Hae Anna.fi-sivustolta

Kaikki eivät vielä näe muodon tuolle puolen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 22.12.2009.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Kiitos hyvästä vastauksesta!!! :D

2. sivulta Vierailija

Eikö se ole Awan ja näiden kahden muun välinen asia. Mitä heistä kukaan on meille sivullisille velkaa. He ovat sulkeneet Awan pois omista jutuistaan, eikä se ole ensimäinen eikä viimenenkään kerta kun näin tapahtuu. On varmasti raskasta jos anteeksipyyntöön ei edes vastata, valinta sekin on ja siihen meidän on jokaisen tyydyttävä.

Jos jonkun julistaminen ärsyttää, niin valisisi helpomman tien ja jättäisi lukematta niiden viestit jotka ylittävät ärsytys toleranssin. Näistä riidoista kärsivät monet muutikin kuin asianosaiset, jos käyt keskustelua ei toivotun henkilön kanssa ymmärretään se puolien valinnaksi ja sitten saa vihat niskaansa vaikka ei olisi kyseisiä henkilöitä mitenkään loukannut.

3. :)))) Vierailija

Mitä tää höpäjää täällä ihan omiaan :D Anna olla jo :)

4. Ohoh Vierailija

Kiitos, Awa* sinulle vastauksesta. Myös sinä olet minun opettajani. Itseasiassa me kaikki olemme toistemme opettajia. Ei homma mene koskaan niin, että vain lapsi oppii vanhemmilta, vaan myös vanhemmat oppivat lapselta. Viekäämme yhdessä ajatuksiamme ja tulkintojamme eteenpäin, jotta kaikki pääsisivät niistä osallisiksi, olkoon ne sitten täydellisiä tai vähemmän täydellisiä. Kaikista kiperistäkin kysymyksistä voi ja pitää saada puhua ja kysyä.

Lainataksesi sinua... Valon ja rakkauden ajatuksin,

Ohoh

5. muotopuoli Vierailija

Eikö kaikilla ole vapaus mielipiteeseen aiheesta "Kaikki eivät näe muodon tuolle puolen".

6. Anita* Aurinkoinen Sydämmen asialla

Saadut tykkäykset:
    0
    Tietääkö sen sitten itse millä tasolla on? Tai millälain tämän kykenee mittaamaan vai kykeneekö? Vaistoaako sen toisesta tuosta noin vain. Kun minulle eräs kertoi jotta olen päässyt seuraavalle tasolle ja tunnistan sen itsekin, niin olisinko sitten päässyt tuohon 4D jo?

Rikolliset ilmeisesti tietävät tämän jonka mainitsit, sillä kokeilevat välillä rikollisinkeinoinkin valaistusjuttuja ja ventovieraillekin.

Kiitos minunkin puolesta informaatiostasi.

7. ... Vierailija

Jokainen on juuri sillä tasolla, jossa kuuluukin olla ..:)

8. se siitä Vierailija

Ei ole tullut selville mikä se muoto on, eikä awa pysty sanomaa mitä siellä näkee. Pikkuisen nolo juttu.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tätä sieluni ja mieleni nyt tarvitsee:

YouTube - Healing Wounds of the Past

Muistakaa, että me kaikki täällä olemme syntyneet valosta ja rakkaudesta. Luojamme kanssaluojia me kaikki olemme. Kun autamme toisiamme, autamme itseämme. Kun autamme itseämme, autamme toisiamme. Kun löydämme todellisen, korkeimman itsemme, rakastumme itseemme. Tämä mahdollistaa luomakunnan kaikkien elementtien rakastamiseen, ehdoitta.

Pyyteetön rakkautemme koskettaa kaikkea mikä on luojan luomaa elämää - muita ihmisiä, eläimiä, kasveja, vesiä, ilmaa ympärillämme, maan eri kerroksia ja koko Äiti-maatamme sen ytimeen saakka. Yhtä olemme.

Meillä jokaisella on ihan oma tietoisuutemme, jota tulee muiden aina arvostaa. Yhteisellä polulla kohtaamme, kun aika on. Uskotaan vain siihen, mihin sydämemme resonoi. Kuunnelkaamme sydäntemme ääntä, koska se ei koskaan valehtele eikä mieltämme (egoamme) manipuloi.

Hyvää yötä nyt kaikille täällä toivotan, rakkaudella ja pyhässä rakkaudessa, jolla kaikki on luotu!

Awa*

<3<3<3

10. tämä tästä Vierailija

Paljon nolompaa on nöyryyttää porukalla yhtä keskustelijaa.

11. kuten sanottu Vierailija

asian voi nähdä monella tavalla.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  13. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tästä mennään bussilla. Näin minäkin ajattelen/tiedostan.:)

14. tämä tästä Vierailija

tämä yksi ei pysty tuntemaan noloutta

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  16. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  17. Näin on Vierailija

kyse on keskustelusta eikä nöyryyttämisestä. Hyvä jos tämä yksikin lopettaa ihmisten pellenä pitämisen, tai kuvittelun että siinä onnistuu :D Hän voi olla säälittävä ja avuton, kuten puolustajat haluavat esittää, mutta ei siksi että hänet otetaan mukaan tasa-arvoisena keskustelijana.
    Nöyryyttävät viestit tulevat puolustajien tekstien piiloviestinä. Heidän ei pitäisi jatkuvasti viestiä yhden tilasta, ja syyllistää hyviä ihmisiä yhden silmissä, mutta tietysti se tässä tapauksessa onnistuu kun ei yksi ymmärrä mitä tapahtuu.
    Mutta voihan yhden näännyttää yksinäisyyteenkin. Kukaan ei reagoi eikä yksi ole enää joukossa mukana. Sekö ei olisi nöyryyttävää keskustelupalstalla? Ystävän palvelus toispuoliselle ? :)

Joskus puolustaminen on tarpeenkin. Silloin kun ei ole ja silti sitä tekee, se on kaikkien osapuolien nöyryyttämistä ja ihmisoikeuden riistämistä.

18. Ohoh Vierailija

19. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Mistä siis tiedät, että olemme sopineet välitilassa jotain?

Mutta entäpä jos meillä ei olekaan "korkeampaa itseämme" eikä mitään todellista tarkoitusta osana universumia? Miten voimme löytää jotain, jota ei ole? Miksemme voi vain hyväksyä sitä, että emme ole mitään muuta kuin fyysisiä olentoja? Miksi kurkottaa taivaita kun maanpinnallakin on vielä paljon annettavaa?

20. Muistelija Vierailija

Et kysynyt minulta mutta vastaan kuitenkin. Minä muistan välitilan ja jos joku johon luotan, kertoisi muistavansa vaikka en itse muista, uskoisin hänen kokemuksensa.
    Olet tuonut linkkejä jotka mielestäsi kumoavat tällaiset muistot, mutta jos kaiken kumoaa niin on turha kyselläkään toistuvasti kun ei mikään vakuuta. Kenenkään on turha sanoa mitään eileisestä tai vuodentaisista asiosita koska ne eivät kuitenkaan voi pitää paikkaansa. Nehät ovat vain eri syistä muodostuneita muistokuvitelmia ;) Mutta se mitä tiede luulee nyt ei ole huomisen päivän tieto vaan tämän päivän ennekkoluulo.

Joten siis, minä muistan.
    Mutta olen aivan samaa mieltä ettei meidän tarvitse ihmisminänä ponnistella ja pinnistellä löytääksemme korkeamman itsemme. Se löytyy jos sellainen on, ihan sen myötä kun elämme tätä elämäämme kokien ja katsoen ja yrittäen parhaamme mukaan tahdä sitä hyvää mitä toivoisimme itsellemme tehtävän silloin kun sitä pyydämme.
    Silloin kyllä korkein itse avautuu meille ihan itsestään muiden korkeampien voimien avulla tässä tai myöhemmässä elämässä. Jos korkeampaa itseä ei ole eikä kuoleman jälkeistä elämää ei itsen ja yleiseksi hyväksi eletystä elämästä ole mitään haittaakaan tälle maatasolle.

Minusta on jopa turhanaikaista ulkokultaisuutta yrittää ponnistella johonkin mitä ei oikeasti ole. Se tuo ainakin helposti mieleen jotain teeskentelevää ja ulkokultaista, valkoiseksi kalkittua?
    Jos suostuu tähän elämään, ihmimseksi ihmisten joukossa, antaa se yleensä tarpeeksi kärsimystä ihan itsellään jossa voi ponnistella jonkin asian tai ihmisten hyväksi samalla kun itse kehittyy ymmärryksessä yleensä ja itsensä tuntemisessa erityisesti. Siinä ponnistelu on mielestäni hyödyllisempää koska silloin katse ei ole kokoaikaisesti
    vain itsessä ja omassa korkeammassa tasossa vaan jakautuu tasaisesti maan ja korkeimman, minun ja muiden välille kehittäen tasapuolisemmin havaintokykyä ja muita tarvittavia kykyjä korkempaa minää varten tai vaikkapa "vain" tätä maapallon tasoa varten.

21. Näin on Vierailija

Yrittäkö Ohoh sanoa että en ollut armollinen? Mihin sitä nyt olisi tarvittu? Kuka oli heikko tällä kertaa?
    Sivaltaja voisi antaa nikkinsä minulle jos niin on :) Sivaltaja kirjoittaa hienosti. Toki kaikki muutkin, eihän ole vain yhdenalaista hyvää kirjoitusta, mutta Sivaltaja on mielestäni keskustelija eikä sivaltaja :) Sivaltaja sivaltaa käsittääkseni sivaltamisen tuoman ilon takia, keskustelija pohtii ja laittaa toisenkin pohtimaan. On sitten eri asia pohtiiko toinen osapuoli, mutta hyvä keskustelija antaa sen mahdollisuuden omilla keskusteluvuoroillaan. Jos siinä sitten sivatltuu jotain pois on se vain ollut hyväksi ja hyvän keskustelun tarkoituskin silloin kun maailmankatsomusta tutkitaan ja tarkennetaan :)
    Anteeksi Sivaltaja että menin henkilöösi, vika on minun. Hyvistä keskustelijoista sinä erotuit tuon nikkisi takia joka sai minut tarttumaan juuri sinuun esimerkkinä.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Jotkut ihmisethän osaa kirjoittaa nätisti, rakkaudesta ym. mutta sitten se loppuu siihen se rakkaus, kun tulee jonkun kanssa eripuraa. Rakkaus riittää vain tälle omalle hoville. Sitten semmoselta ihmiseltä, jonka kanssa on mennyt sukset ristiin aletaan kysellä "miksi olet muuttunut, ennen toit valoa pallolle, nyt olet muuttunut ilkeäksi" Ja vain sen takia, kun sattuu olemaan tämän rakkaudenjulistajan kanssa sukset ristissä. Armo loppuu siihen, kun ei olla samaa mieltä. Tätä tämmöstä "henkisyyttä" mä ihmettelin jo niissä henkisyys-ketjuissa. Jos ihminen itse ei ole armollinen, hälle ei ehkä kiinnosta tostenkaan armoa osoittaa.

Jotkut onnistuu myös reppanan näyttelemisessä hiton hyvin. Alkavat jonkun ihmisen ajojahdin, sitten kun jäävät alakynteen, alkavat näytellä reppanaa.

23. Näin on Vierailija

Niin, ja vaikka ei netissä ketään pidä hoitaa niin ei tuollainen ole avuton vaan hallitsee muita "oireiluillaan". Oikeassa hoidossa niin ei annettaisi tapahtua koska se ei paranna. Mutta en kannata kenenkään "hoitamista" netissä, se on aina puoskarointia. Toisaalta en kannata myöskään muiden syyllistämistä siitä että keskutelupalstalla keskustellaan.
    Jeesus on minulle rakas ja mielelläni kuuntelen vuorisaarnaa netinkin kautta,
    mutta hiukan käy sääliksi aina kun näen että "hänen" Pyhän Kirjansa tekstiä käytetään sormella osoitteluun.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Tämä on se kuuluisa virtahepo (olohuoneessa, työpaikalla, keskustelupalstalla...)

25. talitintti Vierailija

vaihtaisit jo levyä ja katsoisit peiliin.on aika vanha virsi jo.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri