Hae Anna.fi-sivustolta

kaikenlaista sitä väsyksissä näkee

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 13.04.2018.

1. vierailija Vierailija

Viime yönä nukuin pitkästä aikaa sikeästi ja näin paljon outoja unia. Entisen mieheni nykyinen vaimo oli unessa tunkeutumassa koko ajan perhe-elämäämme, vaikka olin unessa vielä naimisissa tämän meidän yhteisen miehen kanssa. Hän ei jättänyt perhettämme rauhaan. Niin ei oikeassa elämässä käynyt, vaan minä halusin eron. Toisaalta tuntuu, että hän tietää parhaiten nykyään, miten perhe-elämämme on mennyt aikanaan, minulla ei asiaan ole sanomista. Eli emme ole tekemisissä.

Unessa oli paljon tapahtumia ja ihmisiä, oikein kansanjuhlaa. Vanha tuttu pariskunta, joka on jo kuollut vuosia sitten oli myös unessa. Ilahduimme, kun näimme toisemme, mutta pariskunnan mies alkoi suhtautua minuun unessa epäluuloisesti, koska hän oli dementoitunut ja unohti, kuka olen. Yritin käydä heidän huoneissaan katsomassa, että he varmasti pärjäävät. Mietin, että pitää ilmoittaa heidän tyttärelleen, että jotain apua pitää saada, tilanne alkaa olla huono.

Kansanjuhla jatkui jossain joen jäällä, jossa oli kai menossa leikkimielinen kilpailu. Siellä täällä oli ihmisryhmiä suorittamassa jonkinlaisia tehtäviä. Itse suhtauduin epäillen jäälle menemiseen, koska ajattelin, että alla voi olla virtapaikkoja ja näin keväällä jää voi olla muutenkin heikkoa. Katsoin myös sohjoista lunta jaloissani. Ihmiset eivät huolehtineet ja joku vanhempi mies ajoi jonkinlaisella ajopelillä vauhdikkaasti jäältä rantaan. Ilmeisesti ajopelissä oli jonkinlaiset jalakset kuin potkukelkassa, koska jää halkesi isoksi railoksi hänen jäljessään, kun hän oli kurvannut rantaan jäältä. Ihmisiä varotettiin ottamaan railo huomioon, mutta mitään paniikkia unessa ei ollut.

2. vierailija Vierailija

Tuntuuko susta, että joudut jotenkin huolehtimaan asioista koko ajan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri