Hae Anna.fi-sivustolta

Kaikki eivät vielä näe muodon tuolle puolen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 22.12.2009.

1. helppo nakki Vierailija

Virtahepo ottaa juuri niin paljon valtaa kuin mistä olet luopumassa keskustelupalstallakin. Ohita viestit jos tunnet jääväsi virtahevon alle.

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Ei mua oma alle jääminen häiritte, kaverin alle jääminen häirittee. Mä kun välitän kaveristani. Mä myös sanoisin kaverilleni, jos hän olis virtahepo. Sekin on sitä välittävää kaveruutta. Vaikka siinä voiskin mennä kaveruus. Ois rehellistä ja viittis aamulla kattoo ittiään peilistä.

3. Näin on Vierailija

"Toisaalta en kannata myöskään muiden syyllistämistä siitä että keskutelupalstalla keskustellaan."

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Voi luoja kuule kun mä toivoisinkin, että se kaksinaamaisuus ja tekopyhyys, että toisaalla julistetaan rakkautta, mut toisaalla sitte rakkaus loppuu kun seinään, kun toinen esittääkin eriävän mielipiteen olis vanha virsi. Mutta kun sitä harrastetaan valitettavasti koko ajan.

Emmä oikeen uskalla kattoa peiliin, kun nämä jotka sitä peiliin kattomista kannattaa, niin he on ottanu semmosen tyylin, että kun minä moitin muita, se ei ole peilausta, kun muut moittii minua, se on peilausta. Mä en halua tulla tämmöseksi, joten en uskalla kattoa peiliin.

5. jaana Vierailija

sinä se vaan jaksat jatkaa. Itekkään et kestä toisten mielipiteitä. vanhaa vinyyliä vingutat keksisit jotain uutta sanottavaa jo.

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846

Mä lainaisin nyt tähän tuota nimimerkkiä "Näin on".

Mä kestän oikein hyvin sun mielipitees, mutta kestätkö sinä sen, että minä vastaan. Jos ihminen vastaa toisen mielipiteeseen, niin sekö on merkki siitä, että ei kestä toisen mielipidettä. Mä oon luullu, että se on ajatustenvaihtoa. Kuten sanoin tuo tekopyhyys ja kaksinaamaisuus ei valitettavasti oo vanha virsi. Ja peilijutun toi tuo toinen esiin, en minä. Minä vain vastasin siihen.

7. Tuulia Vierailija

Kauniisti sanottu.

8. Tuulia Vierailija

Usein nujertuneet, eksyksissä olevat ihmiset ovat kertoneet että heidän elämänsä muutti ihminen joka arvosti heitä. Tarkoituksena oli silloin vain hiljaa osoittaa että toinen on kaiken kunnioituksen arvoinen jonka rinnalla kulkiessa on hyvä olla. Siitä seuranneet keskustelutkin ovast silloin olleet saman arvostuksen ja vuorovaikutuksen alaisia. Silloin on ihminen itsekin voinut luottaa omaan itseensä ja kuulla paremmin omia oppaitaan ja korkeampaa itseään. Nämä ovat usein niitä arjen rinnallakulkijoita, ihmisenä ihmiselle. Siinä samalla heissä kulkee mukana se korkein minä sekä enkelit kaikkineen.

Monet "profeetat" ja intomieliset saarnaajat saavat seuraajansa tukeutumaan itseensä ja kulkemaan yhä kauemmas terveestä järjestä ja mahdollisuudesta löytää omaa sisäistä intuitiotaan tai oppaitaan. Vielä useammat karsastavat sellaisia "profeettoja" mikä onkin varmasti ihmiskunnan pelastus viimekädessä.

Minusta on hieno oivallus että vanhanajan profeetoille on annettu väylä kanavoida ajatuksiaan vaarattomasti eri foorumeilla siihen tarkoitetuilla paikoilla. Kun kaikki kanavoinnit on löydettävissä samoista heille varatuista paikoista voi sieltä kukin helposti löytää mieleisensä ja näin erotella jyvät akanoista. Samalla välttyy myös henkilökohtaiselta aivopesulta.

Tällöin ei myöskään kanavoijan persoonallisuus ja sen mahdollinen suurikin ristiriita sanoman ja oman elämän välillä pääse esiin ja häiritsemään sanoman vastaanottamista.
    Toisaalta tietysi silloin puuttuu myös mahdollisuus tarkistaa toteuttaako "profeetta" itse omia oppejaan. Mutta koska harvoin kai on niin että toteuttaisi ja harvoin edes voi tietää onko profeetan sanoma aito, onkin parempi ettei kiinity ihmiseen vaan lukee jonkin kanavoinnin vain omaksi fantasiailokseen, mielen kohottajaksi tai silloin kun se oman oppaan toimesta annetaan eteen luettavaksi. Silloin siinä on yleensä jokin sanoma jonka sen vastaanottaja tietää oppaansa viestiksi, olipa itse kanavoija ja viestinsä mitä laatua tahansa muutoin.

Tuli vain mieleen tällaista yhtäkkiä tästä.

9. Hieno kirjoitus Tuulialta. Ketju voisi loppua sovinnolliseti tähän. Hyvää ystävän päivää kaikille.

10. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0

Voisitko ystävällisesti selittää, että mitä nuo tuollaiset D-tasot tarkoittavat?
    Itse olen ymmärtänyt nuo tasot niin, että niitä on seitsemän ja jokaisella tasolla seitsemän eri vaihetta. Meidän on täällä fyysisellä tasolla koettava ja elettävä kaikki niin monta kertaa, että voimme siirtyä seuraavalle tasolle. Ja mielestäni ne tasot, vaikka mieluimmin käytän sielun ikää, on kuljettava niin, että olemme sisäistäneet ja oppineet siihen kuuluvat läksyt, kaikki se, mitä olemme halunneet ja kyenneet sisäistämään oaksi opiksi/tiedoksi.

Sielun ikä alkaa vastasyntyneestä, joita ei pitäisi enää tänne maapallolle syntyä, päättyen vanhaan sieluun. Ja meidän on käytävä lävitse jokainen vaihe, ei ole olemassa mitään oikotietä, vaikka moni sitä toivoo ja ehkä kuvittelee. Ja jos lopetamme matkaamisen kesken, eli surmaamme itsemme, niin sitten aloitetaan kierros taas alusta.

Sitten, kun olemme eläneet kaikki vaiheet ja oppineet sen, mitä olemme suunnitelleetkin, niin siirrymme seuraavalle tasolle, joka on astraali. Seuraava taso on kausaali, jossa meitä ohjaavat "oppaamme" ovat. Tuolta tasolta voi vielä olla yhteydessä maanpäällä eläviin fyysisiin sieluihin. Siitä ylöspäin olevat korkeammat tasot eivät enää voi olla meihin yhteydessä, koska värähtely on niin erilainen.

Me olemme jokainen eläneet nuo vaiheet, murhaaja, pedofiili, raiskaaja, raiskattu jne.. tai sitten ne on vasta edessämme, ne elämät. Koska tämä Äiti-maa on ainoa paikka, missä voimme kokea roolit ja tunteet sekä niiden moninaiset puolet. Me olemme kaikki toistemme opettajia ja karma velkaa on sekä hyvää, että huonoa ja sitä maksamme sekä keräämme, niin kauan kuin on tarpeellista.

Menee ehkä hieman ap:n asiasta sivuun, mutta en halua aloittaa uutta ketjua.
    Silloin, kun lähdemme tänne maanpäälle, olemme tehneet sielun suunnitelman, mutta useimmiten se unohtuu, ainakin nuorelta sielulta, koska täällä on paljon houkutuksia. Me olemme osa tietoisuusperhettä, entiteettiä ja se koostuu jopa 800 osasesta. Olemme sopineet yhdessä tänne tulosta ja monet ovat myös sopineet siitä, että koska täältä lähdetään takaisin "kotiin, yhdessä.

En myöskään ymmärrä, että mitä tarkoitat "herätyksellä" ? Ei minun mielestä kukaan muutu "hyväksi" sillä "herätyksellä". Vaikka maallinen tuomioistuin päättää rangaistuksesta, niin ihmiselle on kertynyt sovitettavaa karmaa ja hänen on se tehtävä tavalla, jolla voi velkansa suorittaa.

Nämä asiat on jokaisen omia näkemyksiä ja minulla on tuollainen, sitä on todella vaikea ilmaista niin, että joku toinenkin sitä ymmärtää.

