Kaikki on ihan p*rseestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska

Vieras
Mistään ei tuu mitään. Ottaa niiiiin päähän. Tänää ois ollu ultraääni ja mies lähti jonnekki päivällä kun suuttui eikä tullutkaan mukaan. En tiiä edelleenkää missä se on ja multa menee hermot kaikkeen. Miks hemmetissä en tajunnu että tuo on noin kusipää ennenku sen kaa muutin yhteen ja päätin hankkia lapsen! Lapsesta toki en luopuis mutta eri miehen kanssa mielellään oisin voinu sen tehdä!!!

Haistakoot paskan.

Mua ei enää kiinnosta mikään ja oon pillittäny melkeen koko päivän ku kaikki on niiin paskaa.

Mä en jaksa enää.

Mulla on kanssa paska äijä :/
Sain just tietää,että meille tulee toinen lapsi.
Ollaan siitä miehen kanssa juteltu ja nyt hän onkin kääntänyt kelkan!
Sanoi ettei tahdokaan lasta nyt vaan 2 vuoden päästä!
Käskee et menisin tekemään abortin...
Vetoaa siihen,että on huono raha tilanne tällä hetkellä ja haluaakin lapsen 2 vuoden päästä.

v*ttu se on muutenki sellanen kusipää ja ruvennu vaikuttamaan jotenki kiiinnostuneelta kaikkien muitten muijien ulkonäöstä yms että antaa olla. painukoot kuuseen koko ääliö.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
v*ttu se on muutenki sellanen kusipää ja ruvennu vaikuttamaan jotenki kiiinnostuneelta kaikkien muitten muijien ulkonäöstä yms että antaa olla. painukoot kuuseen koko ääliö.
Uskon, että voi oikeesti v**uttaa noin paljon, mutta muista, että myös raskaushormonit antaa oman säväyksensä tunnepuolelle.

Nimim. itsekin raskaana

Yhteistyössä