Kaikki muut paksuna, paitsi minä, MIKSI???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuti...tti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuti...tti

Vieras
Miksi sellaiset saa sen onnen, että saa vauvan, siis sellaiset, että se on VAHINKO, Eli kännissä "oho unohtu kortsu"

Itse olemme mieheni kanssa yrittäneet jo vuoden eikä mitään... tosin miehelläni on jo ikää mutta eihän se kuulema haittaa että miehet ovat hedelmällisiä koko ikänsä...
Ja minä olen nuori, äidiksi haluava ja lapsia rakastava nainen, mutta minulle ei tätä onnea näkööjään suoda...

Mikä edistäisi raskautta, muut kuin rakastelu, foolihappo, jalat ylös, ja ovulaation aikoihin.... Ja stressi ollaan jätetty kokonaan pois, en miehelleni edes sano milloin ovuloin, se on vain pelkkää rakastelua...

Mutta aina kuukautiset alkaa ja itku tulee...

KYLLÄ YHDENYÖN PANOT SAAVAT SEN ONNEN MUTTA EIVÄT NE JOTKA TOSIAAN YRITTÄVÄT!!!

Miksi sellaiset saa sen onnen, että saa vauvan, siis sellaiset, että se on VAHINKO, Eli kännissä "oho unohtu kortsu"

Itse olemme mieheni kanssa yrittäneet jo vuoden eikä mitään... tosin miehelläni on jo ikää mutta eihän se kuulema haittaa että miehet ovat hedelmällisiä koko ikänsä...
Ja minä olen nuori, äidiksi haluava ja lapsia rakastava nainen, mutta minulle ei tätä onnea näkööjään suoda...

Mikä edistäisi raskautta, muut kuin rakastelu, foolihappo, jalat ylös, ja ovulaation aikoihin.... Ja stressi ollaan jätetty kokonaan pois, en miehelleni edes sano milloin ovuloin, se on vain pelkkää rakastelua...

Mutta aina kuukautiset alkaa ja itku tulee...

KYLLÄ YHDENYÖN PANOT SAAVAT SEN ONNEN MUTTA EIVÄT NE JOTKA TOSIAAN YRITTÄVÄT!!!

Joo virhe tuli tuohon "...miehelläni on jo ikää mutta eihän se kuulema haittaa KOSKA miehet ovat hedelmällisiä koko ikänsä..."

:hug: Se, että muut raskautuu vahingossa, ei ole teiltä pois. Jos teillä on jo vuosi yritystä takana, pääsette hoitoihin. Ehkä kannattaisi alkaa selvittämään lapsettomuuden syytä?
Tiedänpä muuten erään nelikymppisen miehen, joka seurustelee 20-vuotiaan naisen kanssa, eikä ole kertonut tälle vasektomiastaan..

Jaksamisia.. Tiedän sen tunteen, kun kaikilla holtittomilla ihmisillä sattuu vahinko ja itsellä ei vaan onnista. Se on rankkaa ja niiiin väärin. Mutta elämä ei ole reilua.

Me saimme oman pikkuisemme loppujen lopuksi hoitojen kautta :) Onnea teille yritykseen.

En tiedä ja se on todella harmi että teille ei ole vielä siunaantunut lasta. Kaksi vuotta meilläkin meni tehdä kolmatta kun eivät mukana pysyneet. En olisi sitäkään halunnut kokea vaikka helpolla raskaaksi tulenkin. Mikään ei koskaan ole itsestään selvää.

[QUOTE="äiti";24846647]Minusta sinun ehkä kannattaisi vaihtaa nuorempaan mieheen ei ole lapselle kivaa jos isä on vanha.[/QUOTE]

AIKA TÖRKEÄ KOMMENTTI. Jos joku rakastaa vanhempaa miestä niin mitä väliä sillä on? Rakkaus ei katso ikää, samoin isyys!

No jos pitää saada kaikki mahdolliset poppaskonstit, ni se ei kyllä oikee sovi yhteen sen kans, et on jättäny stressin...

Ja stressi pois ihan kaikkeen muuhunki liittyen. Anna aikaa itsellesi, pysähdy, hengitä, tyhjennä mieli. Meditoi tai joogaa vaikka. Tai kävele metsässä, jos siitä tykkäät.

Huolehdi terveistä elämäntavoista, ja nauti elämästä. Etsi pienetkin ilot. Rentoudu. Ole positiivinen ja usko että voitte onnistua. Anna sen raskautumisen tapahtua ajallaan.
Tämä siinäkin tapauksessa jos hakeudutte hoitoihi. (Silloin toki on vaikeampi olla stressaamatta.)

Kiitos, ihania kannustavia kommentteja! emme ole ainoita tässä maailmassa joilla ei tärppää, mutta kuitenkin paha on mieli.. :(

Kiitos kaikille positiivisesti vastanneille!

