Kaikkensa antanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr lonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mr lonely

Vieras
Tapasin alkuillasta baarissa kiinnostavan rouvan, joka ei jättänyt epäselväksi mitä halusi. Menimme meille ja normaalia seksiä harrastettuamme hän yllättäin sanoi haluavansa ns. kakkoseen. En ole koskaan ennen tehnyt sitä, eikä ole oikeastaan huvittanutkaan. Se mikä sai kirjoittamaan tämän jutun oli tunne kun hän työnsi peppuaan minua vasten ja tunsin kun aloin uppoamaan muualle mihin olin tottunut. Emme käyttäneet mitään liukastetta, mutta tietysti kondomia. Tunne oli huikea kun upposin milli milliltä hänen peppuunsa. Olin jotenkin niin hämilläni, että hän ohjasi koko tapahtumaa. Tuntui tosi jännältä olla niin tiukassa paikassa. Tyttö rupesi työntelemään peppuaan minua vasten yhä lujempaa. Sitten hän rupesi sormettamaan herkintä kohtaansa. Olimme molemmat aika huppelissa, joten tätä touhua kesti aikansa, kunnes tunsin että nyt lähtee tulemaan. Tyttö pyöritti peppuaan kun huomasi tilanteen ja tyhjensin ainakin kolmen viikon lastin kondoomiin hänen pyllyreijässään. Tyttö jatkoi alapäänsä hyväilyjä ja sai orgasmin kohta perään. Pian tämän jälkeen hän puki päällensä ja häipyi mitään puhumatta.

Että tällaista tänään

Yhteistyössä