Kaikki rakastuneet tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A-P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A-P

Vieras
Tämä on niin ihanaa! Miten toinen ihminen voikaan herättää tällaisen tunteen, että on aivan pilvissä hänen kosketuksestaan jne? :) En muista ikinä olleeni näin rakastunut. Vuosia jo ehdin pelätä olevani jotenkin tunnekylmä, kun lukuisista yrityksistä huolimatta kukaan ei tälleen aikuisiällä vaan sytyttänyt. Tämä nykyinen mies on kaverini vuosien takaa. Kaveruus piti uhrata, mutta se kannatti!

Kertokaas kaikki rakastuneet omasta tilanteestanne. Nautiskellaan yhdessä.:D

tapasin mieheni eräänä perjantai-iltana. aloimme seurustelemaan, sunnuntaina mies jo muutti meille asumaan. joidenkin mielestä oli liian hätäinen ratkaisu, mutta onnea on kestänyt useita vuosia, nyt meille on tulossa lapsi, miehelle ensimmäinen, mulle toinen. Ja yhä edelleen tunnen olevani yhtä rakastunut kuin silloin aikoinaan. Hän saa mut edelleen syttymään ja rakastumaan itseensä jo pelkällä hellällä katseella ja pienillä kosketuksilla ja eleillä =) Onnea aloittajalle =)

Minä rakastuin kohta kuusi vuotta sitten omaan mieheeni. Ja olen yhä rakastunut <3 Kaksi lasta ja oma koti ja edelleen on ne perhoset mahassa. Nämä maanantait ovat töissä pahimpia, ihanan yhdessä vietetyn viikonlopunjälkeen on kamala ikävä. Rakastan niin paljon että se ihan sattuu. :) Mies on kaikkea sitä mitä nainen voi toivoa ja jota en koskaan, ikinä olisi uskonut saavani.

Mä olen rakastunut mieheeni, välillä tunne on muun ohessa, välillä tulee juuri niitä "pää pilvissä hurmiosta"-hetkiä :heart: ja naimisissa ollaan oltu jo 15 v =)

Yhteistyössä