Kaikkee sitä ihminen miettiikin öisin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jansku

Vieras
Kun jää leskeksi ja ottaa joskus uuden puolison ja sit ku tää leski kuolee ite ja menee taivaaseen niin se ensimmäinen mieshän odottaa sitä sielä taivaas mut entäs kun tää lesken uuskin kumppani kuolee niin ollaanks sielä sit kimpas kaikki kolme?
Mitäs jos se lesken uus puoliso on kans jo leski niin senkin puoliso odottaa sielä taivaas, niin ollaanko sit nelistään vai otetaanko vaan ne ensimmäiset puolisot takas?
Mitäs jos molemmat puolisot kuolee ennen sitä leskeä ,odottaaks ne molemmats sit portilla yhtäaikaa, entäs sen toisen puoliso?

Mies meinas kuolla eilen nauruun kun kerroin tätä sille ja sanoin että sitte jos minä odotan sua sielä niin meidän kimppaan ei sit muita pääse XD

Taivaassa ei päde enää maalliset liitot/sukulaissuhteet. Siellä astuu voimaan ihan uusi minuus, joten ei syytä huoleen vaikka olisi kuinka monta uutta puolisoa. :)

mä oon miettiny jotta mitens sit ku mutsi joskus delaa.... isä on kuollu 13vuotta sitten ja mutsilla o uus mies jonka kans se o ollu noin 10 vuotta.... :|

On puhunu et isän viereen, mut, mut....tuntuu hölmöltä toisen miehen vierestä takas faijan "viereen"...

Sekin on harhaa että "pilven reunalta" kuolleet isät, äidit tai isovanhemmat katselisivat jälkikasvunsa touhuja maan pinnalla. Kuolleet ovat kuolleena niin kauan kunnes heidät herätetään viimeisenä päivänä.

Tää on mielenkiintoinen juttu, JOS nyt vaan oletetaan että jälleen jossain heräämme. Minkä ikäsiä sielläollaan? Miten vanhemmat/lapsi-asetelmat? Mitä siellä tehdään? Syödäänkö siellä? Nukutaanko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on mielenkiintoinen juttu, JOS nyt vaan oletetaan että jälleen jossain heräämme. Minkä ikäsiä sielläollaan? Miten vanhemmat/lapsi-asetelmat? Mitä siellä tehdään? Syödäänkö siellä? Nukutaanko?

Niin aatelkaapa jos mies kuolee 40vuotiaana ja leski elää 90vuotiaaksi niin ei mun mies tuskin haluis mua 90vuotiaana siihen vierelle takas elämään jos se ite on jäänyt 40vuotiaan lookkiin :D, ai kauhee!!

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa:
Sekin on harhaa että "pilven reunalta" kuolleet isät, äidit tai isovanhemmat katselisivat jälkikasvunsa touhuja maan pinnalla. Kuolleet ovat kuolleena niin kauan kunnes heidät herätetään viimeisenä päivänä.

Mistäs näin varmaa tietoa on saatu?

entäs sit, jos se joka ekana on kuollu, ni onki löytäny sieltä taivaasta uuden, eikä odotakaan sitä leskeään. tulee vaan nolona portille vastaan uus heila kainalossa ja toteaa, et sorry täs kävi nyt näin.. :whistle:

entäs jos on viettäny kaksoiselämää maan päällä ja ollu niinku kaks puolisoo. sitte ne puolisot kuolee ensin ja tää kaksoiselämänviettäjä saapuu pelipaikalle ja jää kiinni siinä taivahan porteilla kissatappelun merkeissä. :D

mä oon miettiny myös, et jos on saanu keskenmenon ja haluaa ajatella, että se kuollut vauva on siellä taivassa odottamassa, niin onko se sellanen pienenpieni sikiö vain? vai onko se jotenkin kasvanut normivauvan mittoihin?? :ashamed:

ja sitten se ajatus, että jos kaikki kuolleet äitit ja iskät ja mammat ja paapat tosian näkee sieltä pilvenreunalta kaiken, niin miten sitä voi enää seksiäkään harrasta tai pervoilla ja kieroilla ilman, että rupee ahdistaa? :D täytyy vaan sitte ajatella, kun harrastaa seksiä tai muuta mamman silmille sopimatonta, että se on varmaan just jossain enkeleiden teehetkellä juoruamassa uusista tulokkaista eikä huomaa, kun mä nopiasti sutasen.. :xmas: :xmas:

Yhteistyössä