Kaikki synnytyksen käynnistyskikat tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maritta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maritta

Vieras
Kertokaa nyt prkl mikä voisi vauhdittaa synnytyksen käynnistymistä! Ja kyllä, on tiedossa että hormonit sen loppupeleissä käynnistää, mutta olen kärsimätön ja totaalisen kyllästynyt olotilaani! Nytkin närästää niin paljon että tekisi mieli oksentaa, viikkoja 40plus. Tätä menoa olen raskaana vielä syyskuussakin.

Ei sellaisia ole, toimivia siis. Mulla on synnytykset menneet pari viikkoa yli, pari on jouduttu käynnistämäänkin. Kaikki konstit olen kokeillut. Saunomisen, siivoamisen, seksin. Ikkunanpesun. Jopa sellaisen, että nostin ämpärillä kaivosta vettä, niin nopeasti kuin pystyin ja juoksutin ne mökin saunaan. Eitosiaanmitään vaikutusta.

mä olin kans kärsimätön, menin saunaan ja ronklasin itteäni hmm, vähän kovakouraisesti (ja hassussa asennossa ku en meinannu mahaltani yltää ) nii alko tulee limaa, eli limatulppaa tuli sit seuraava vuorokaus ja sitä seuraavana päivänä alkoi synnytys. oli kovat selkäkivut koko raskauden mut ton saunomisenkin jälkeen pakotin itteni reippaalle kävelylenkille, koko ajan tuli limaa ihan lorahtamalla housuun. ja seuraavana päivänä taas rivakalle lenkille, no siellä ne supparit alkoikin :)

supistustuulia sinne :)

Ehkäpä revit sen lapsen ulos sieltä ihan omin kätösin? :))

Eikun ihan oikeesti, se tulee sitten kun tulee. Tiedän, että loppuraskaus ei mitään herkkua ole, mutta ennen syyskuuta se sieltä ulostautuu.

ensiksi leivot pullataikinan, ihan perinteisesti nyrkkityylillä. sitten lähdet rivakalle lenkille ja siivouksen jälkeen saunaan. saunan raikkaana harrastat reippaasti lakanoiden heilutusta ja sitten kun on kermat kolossa niin nosta jalat kohti kattoa puoleksi tunniksi. siinä odottaessa hiplaa nännejä minkä jaksat..

tuskin auttaa nuokaan, mutta koti on puhdas, pullat on leivottu ja toivottavasti olokin on tyydytetty!
koita vaan levätä ja popsia rennietä, vaikka ei ne varmasti mitään auta..

Kuusi synnytystä takana. Nyt kuopuksen jälkeen alan pikku hiljaa uskomaan sitä, mitä kätilö sanoi. Parhaiten auttaa rentoutuminen, hyvät unet jne. Ei siis mitään hikeä irroittavaa ylimääräistä touhuamista, vaan päin vastoin... Toivottavasti pääset kohta "tosi toimiin" :)

Yhteistyössä