Kaikenmaaliman IDIOOTEILLE sitä lapsia suodaankin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Kirjottelen nyt harmaana koska ls-ilmoitus pyörii vakavasti mielessäni, tai ilmotus poliisille..

Naapurissa asustelee perhe, jossa kotona olevia lapsia taitaa olla 3. 7 lasta heillä on joista puolet kuulema huostaan otettu, vaihtoivat paikkakuntaa koska edellisellä ei katsottu hyvällä vanhempien alkoholin käyttöä. Näin kertoi itse perheen äiti mulle, kun ekan kerran kohdattiin :O

Nyt ollaan toistuvasti jouduttu kuulemaan, kun oltu lasten kanssa ulkona, kuinka tää perheen isä oikeesti karjuu lapsilleen:- Voi saatanan hullu mitä sä luulet tekeväs?! Vitun kusipää idiootti eksä mitään osaa, painu vittuun siitä jne jne.. Tätä kuullut nyt pari kertaa, kun ukko tosiaan karjuu niiden terassilla lapsilleen. Tiedä sit mikä meno sisällä on :( Ja kyllä mä olen niin huono ihminen etten uskalla mennä sille ukolle meuhkaamaan et miten oikeen puhuttelee lapsiaan. Vielä kun se tekee sen tietoisesti kaikkien kuullen, niin taitaa elää käsityksessä et se on ihan oikea tapa opastaa lapsia tms.. Ei vaan oo pokkaa mennä avautuun, kun ajateltiin viihtyä täällä pidempäänkin. Säälittävää kai on ruikuttaa täällä asiasta, mut en tiedä auttaako tässä lastensuojelu? Useista kunnianloukkauksista ukko joutuis varmasti ainakin vastuuseen.

jotkut vaihtaa paikkakuntaa usein sen takia että alkaa ls-ilmoituksia tulla. Omalla paikkakunnalla asui jonkin aikaa perhe 5 lapsensa kanssa, lapset kulkivat likaisissa vaatteissa, olivat tosi laihoja, kiroilivat kuin merimiehet ja haisivat kissan pissalle. Parin kk:n jälkeen vaihtui taas asuinpaikka ja samalla isompien lasten koulu :(

Yhteistyössä