http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89472331
siis kattokaa ton kohteen postarit!! |O
eihä tuo nyt oo ikinä mahollista :kieh:
siis kattokaa ton kohteen postarit!! |O
eihä tuo nyt oo ikinä mahollista :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siellähän lukee et toimituskulut,eli myyjä ottaa samalla nähtävästi paketointikuluja ym.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No just,2?:lla mä saisin ton menemään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Maksikirje 250 g = 4,25 ?, 500 g=6,70 ?..
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siellähän lukee et toimituskulut,eli myyjä ottaa samalla nähtävästi paketointikuluja ym.
siis mitä toimituskulut??eli postarit!joo,paperiha se maksaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siellähän lukee et toimituskulut,eli myyjä ottaa samalla nähtävästi paketointikuluja ym.
No eihän ne kirjekuoret ilmaisia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Luitteko arvostelut siitä myyjästä?
Aika hurjia ne negatiiviset palautteet![]()
...pitääpä mennä katsomaan mitä meikäläisestä on sanottu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siellähän lukee et toimituskulut,eli myyjä ottaa samalla nähtävästi paketointikuluja ym.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Maksikirje 250 g = 4,25 ?, 500 g=6,70 ?..
just..collegepaita varmaa menee perille 1,60? maksulla ku menee ton kokonen huppariki |O prkl..
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No just,2?:lla mä saisin ton menemään. =)
pistän paremmaksi,1,60?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siellähän lukee et toimituskulut,eli myyjä ottaa samalla nähtävästi paketointikuluja ym.
Tosin nyt vata avastin linkin ja noi kulut on kyllä melkoisen suuret![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No just,2?:lla mä saisin ton menemään. =)
Mä käytän myös pakkauksessa minigrip-pusseja ja ne maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kaipa se tosiaa laskee noihin toimituskuluisin niin postarit kunkuoren, teipin/liiman, kynän kulumisen, bensarahat kun vie paketin postiin ja eväät postireissulle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No just,2?:lla mä saisin ton menemään. =)
mää en ku en raski ostaa niitä![]()
mutta tuon paidan saa taatusti tulee 1,60?lla ilman pussejaki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Maksikirje 250 g = 4,25 ?, 500 g=6,70 ?..
just..collegepaita varmaa menee perille 1,60? maksulla ku menee ton kokonen huppariki |O prkl..
Huutiksessa porukka viilaa linssiin vetoamalla postin määräämiin kuluihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun kaveri on ostanut tuolta
Oli perinyt siltäkin sikahintaiset postikulut, tyyliin 4 euroa ekstraa siitä että hän pakkaa tuotteen ILMAISEEN hedelmämuovipussiin ja teippaa sen jonkun firman logoteipillä (eli sekin saatu ilmaiseksi), ja kengätkin kuluu kun kävelee postiin:headwall:
Eli ei se käytä edes kirjekuoria![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No just,2?:lla mä saisin ton menemään. =)
mää en ku en raski ostaa niitä![]()
mutta tuon paidan saa taatusti tulee 1,60?lla ilman pussejaki![]()
Riippuu toki,kuinka paksua materiaalia se on,mut tolla pussilla saa sen litistettyä![]()
Samoin olen huomannut,että farkuista otetaan 8,50? postareita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:No mut toi paita! Sehän on leveämpi mitä pitkä, aivan karsean muodoton. Kuka sitä haluaisi edes ilmaiseksi?