Kaikesta huolimatta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
... tää on ollut yksi elämäni parhaimmista vuorokausista. Kuuluu top 10 joukkoon =) Mutta nyt poistun takavasemmalle, ensin piskin kanssa katselemaan kaunista luontoa, sitten suihkuun ja peiton alle. Oikein mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille ja hyviä öitä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
... tää on ollut yksi elämäni parhaimmista vuorokausista. Kuuluu top 10 joukkoon =) Mutta nyt poistun takavasemmalle, ensin piskin kanssa katselemaan kaunista luontoa, sitten suihkuun ja peiton alle. Oikein mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille ja hyviä öitä :wave:

kuulunko mä top 10 vaikka toiseen ketjuun liika myöhään vastasinkin

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
*peruuttaa vielä hetkeksi takaisin* Tarkoitin siis, että tämä vuorokausi on ollut irl mun elämäni yksi parhaimmista vuorokausista. Ja mulla niitä vuorokausia on ollut jo reilusti yli 15 000 =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
*peruuttaa vielä hetkeksi takaisin* Tarkoitin siis, että tämä vuorokausi on ollut irl mun elämäni yksi parhaimmista vuorokausista. Ja mulla niitä vuorokausia on ollut jo reilusti yli 15 000 =)

no siihen kastiin en kuulu,mutta öitä kuitenkin , vai ymmärsinkö oikein , maate kuitenkin mentävä joskus :D

Yhteistyössä