Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Petti se, ei tästä taida olla epäilystäkään. Mutta sitäkin pahempi oli se tapa jolla se sen teki. Tainnut ap kokonaan unohtaa mitä on tapahtunut, pitäisköhän sun lukea omat juttus uudestaan että muistuu mieleen. Ei sillä että haluaisin että eroatte, haluaisin vaan että lopettaisit tuon kynnysmattoilun ja laitat miehes ojennukseen. Nyt mies tietää että mitä vain saa tehdä ja sä siedät ihan kaiken. Ja hoidat siihen päälle kodin ja lapset.

lueppa uudestaan,eli ei pettäny ja miehen sanaan en uskonut kunnes kaverin mies kertoi totuuden kun oli mennyt sinne mökille heti näiden perässä.ja hänen sanaansa luotan.

Alkuperäinen kirjoittaja 39v nainen:
Toivon todella että onnistutte Wiivi:)...Ihan jo pelkästään teidän pienten lasten takia!! Nyt sun miehes tsemppaa vähän aikaa ihan tosissaan varmasti mutta varaudu myös wiivi siihen että takapakkia myös saattaa tulla ja myös melko varmasti myös tulee. Ole tiukkana nyt sen miehen kanssa,laitat sen todellakin siellä kotona hommiin,jossei töissäkään ole! Muuten miksi on työttömänä kotona? Ammatti? Uusi koulutus? Vaihtoehtoja piisaa...MIEHELLE EI TEE HYVÄÄ VAAN MAATA SIELLÄ KOTONA!!

Itse olen erolapsi ja se ei todellakaan ollut kivaa. Juu takapakkia voi tulla mutta mies tietää nyt että jos ei asiat suju niin tämä perhe hajoaa, koska kohta täällä kaksi vaippaikästä + muut hommat niin yksin en jaksa jos kerran mies on vierellä.eriasia jos ihan itse päätän yh:ksi jäädä.

siksi on työttömänä kotona kun ei ole töitä..mies rakennusalalla. kohta pitäis seki ruveta helpottamaan, mutta siihen asti mentävä näin.

ehdotin myös miehelle jos menis juttelemaan johki että jos sattuuki että sillä on alkamassa masennus tai jotain niin saisi heti apua.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Toivotaan,että mies pitää lupauksensa :hug: :hug:

toivotaan, koskaanhan ei voi olla varma mutta mies tietää että olen ihan tosissani. ja jos ei toimi sittenkään ni ainakin voin sanoa että yritin, enkä heti luovuttanu. Ja kyllä luulen että tää tästä vielä paremmaksi muuttuu kun johan tää on hyvin toiminu tähänkin asti..mutta katsotaan katsotaan..en meinaa innostua liikoja

Tekis mieli sanoa, että mitä mä sanoin... ;) Minusta oli päivänselvää, että elämäntilanne aiheutti stressiä miehelle ja se purkautui noin. Enkä minäkään olis niin luuseri että heittäisin monen vuoden suhteen ja perhe-elämän ihan tuosta vaan yli laidan. Pakko sanoa, etten ihmettele yhtään nykyisiä erotilastoja, kun ei voida sietää pienintäkään vastoinkäymistä vaan ollaan heti eroamassa ja kieltäydytään yrittämästä, ollaan niin pirun loukkaantuneita eikä voida oman ylpeyden takia antaa anteeksi. Minusta oikeassa parisuhteessa luovitaan myös myrskyt, se on elämää.

Wiiville :hug: ja kaikkea hyvää, toivotaan että mies saa jos ei töitä niin kuitenkin jonkin kipinän joka piristäisi. Ja ottakaa tosiaan ihan sitä kahdenkeskistäkin aikaa joskus, se on todella tärkeää. "Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii"

Hyvä juttu, että saitte puhuttua rakentavasti. Siitä se sit lähtee parempaan suuntaan, kun toinenkin ymmärtää mitä muutoksia tarvitaan molempien onneen. Hieno juttu. Ja ehdottomasti kannattaa jatkaa ja yrittää, koska molemmat sitä haluaa. Typerää erota vain "kostoksi" tjms. jos itsellä on haluja yrittää.

Toivottavasti kaikki suttaantuu tuosta! :) Mitään vakavaahan ei nyt tapahtunut onnesta.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Aika järkeenkäypä selitys kyllä mieheltäsi.Jos on tottunut tekemään aina töitä niin työttömyys voi käydä pidemmän päälle psyykkeen päälle.Meillä isäntä rupee hyppimään jo seinille kesäloman aikana jos "joutuu" koko kuukauden olemaan " toimettomana".Siksi ollaan ratkaistu ongelma niin että pitää kesäloman kahteen otteeseen,alkukesästä 2 viikkoa ja loppukesästä 2 viikkoa.
Ja tosiaan te molemmat tarvitsette sitä omaa aikaa.Mutta kaikkein eniten te tarvitsette sitä yhteistäaikaa,ilman lapsia.Ihan just nyt ei varmaan onnistu mutta vaikka tuossa 6 kuukauden päästä voisitte lähteä kahdestaan esim.kylpylään.Se on tärkeää välillä hoitaa sitä parisuhdetta ilman niitä ihania kullannuppuja =).
Paljon tsemppiä teille,kyllä kaikki vielä hyväksi kääntyy.

Kuopushan on nyt 11kk ja kertaakaan ei ole ollut hoidossa jos nyt ei lasketa mukaan sitä että käytiin ultrassa ja silloin lapset oli äidilläni. Itsekkin kaipaisi sitä että lapset ois edes yhden yön kyläilemässä.

Ja nyt sitten viime aikana on ollu niin että minä olen hoitanut melkeen kokonaan lapset, ja tähän asiaan mies lupasi muutosta.

Meillä myös minä hoidan suurimman osan kotitöistä miehen työn takia.Ihan puiden hakkauksesta ruuanlaittoon.Mies on paljon reissuhommissa.
Meillä oli kanssa suuri kriisi noin 7 vuotta sitten kun kuopus oli juusri 10-11 kuukautta.Miestä ei pahemmin kotona oleminen kiinnostannut eikä varsinkaan perheen kanssa oleminen.Aikansa tuota kesti ja oltiin jo välillä todellakin eroamassa mutta jostain sitä voimaa löyti ja rakkauttakin yrittää jatkaa.Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta.Ja me aloitettiin silloin tämä että pari kertaa vuodessa irtaudutaan tästä huushollista ja lapsista ja lähdetään jonnekin hotelliin,kylpylään tai risteilylle ihan kahdestaan.Ja ollaan sovittu ettei edes lapsista puhuta sinä aikana.Kyllä se mummo sitten soittaa jos siellä hätä tulee =).Mulle tämä yhteinen aika on ollut sellainen henkireikä kun itsekkin olen kotona etten ilman sitä jaksaisi.Ja parantaa kummasti taas parisuhdetta ;).
Meillä mies sanoi silloin kriisin aikana että tunsi itsensä "olemattomaksi" koska mun kaikki huomio kiinnittyi lapsiin ja kodinhoitamiseen.Siksi vietti aikaansa mielellään kavereiden kanssa baareissa koska siellä sai niiden kavereiden huomion ja sai jutella omista asioista ilman että tuli niitä keskeytyksiä kokoajan.Ei vaan tajunnut miten se vaikutti muhun.Senkin takia ollaan näitä "parisuhdematkoja" harrastettu että silloin kumpikin tietää että saa päivän-kaksi puolison jakamattoman huomion =).
Mutta mä toivotan teille onnea ja hienoa että mies on tajunnut virheensä.Ei se ihan "tollikka" ole =).