyylisessä paikassa, mut en sitten mennytkään sinne töihin (päässyt olisin kylläkin :saint: ). Mutta voithan vaikka soittaa sinne ja kysellä tarkemmin. Osotat ainakin mielenkiintoa työtä kohtaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
No mä oon käynyt kerran haastattelussa ton tyylisessä paikassa, mut en sitten mennytkään sinne töihin (päässyt olisin kylläkin :saint: ). Mutta voithan vaikka soittaa sinne ja kysellä tarkemmin. Osotat ainakin mielenkiintoa työtä kohtaan =)

Huomenna viimeinen hakupäivä, teen juuri hakemusta cv:n kera netissä. Soittopäivät menneet jo.

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
Joissakin palvelutaloissa lähärit hoitavat myös asukkaiden asuntojen/huoneiden siivoamiset, pyykinpesun jne.

Niin ja lisäksi jakavat ruuan, tekevät iltapalan jne. Niinja siivoavat vielä yleiset tilatkin.....Olen ite nimittäin ollut tällaisessa paikassa töissä. Eli tosi paljon muutakin kuin hoitotyötä

Hengitysvajeyksikkö = luulisin että tällä tarkoitetaan että potilas hengityskoneessa (kroonisia hengityshalvauspotilaita), työpaikka kyllä kouluttaa hoitamaan, ei sinne kylmiltyään pistetä mutta lähäreitä enimmäkseen noihion haetaan.

Yhteistyössä