En tiedä miksi, mutta alkaessani kirjoittaa tätä viestiä, äitini henki on ollut vierelläni, tunnen sen hänen tuoksustaan. On siirtynyt rajan taakse jo yli kolmekymmentä vuotta sitten. Eläessään hän käytti toisinaan sellaista voidetta, kuin tokalon. En tiedä onko sitä vielä saatavissa, mutta siinä on hyvin erikoinen tuoksu. Siitä tunnistan aina , koska äidin henki on lähettyvillä.
    Valkoinen susi

11. *wink* Vierailija

Hienoa. Sinähän pystyt nyt vastaamaan kysymykseen "Onko aivan kaikki ennalta sovittu?"

Mitä sinä muistat? Tiedätkö nyt elämäsi jokaisen hetken jo etukäteen?

12. Ohoh Vierailija

"Me olemme jokainen eläneet nuo vaiheet, murhaaja, pedofiili, raiskaaja, raiskattu jne.. tai sitten ne on vasta edessämme."

Höpsistä. Mistä ihmeestä olet tämänlaisen käsityksen saanut?

13. Ohoh Vierailija

Valkoinen susi:

"Me olemme jokainen eläneet nuo vaiheet, murhaaja, pedofiili, raiskaaja, raiskattu jne.. tai sitten ne on vasta edessämme, ne elämät."

Miksi ihmeessä näin olisi?

14. kysyisin Vierailija

kuten ketjussa käydystä keskustelusta huomaa, ei-tieteelliseen maailmanselitykseen uskovien mielipiteet ja käsitykset tuntuvat poikkeavan toisistaan aika tavalla. heräsi kiinnostus, mistä näkemyksenne ovat peräisin? kirjoista? kanavoinneista? omasta pohdinnasta? henkilökohtaisesta yhteydestä edesmenneisiin/arkkienkeleihin/mestareihin?

ihan mielenkiinnosta ja tosissani kysyn, en hyökätäkseni ketään tai mitään kohti.

15. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0

Et sitten ymmärtänyt tuota kirjoitustani. Nuo otin esimerkiksi siksi, kun tuo pedofilia ja raiskaus on niin monesti mainittu. Moni haluaisi, että elämä oli ollut pelkkää hyvää, siis eletyt entiset elämät, mutta ei se noin mene. Ja jos et ymmärrä noita asioita, niin sinulla on paljon oppimista tässä elämässä, sekä tulevissa.

Jos et edes usko uudelleen syntymiseen, niin silloin et ymmärrä myöskään noita asioita.

Nuo asiat edellisistä elämistä vaan tietää sisimmässään, en minä ainakaan osaa niitä sen kummemmin selittää. Kirjoista olen saanut vahvistuksen tietoihini.
    Se, että olemme sielun kehityksessä eri tasoilla, ei sitten tarkoita sitä, että alemmalla tasolla olevat olisivat ihmisinä "alempia", vaan samanlaisia tallustelijoita jokainen täällä ollaan.

Tuota elämän koulua voi verrata koulun käyntiin, aloitetaanhan sekin ala-asteen ensimmäiseltä luokalta ja siirrytään luokka kerrallaan eteenpäin. Joskus joku tuplaa yhden tai useamman luokan, mutta ei kukaan siinäkään voi mennä suoraan yläasteelle. Ammattikoulusta/lukiosta puhumattakaan. Puuhunkin kiivetään tyvestä, niin myös edetään elämän koulussa. Ja siinäkin käydään ehkä useampi elämä samaa tasoa/luokkaa.

16. Muistelija Vierailija

En muista kaikkea välitilasta mutta muistan jotain sieltä kirkkaasti ja yksi on tuo valintatilanne. Näin maanpäällisenelämän kokonaisuutena ja samalla sen tärkeät vaiheet erikseen. Erikseen näin erityisesti kriittiset vaiheet joissa olisi voinut epäonnistua tai jossa muuten oli skarpattava. Koska oli mahdollista että elämäni katkeaa useammassa kohtaa tai että muuten elämäni menee eri teitä kuin oli tavoite ja tarkoitus, riippuen siitä miten erityisesti suunnittelemassa mukana oleva toverini ja muut tänne syntyvät tekevät, päättelen että aivan kaikki ei ole määrätty, koska kerran muistoni mukaan ainakin epäonnistuminen oli mahdollista.

17. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä jokaisella on ihan oma, yksilöllinen tietoisuutemme, käsityksemme henkimaailmasta ja yhteyksistä eri ulottuvuuksiin, korkeampiin hengen värähtelytasoihin, joita enkelit ja valon mestarit hallitsevat.

Olemme värähtelyinemme monikehoisia, jotka ovat eri asioita kuin korkeammat, henkiset ulottuvuudet. Sielumme värähtelytaso määrittää, millaisiin energioihin voimme yhteydessä olla niitä välittäen maaplaneetalle niin yksilöllisellä kuin kollektiivisellakin tasolla. Huomiota kannattaa kiinnittää siihen, miten kehojemme värähtelyä voimme muuttaa tai tasapainottaa.

Nyt meitä ihmiskuntana hallitsee erityisesti fyysinen taso eli 3D (D=dimension eli suomeksi ulottuvuus), mutta olemme jo siirtymässä neljännen ja viidennen ulottuvuuden energioihin. Jotkut jopa korkeampiinkin ulottuvuuksiin eli niiden energioihin voivat monet meistä jo yhteydessä olla.

Astraalitaso on hyvin alhainen, jopa kolmatta ulottuvuutta alhaisempi, koska siellä olevat henget eivät kovin "puhtoisia" ole. Monet siellä olevat henget odottavat jälleensyntymistä takaisin maaplaneetalle tasoittaakseen karmaansa ja monet siellä ovat myös niitä henkiä, jotka voivat meidän energioita syödä, jos suojauksemme heiltä eivät ole kunnossa.

Itse katselin nelivuotiaana taivasta pilvineen ja ajattelin Jumalaa, hänen olemustaan ajattelin ja äärettömyyttä. Seitsenvuotiaana ymmärsin unien olevan meille viestejä henkimaailmasta, symbolein esitettynä. Kahdeksan-yhdeksän vuotiaana sain tietää ja sisäistin jälleensyntymisteorian. Se, mitä olen joskus entisissä elämissäni kokenut, ovat muistissa tunnekehossani. Sen, minkä tunnen tässä elämässä erityisen vastenmieliseksi, sen olen jo aikaisemmin kokenut ja myös päinvastoin. Entisistä elämistäni olen saanut tietoa muilta näkijöiltä ja unieni välityksellä.

Olen lukenut mielestäni paljon alan kirjallisuutta, joiden kirjoittajat olen oppaikseni ajatellut - Alice Bailey, Annie Besant, Leadbeater, Ervast... tätä nimien listaa voisin jatkaa loputtomiin. Suomalaiset alan lehdet, Ultra ja Minä Olen -lehdet ovat tulleet minulle jo vuosia. Useissa alan seminaareissa olen käynyt ja saanut paljon tietoa niidenkin kautta. Henkilökohtaisia kanavointeja ja analyyseja eri metodein on minulle paljon tehty.

Olen tutustunut eri uskontoihin ja raamattuakin olen jonkin verran lukenut. Korkea Veisu on kaunista luettavaa. Vuorisaarnan sisäistänyt jo kauan sitten olen. Jeesus on minulle ylösnoussut mestari, henkiseltä nimeltään Sananda, joka oli ensimmäinen ihminen, joka kehonsa puhtauden kautta pystyi välittämään, ankkuroimaan parantavan kristusenergian maaplaneetallemme.

Ilmesyskirja eli Johanneksen Ilmestys on mielestäni esoteerinen. Sieltä löytyvät ne kaksitoista kiveä ja kuution muoto, joka kertoo saavutuksesta kristustietoisuuteen, pyhän kosmisen sydämen avautumiseen ymmärtääksemme olevamme yhtä luomakunnan kaikkeuden kanssa. Uusi Jerusalem kristustietoisuuden saavuttamisesta meille kertoo.

Eilen illalla luin uusimmasta Minä Olen -lehdestä idän uskonnoista. Sintolaisuus, jonka erityisesti japanilaiset ovat omaksuneet, minua paljon miellyttää. Usko on kokoaikaista tietoisuutta kaikessa ajattelussamme, sanoissa ja teoissamme. Luovuus ja estetiikka korkeinta tietoisuutta meissä ilmentävät.

Kaikella kokemallamme on aina pyhä tarkoituksensa ja sattumaa ei ole. Tuomitsemattomuus ja toisten sielujen kunnioittaminen tasavertaisina kanssamme olkoot korkeimmat arvomme.

Meillä jokaisella on sielumme suunnitelma laadittuna jokaiseen inkarnaatioomme, kehittyäksemme siksi, mikä sielun värähtelyämme ylöspäin johtaa. Se, mitä olet entisissä inkarnaatioissasi oppinut, olet jo sisäistänyt. Tässä inkarnaatiossa opimme jotain uutta - vain itsellemme merkityksellistä. Toisen sielunsuunnitelmaan kenelläkään toisella ihmisellä ei ole oikeutta puuttua.

Pidetään huolta toisistamme, pidetään huolta ympäristöstämme niin maan eläimistä, kasvikunnasta kuin kaikista Äiti-maan kerroksistakin. Kun autamme toisiamme, niin autamme itseämme. Meidän tulee muistaa, että rakkaus on suurin voima, mitä universumi voi kantaa. Vain rakkaudella ja rakkaudessa voimme uutta luoda ja ihmeitä täällä tehdä ja itsekin kokea.:)

Höh... enhän minä kirjaa kirjoittaa täällä voi. Tämä sepustukseni on todellakin torso. Sen verran voin vielä kuitenkin kertoa, että hyvin herkkä ja intuitiivinenkin olen. Olen tulkinnut lukemattomia unia ja kanavoinut opas- ja enkeliviestejä sekä katsellut menneitä elämiä muillekin saatuani koulutusta mediaalisuuteni kehittämiseksi. Olen opettanut unien tulkitsemista pienryhmissä ja ohjannut meditaatioita muutamia kertoja. Ihan hyvää palautetta olen näistä "hommistani" saanut.

KKK eli Kiitos Kaikkein Korkein!

Valon ja rakkauden ajatuksin - oppaiden ja enkeleiden läsnäolossa,
    Awa* :)

Last edited: 15.02.2010
  18. Ohoh Vierailija

Valkoinen susi:

"Et sitten ymmärtänyt tuota kirjoitustani. Nuo otin esimerkiksi siksi, kun tuo pedofilia ja raiskaus on niin monesti mainittu. Moni haluaisi, että elämä oli ollut pelkkää hyvää, siis eletyt entiset elämät, mutta ei se noin mene. Ja jos et ymmärrä noita asioita, niin sinulla on paljon oppimista tässä elämässä, sekä tulevissa.

Jos et edes usko uudelleen syntymiseen, niin silloin et ymmärrä myöskään noita asioita. Nuo asiat edellisistä elämistä vaan tietää sisimmässään, en minä ainakaan osaa niitä sen kummemmin selittää. Kirjoista olen saanut vahvistuksen tietoihini."

Ajattelin että tarkoitit kirjaimeimellisesti, että olemme jokainen eläneet nuo vaiheet, murhaaja, pedofiili, raiskaaja, raiskattu jne..

Ei sekään ole mistään tae, että vaikka uskoisikin uudelleensyntymiseen, että ymmärtäisi.

19. Koral Vierailija

Hyvä kirjoitus. Minäkin olisin mielelläni lukenut vastauksen, että mistä dimensiot tulevat. Ovatko ehkä samaa kuin sinun juttusi vai muuta.

20. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0
    Koral, menin tuollaiselle sivustolle kuin - yhden laki ja tähtiportti 2012. Siellä kerrotaan enemmän noista tasoista. Olen joskus aiemminkin laittanut linkin sinne, mutta se on tyrmätty humpuukina, mutta minusta siellä on paljon erilaista tietoa.

Esimerkiksi siitä, että miksi maapallon ilmasto muuttuu? Siinä on vaan se, että niitä kirjoituksia täytyy lukea kokonaan, eikä poimia joitain osia sieltä täältä.
    Valkoinen susi

21. *wink* Vierailija

Tässä juuri on mielestäni tuon sielunsuunnitelma-ajatuksen ontuvin kohta...

Miksi tehdä suunnitelmia ja mikä merkitys niillä on, jos kuitenkin voi suunnitelmasta poiketa? Eikö ole väärin kulkea "omia polkujaan", jos näillä suunnitelmilla todella on jokin korkeampi tarkoitus?

Ja kuten mainittu, elämäämme vaikuttavat muutkin ihmiset ja heidän tekonsa -miten edes on mahdollista laatia oma suunnitelma?

22. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0

Minusta oman elämän voi suunnitella ihan hyvin, vaikka vasta täällä maanpäällä. Ei tarvitse leimautua toisiin ihmisiin, ei mihinkään ulkokultaiseen, ei uskomuksiin/uskontoihin, vaan voi myös tehdä omia valintoja hyvinkin pitkälle. Etenkin, jos ei ole valinnut orjan/palvelijan osaa.

Tietenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen ja olemmehan siksi täällä, että kokisimme erilaisia tunteita, asioita ja kaikkea siltä väliltä, kunnes pystymme kohtaamaan kaiken mahdollisimman neutraalisti.
    Valkoinen susi

23. Muistelija Vierailija

Niin, se suunnitelman teko ja koko maailma ja universumi onkin monimutkaisempi juttu kuin mitä esimerkiksi sinä nyt sait käsitystä minun kirjoituksestani, kuten itsekin sanot, kun viittaat esim. noihin muiden vaikutuksiin yms. . Ymmärrän hyvin miksi toteat noin ja ajattelet noin kuin mitä toit esiin. Harmi etten ehdi minäkään tänne "kirjaa" kirjoittamaan ja jos olisi aikaa vaatisi se lukijaltakin vaivaa ja oikeastaan hieman omakohtaista tietoakin jostain, luulen, että voisi oivaltaa joistakin kohdin, mistä toinen edes puhuu.
    Sinä kyllä taidat nähdä vaivaa (?) asian eteen mutta ilman omakohtaista suhdetta Korkeimpaan et taida saada sitä kokemuspohjaa jolla asiaa voisi oikeasti ymmärtää? Luulen että vaikka lukisit kirjoja jotka kertoisivat näistä asioista, ne saattavat jäädä ulkokohtaisiksi. Jos ei sitten niitä lukiessa jokin kohta avaa sinulle muistoja tai resonoi johonkin sinussa niin että mahdollisuuden portit aukeavat. Mutta ei se kuulu kaikkien sielunsuunnitelmaan juuri tässä elämässä kokea näitä asioita. Se ettei koe näitä tai muista, ei kokemukseni mukaan tarkoita että olisi "vähemmän" henkinen kuin muut. Riippuu aivan sielunsuunnitelmasta mitä ominaisuuksia täällä käyttää. Mikä on tarpeellista siihen nähden mitä aikoo täällä tehdä tai olla tällä kertaa.

Mutta ei täällä ole ihmistä joka ylhäältäpäin tietäisi kaiken vaan tietoisuus avautuu vähitellen kokemuksen kautta ja kokemuksia näytään annettavan vähitellen jolloin ikäänkuin kasvetaan ymmärtämiselle. Mutta miten ymmärtää ja mitä johtopäätöksiä vetää kokemuksistaan, sekin riippuu kunkin henkilön ominaisuuksista kuten kuinka älykäs on, kuinka looginen, onko tarvetta päteä tai taipumusta liioitella kaikkea yms. Eräs ihminen totesi minusta hyvin että hän on tullut tulokseen etteivät nämä yliluonnolliset kyvyt ole henkisyyden mitta vaan samanlainen ominaisuus kuin siniset silmät. Sinisilmäisyys on ominaisuus joka ei korreloi ihmisen paremmuteen toisista. Ne vain ovat yksi ominaisuus siinä, siinä missä ruskeasilmäisyyskin.
    Sinisilmäinen voi toki olla sivsitynyt, avulias, hyväsydäminen, neuvokas yms. mutta se ei johdu niistä sinisistä silmistä vaan muista seikoista.

No nyt lähdin pohtimaan jo omaa kiinnostuksen aihettani, mutta siis, en lähde enempää noista asioista kirjoittamaan koska ei aika riitä ja koska olen epävarma josko siihen laiitamani aika mitenkään auttaisi edes asian ymmärtämisessä.
    Tarkoitin vain kertoa että mistä voi toetää että mitään sielunsopimusta on olemassakaan kun sivaltaja sitä joltakulta kysyi näin:

24. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei millään pahalla, mutta mistä sinä tiedät, mitä olen kokenut ja minkälaisia elämiä elänyt? Ethän edes ymmärtänyt tuota miksi noin vastasin.
    Valkoinen susi

25. outi oinas Vierailija

Valkoisen suden viestissä on viisautta, kohdata kaiken mahdollisimman neutraalisti, takertumatta erimilisyyksiin ja toisten luomiin uskomuksiin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri