kaikilla täydellistäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu että täällä kaikkien miehet on niin ihania ja kultasia kun joku jotain kysyy, onko oikeesti näin, sillä mein ukko tuntuu noittten rinnalla aika huonolta. Ei hän mulle soittele, muutaku jos asiaa, ei kehu eikä pussaa (paitsi jos haluu seksiä). Mä oon paljon yksin lasten kanssa kun äijällä omat menot..eikö kellää muilla tälläistä miestä, vai onko vaan tää sit epänormaalia ??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu että täällä kaikkien miehet on niin ihania ja kultasia kun joku jotain kysyy, onko oikeesti näin, sillä mein ukko tuntuu noittten rinnalla aika huonolta. Ei hän mulle soittele, muutaku jos asiaa, ei kehu eikä pussaa (paitsi jos haluu seksiä). Mä oon paljon yksin lasten kanssa kun äijällä omat menot..eikö kellää muilla tälläistä miestä, vai onko vaan tää sit epänormaalia ??

Puhut ilmeisesti mun miehestä :laugh: ei sekään taida sopia tohon "kulta muru" kategoriaan olleskaan... Tietty poikkeuksiakin on :)

Meillä ämyös! Mies ei kehu koskaan, jos seksiä haluaa, hän hipaisee persettäni ja katsoo tietyllä tavalla, pitäis siitä ymmärtää mitä se haluaa.Oon päättänyt, että jos ei osaa kunnon aloitetta tehdä, saa olla ilman tai hakekoon muualta! Minua ei seksi henk.koht. kiinnosta tällä hetkellä!

Eiköhän se jokaisen arki ole sitä, mitä siitä tekee. Jos pidempään seurustelee ennen avioliittoa ja lapsia, niin ne piirteet huomaa miehessä, onko romanttinen tms.

Mun mies on oikeesti sitä alinta kastia, työtön, alkoholisti, empatia kyvytön jne.
Jos jotain hyvää täytyy sanoa niin ei ole väkivaltainen, mutta se tuskin auttaa muuten paskassa liitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta siltikin ja noista asioista huolimatta se oma ukko on kaikkein rakkain :) Kyllä se kokonanisuus ratkaisee...

No kyllä täällä sama en vaihtais mistään hinnasta kun ajattelee kokonaisuutena eikä vaan huonoja puolia... vähintään yhtä monta hyvää asiaa löytyy miehestä :heart:

Mielestäni mies on hyväksyttävä sellaisena kuin on tai pistettävä vaihtohon. Minulla on tuo ihana, huomioiva ja osallistuva mies, mutta kokemusta on toisenlaisestakin. Ja rakastin todella, todella paljon aikanani tuota "rentumpaa" miestäkin, mutta halusin kuitenkin parisuhteelta parempaa. Nyt on.

Toisiahan saattaa jopa ärsyttää tuollainen huolehtiva ja huomaavainen mies! Aika moni nainenhan huumaantuu rentuista. Itsekin olin hieman hämilläni nykyisen mieheni ajattelevaisuudesta seurustelun alussa ja jopa toivoin, ettei hän kohtelisi minua niin hyvin. Olin tottunut niin toisenlaiseen. Nykyään arvostan aivan mahdottomasti hänen tyyliään ja etenkin isänä tuo huolehtivaisuus ja huomaavaisuus on kullan arvoista!

Yhteistyössä