Kaikii on taas niin :( mä en tiedä mitä haluan tai tiedän mut ei siitä mitään tule.Kaiken lisäksi tein sen mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki on taas niin vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki on taas niin vaikeeta

Vieras
olin vannonut itelleni etten tee.
Piti vapuksi lähteä tuttava perheen luo etten lähtis vaikka baariin ja jois suruuni.Mutta sepä ei estänyt sitä mitä olin vannonut etten tee IKINÄ vaikka kuinka haluaisin mutte menin ja tein.
Laitoin viestiä miehelle johon olen ihastunut mutta en tiedä mitä se musta aattelee muutakun et haluaa seksiä.Viimeksi kun se ite sitä ehdotti(ei suoraan sanonu mut anto ymmärtää niin en suostunut koska olen ihastunut ja tiesin et jos suostun niin satutan vaan itteäni.No,en ees ollut humalassakaan(toki olin pari lasia juonut) kun sain idean laittaa sille vappuviestin,laitoin siihen kyl et mun ei pitäs tehä tätä ym ja sit pistin et ehkä me viel nähdään.En ole sille koskaan sanonu et olen ihastunut mut kyl se sen tietääPari viestiä siltä tuli ja se toinen oli taas niin ihana et kiukullani ajattelen et miks sen pitää olla tollanen et leikkii vaan.Ja mä hullu olen jo ihan valmis tapaamaan sen vaikka sitten vaan sen seksin merkeissä vaikka tiedän et itku siitä jälkikäteen tulee kun haluisin tavata sitä ihan oikeesti ja olla sen kanssa.

mun elämä on muutenkin ihan persiillään,kaikki toitottaa et olisit onnellinen kun saat olla yksin ettei ole miestä ja lapsia kintuissa passattavana ja kiukuttelemassa mut mä taas haluan justiinsa ne kiukkuavat lapset ja passattavan miehen ja toistepäin.Kuinka moni äiti ihminen olis oikeesti muka onnellinen jos niillä ei oliskaan niitä lapsia ja miestä jotka siinä nyt on ni jos niitä ei oliskaan?En usko et kovinkaan moni.
Mä en jaksa ruveta alusta taas tätä et pistä ittes ulos ja esille ja eti se mies et kyl se sieltä tupsahtaa,joo mutta kun ei tunnu tupsahtavan,kaikki on varattuja tai sit ne ei halua kuin seksiä.

Pelottaa tuleva kesä,kaikki muistot exästä ja kaikki mitä sen kanssa tehty,nyt ei ketään kenen kanssa teksi niitä juttuja.Meillä olis tullu 8v yhessä oloa kesällä mutta meillä tuleekin 1v erosta,en tiedä kumpi merkkipäivä on vaikeempi...:(
Vappukin oli ihan persiistä kun ei ollut enää sellainen vappu kuin viimeset vuodet ollut.Juhannusta en kestä ajtellakaan!

Mulla on tiätsä niin sellanen olo, kun on tiätsä. Kaikki tuntuu vaan niin jotenkin, ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen, ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin. Niin kertakaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki tyyliin ihan kaikki. Ahistaa.

-Kyösti Pöysti, Pasila-

• Tykkää
Reactions: jaassi ja Anatolia
Arvasin tän ja laitoin sille miehellekin eilen et varmasti mietin huomenna et miks kirjotin sille ja nyt sit mietin sitä...haluan nähä sen mut sit taas en halua koska surua siitä vaan tulee.Mä olen nyt 6kk yrittänyt unohtaa sen ja olla niinkuin en olis ihastunut mutta ei auta mikään,jos menee vaika muutama viikko etten nää sitä ni vähän unohdan sen jo mut heti kun sen auto näkyy tai se itse jossain ni ollaan taas lähtöpisteessä.

[QUOTE="vieras";26181707]Minkä ikäinen olet? Puheistasi paistaa kyynisyys ja epätoivo, miehille selkeä merkki juosta karkuun ja lujaa..[/QUOTE]

joo.oon 30v toi tyyppi nyt on muutenkin vaan seksin perään mut mä pönttö olen siihen ihastunut ihan kybällä.kai se on siitä selvillä vaikken ole sanonut mitään.Puhuu vaan niin ihania aina et mä otan ne tosissani vaikka taitaa puhua lämpimikseen.

Kyllä se siitä. Toi on vaan dagen efter ja morkkis.

Reippaasti vaan häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :)

kaks lasia olin juonut ja siitä koko homma nyt sit repes. En mä nyt menis sanoo et mul on morkkis,ehkä himppusen kaduttaa et laitoin viestin kun tiedän et teen hallaa itelleni,no ehkä en nyt sit enää ota yhteyttä.Se mies voi ottaa tai sit ei.Kun laitoin sil et et ei kyl pitäs kirjotella sul ni se kyl varmaan tajus kun seuraava viesti ole sen tyylinen,ihan mutta silti.Enkä otannut sitä esim.pakkeina vaan sil et se taitaa tajuta et olen sihen ihastunut ja ei haluais sit loppujen lopuks ehkä satuttaa mua.

no miten se sitte niin ihania puhuu? kun tää on vaan niin tätä koko ajan, niin tosiaan vaikutat teiniltä.

kyllä mäkin olen ollu ihastunu milloin mihinkin työkaveriin, mutta ei sen tartte antaa laittaa koko päätä sekaisin koko ajaksi. onko sulla mitään muuta mietittävää?

no miten se sitte niin ihania puhuu? kun tää on vaan niin tätä koko ajan, niin tosiaan vaikutat teiniltä.

kyllä mäkin olen ollu ihastunu milloin mihinkin työkaveriin, mutta ei sen tartte antaa laittaa koko päätä sekaisin koko ajaksi. onko sulla mitään muuta mietittävää?

No mikä nyt on ihanaa kenenkin mielestä. Olen mäkin ollut ihastunut monesti mut ne on mennyt ohi yhtä nopeesti kun alkaneetkin,tää on kestänyt 6kk!

ihan olen 30v ja tiedän et tää on kuin jotain teinidraamaa:D

:hug: :hug:

Iso halaus ja varoitus: sisältää ärsyttävän äitelää tekstiä.
Minulla on vielä muistissa, vaikka melko hatarin ja hattaramaisin mielikuvin se aika, jolloin olin yksin ja kaipasin. Kaipasin entistä miestä, kaipaisin jotakin miestä, kaipasin lapsia. Kaipasin, kaipasin ja kaipasin -kipeästi kaipasin. Ja kaipaus kasvoi sellaiseksi, että se sai liian( kin) suuret mittasuhteet, sillä minä itse kutistuin. Aloin uskomaan, että elämä olisi ELÄMÄÄ, vain jos minulla olisi mies ja lapset.

Tiedän, kuinka riipivää ja kipeää se kaipaus on, mutta älä anna itsesi kadota sen liiaksi sen kaipuksen alle. Sinulla on sinut.:heart:. Nauti seurastasi ja nauti elämästäsi..
( tiedän, että se on helppo sanoa)

Minä lukeuden juurikin varmaan heihin, jotka saatasivat sanoa, ja sanovatkin, että nauti kuule yksinolosta , silloin ei kukaan roiku jaloissa, eikä tule parisuhdeongelmia.. mutta siltikään en antaisi tätä perhettä pois. Mutta ne yksinolon hyvät puolet voisin ottaa. Ne, jotka noin sanovat, tarkoittavat hyvää. Yritä nähdä be yksinolon hyvät puolet, joskin ne yleensä kirkastuvat selvemmin vasta kun ne on menettänyt.

Elämä on yllätykselllistä ja aivan varmasti vielä voit kohdata jonkun, jonka kanssa perustaa perheen. Kokea rakkautta ja yhteenkuuluvuutta. Mutta jos tämä ihastuksesi , josta puhuit, ei voi sellaista sinulle tarjmieti kannattako hänestä haaveillakaan. Ihastuskin haalistuu, jos sille päättä lakata antamasta paino- tai panoarvoa,
Itseään ei kannata satuttaa, älä sinäkään riko itseäsi tietentahtoen.

:hug:

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
:hug: :hug:

Iso halaus ja varoitus: sisältää ärsyttävän äitelää tekstiä.
Minulla on vielä muistissa, vaikka melko hatarin ja hattaramaisin mielikuvin se aika, jolloin olin yksin ja kaipasin. Kaipasin entistä miestä, kaipaisin jotakin miestä, kaipasin lapsia. Kaipasin, kaipasin ja kaipasin -kipeästi kaipasin. Ja kaipaus kasvoi sellaiseksi, että se sai liian( kin) suuret mittasuhteet, sillä minä itse kutistuin. Aloin uskomaan, että elämä olisi ELÄMÄÄ, vain jos minulla olisi mies ja lapset.

Tiedän, kuinka riipivää ja kipeää se kaipaus on, mutta älä anna itsesi kadota sen liiaksi sen kaipuksen alle. Sinulla on sinut.:heart:. Nauti seurastasi ja nauti elämästäsi..
( tiedän, että se on helppo sanoa)

Minä lukeuden juurikin varmaan heihin, jotka saatasivat sanoa, ja sanovatkin, että nauti kuule yksinolosta , silloin ei kukaan roiku jaloissa, eikä tule parisuhdeongelmia.. mutta siltikään en antaisi tätä perhettä pois. Mutta ne yksinolon hyvät puolet voisin ottaa. Ne, jotka noin sanovat, tarkoittavat hyvää. Yritä nähdä be yksinolon hyvät puolet, joskin ne yleensä kirkastuvat selvemmin vasta kun ne on menettänyt.

Elämä on yllätykselllistä ja aivan varmasti vielä voit kohdata jonkun, jonka kanssa perustaa perheen. Kokea rakkautta ja yhteenkuuluvuutta. Mutta jos tämä ihastuksesi , josta puhuit, ei voi sellaista sinulle tarjmieti kannattako hänestä haaveillakaan. Ihastuskin haalistuu, jos sille päättä lakata antamasta paino- tai panoarvoa,
Itseään ei kannata satuttaa, älä sinäkään riko itseäsi tietentahtoen.

:hug:

Voi sä kirjotit just niinkuin mä tunnen,mä KAIPAAN kokoajan jotain ja se ON saanut (yli)suuret mittasuhteet. Ennen oli mukava kun oli yksin kotona ja sai siivottua ja pyykätä tai tehdä ruokaa tai roikkua netissä ihan itekseen silti tiesi et toinen tulee kotiin mutta nyt mä ahdistun siitä kaikesta kun se yksinolo on jatkuvaa.Saanhan mä tulla ja mennä ja tehdä miten vaan ja millon vaan mut jotenkin se ei tyydytä mua.
Mutta pelkäänpä vaan et tää ihastus ei mee ohi koska se tosiaan on kestänyt 6kk,ehkä pitäs pyytää tyyppi juttusille ja saada sanomaan se mitä eniten pelkään mut nyt kun se moikkailee ja juttelee tosiaan niitä juttujaan jotka on ihania niin en mä pääse tästä yli.Mutta sen verran mä uskon siihen tyyppiin et se tajuaa mun ihastumisen ja kun ite tietää mitä musta haluaa ja ei halua niin ei kuitenkaan halua satuttaa mua.Puhuu ja tekee eri tavalla niin sekasinhan tässä menee siksi oliskin kiva jos saisin siltä ihan suusanalliseti kuulla sen mitä se haluaa tai ei halua vaikka kyllä mä sen aavistan.

Onko täysin mahdotonta kertoa ihastukselle vähän selvemmällä viestillä ihastuksestasi?
Ja kysellä hänen tunteitaan, se toki saattaa pelästyttää miehen, mutta toisaalta jos pelästyy ja katoaa, saa varmaan mennäkin menojaan.

Niin ja vaikka ikää onkin jo 30v niin tää on eka kerta mun elämässä kun kaikki tuntuu niin raskaalta ja riipivältä.Teini-ikäsenä olin se syrjitty tyyppi ja pojat ei kiinnostunut niin multa on jäänyt ne elämän(=teini-iän) riipaisevat rakkaus suhteet ja tuskat kokematta,toki silloinki ihastuin mut en koskaan tehnyt asioille mitään kun en uskaltanut. Kuten olen sanonut monelle niin taidan elää mun nuoruutta nyt.

Onko täysin mahdotonta kertoa ihastukselle vähän selvemmällä viestillä ihastuksestasi?
Ja kysellä hänen tunteitaan, se toki saattaa pelästyttää miehen, mutta toisaalta jos pelästyy ja katoaa, saa varmaan mennäkin menojaan.

No ei se nyt mahdotonta ole mut pitäs sit nähdä kasvotusten et saan sanottua.Olen monesti yrittänyt mut aina kun on nähty niin se on joko jonku kaverin kans tai lastensa kanssa liikkeellä ni siinä sit ole viitsinyt ruveta avautumaan.Kyllä mä taidan tietää ne sen tunteet mut olis "kiva" kuulla ne suoraan.Satutan täs vaan itteeni mut pakkohan tää olis saada nyt päätökseen et voi jatkaa elämää vaikka sitten pettyneenä. Kenties seuraavan kerran kun nähdään ni saan sanottua(vaikka sitten olis lastensa kans liikenteessä,eihän ne sen jalois kokoajan pyöri,olen nähnyt).

Voisitko laittaa sitten viestiä miehelle, että olet oikeasti tosi ihastunut, jos et kasvokkain siihen kykene.

kenties..mut kyl mä luulen et kykenen siihen kasvotustenkin sen verran pitää pystyä,ainoa vaan et se ei tunnu olevan ikinä yksin liikentees ja jos on ni istuu autossa. Kai niillä asioilla on sit tapana selvitä,suuntaan tai toiseen.Järki ja tunteet kun ei kulje käsi kädessä!

Onneks on tää neljän päivän vapaa ohi ja pääsee töihin ni ei kerkee miettiä tälläsii koko aikaa.

No tänään siltä tuli viesti et kaduttiko mua kun pistin viestiä sille,vähän ympäripyöreesti vastasin takasin,en myöntänyt enkä kieltänyt asiaa.Mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään,tosin tästä ei nyt pitkä aika ole kun sen viesti tuli et voihan se vielä vastata jotain tai sitten se sai taas siitä tyydytyksen et olen sitä ajatellut et halus vaan tietää et olenko ajatellut sitä ja sitten hymisee itekseen et siellä se mua aattelee.