Kaikki lihakset jatkuvasti jännittyneet, mitä tälle voi tehdä??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli koko kroppa on jatkuvasti jännittynyt, kaikki lihakset.

Mm jalat(etureidet tällä hetkellä pahat), yläselkä, olkapäät, pakarat, käsien lihakset jne ovat jatkuvasti jännittyneitä.

Ei ole vain omaa kuvitelmaani vaan sama asia on vuosia sitten huomattu mm sairaalassa jossa olin fyysisen syyn takia/tuttujen toimesta kun hierottu minua jne.

Sitä en tiedä, mitä tälle voi tehdä?

Tuntuu siltä, että oireet pahentuneet koko ajan, elimistö on koko ajan ihan jännittynyt ja lihakset myös:(

Miten tälläistä voi hoitaa?

Eli koko kroppa on jatkuvasti jännittynyt, kaikki lihakset.

Mm jalat(etureidet tällä hetkellä pahat), yläselkä, olkapäät, pakarat, käsien lihakset jne ovat jatkuvasti jännittyneitä.

Ei ole vain omaa kuvitelmaani vaan sama asia on vuosia sitten huomattu mm sairaalassa jossa olin fyysisen syyn takia/tuttujen toimesta kun hierottu minua jne.

Sitä en tiedä, mitä tälle voi tehdä?

Tuntuu siltä, että oireet pahentuneet koko ajan, elimistö on koko ajan ihan jännittynyt ja lihakset myös:(

Miten tälläistä voi hoitaa?

Onko mahdolliset sairaudet suljettu pois? Entä voisiko sinulla olla jokin vitamiinin/suolan/hivenainneen puutos? Niistä ehkä jokin voi aiheuttaa tuollaista?

Onko kyse stressistä? Jos on, miksi stressaat niin paljon, että koko kroppa kärsii siitä? Silloin on ehdottomasti tehtävä stressille jotakin.

Ensiapuna toimii varmasti hieronta/venyttelyt jne, joilla saa "laukaistua" lihaksistoa.

Yhteistyössä