Niin tuntuvat kaikki muut kyllä sikiävän mutta minä en..minä tiijän jo että vika on minussa ja yk 9 on nyt käynnissä..Hoitoihin ens vuojen puolella sitte ku saa paperit koulusta niin on sitte se stressi pois alta. Kannattaishan se kuitenki käyvä ees ultrassa kahtomassa munasarjat,että jos niistä pco löytyy niin tietäsitte ainaki sen ettei se luomuna ehkis tuukkaan ihan heti se lapsi :/ Ei muutako kovasti jaksamisia :)

Miehen hedelmällisyys alenee myös. 40 vuotiaalta mieheltä vie keskimäärin 2 vuotta saattaa 25 vuotias nuori nainen raskaaksi, tällainent tutkimus on hiljattain tehty. Googleta jos et usko.

Myös miehelle foolihappoa ja vitamiineja. Vehnänalkioöljykapseleita molemmille. Ja lähete tutkimuksiin. Vai onko mies niin fossiili, ettei mene runkkaamaan purkkiin?

No hei.. et sä ansaitse lasta yhtään sen enempää kun kukaan mukaan. Siltikin uskaltaisin väittää että todennäköisesti tulet sen lapsen saamaan ennemmin tai myöhemmin.

Tiedän tunteesi. Ajattelin vuosi sitten täsmälleen samalla tavalla (tyhmää, mutta minkäs voi). Nyt on menossa jo yk ties mones, laskuista tipahdin jo kauan sitten.

Lähdettiin tutkimuksiin ja vika löytyi, nyt ollaan hoitojonossa. Katkeruus muita kohtaa on lähes täysin hävnnyt matkan varrella. Vieläkin hiukan haikealta tuntuu, kun kuulee muiden raskaus- ja vauvauutisia, mutta uskon vakaasti, että hoitojen avulla (ehkä jo ensi vuonna) on meidän vuoro.

Suosittelen teillekkin tutkimuksiin menoa. Vika voi olla ihan pienikin ja helposti korjattavissa.

Tsemppiä,

Terveelliset elämäntavat eli ei tupakkaa eikä alkoholia. Ylipaino tai alipaino vaikeuttaa myös raskaaksituloa eli normaalipainoideksi olisi hyvä olla molemmilla. Liukuvoiteiden käyttö heikentää myös rakautumista. Siinä vielä pari vinkkiä.

En tiennytkään että raskaus on asia joka pitää ansaita,kuka sen päättää sitten? Taivaan isä? Yksi lapsi ja toinen tulossa,molemmat alkaneet ensimmäisestä yrityksestä. Minusta on aivan pöyristyttävää miten "ilkeillään" niille joilla raskaus alkaa helposti ja tuodaan esille se ettei heillä edes olisi oikeutta saada lasta tms... hei haloo onkohan tuo ihan tervettä jauhaa moista?

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
tutkimuksiin, ei kannata enää aikailla jos vuosi jo kulunut. mikäli jokin syy löytyy niin hoitoihin saattaa mennä vielä toinen vuosi tai jopa useampi ennen kuin lapsi saa alkunsa tai pysyy matkassa mukana. Toisinaan on myös niin että naisen munasolu hylkii juuri kyseisen kumppanin siittiöitä mutta toisen miehen kanssa nainen tulisi heti raskaaksi, tämä on pieni väestöisessä suomessa ei niin harvinaista. Siihen auttaa myöskin hedelmöityshoito jolloin tekniikan avulla hedelmöitetään ja siirretään suoraan sinun kohtuusi. Tsemppiä ja älä ole katkera, toiset saavat lapsia ja toiset eivät, niin se on ollut maailman sivun ja tulee olemaan.

Ai, mikä juuri Sinusta tekee paremman vanhemman kuin niistä toisista?

Pakko muuten tuo vielä korjata, että "mies on hedelmällinen koko ikänsä" <- joo-o, mutta miehenkin hedelmällisyys kääntyy laskuun 30-ikävuoden jälkeen.

Tarkoitin siis että sellaiset tulevat raskaaksi jotka hairahtuvat yhenyön juttuun, jotka eivät edes tahdo lasta ja tekevät sitten abortin, ELI NE JOTKA EIVÄT OSAA KÄYTTÄÄ EHKÄISYÄ.
Sitten oho olen raskaana ja eikun aborttia vääntämään, näitä tarkoitin. En parisuhteessa olevia, tai sellaisia jotka tahtovat lapsen sitten kun kuulee olevansa raskaana...

Mutta edelleen kiitos Kannustaville ja Positiivisille kommenteille!

ja totta kai sitä tälläinen vauvakuumeilia on kateellinen niille jotka tulevat paksuksi, vaikka ystäväkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä