Kaikki täytyy tehdä niin vaikeaksi, miesasiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ompa vaikiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ompa vaikiaa

Vieras
Yhteenmuutto oli yhtä taistelua, kauan sain kysellä, että koska muutetaan ja haluaako edes muuttaa.

No, sit otin asiaksi naimisiinmenon, välttelee aihetta kuin ruttoa. Monta kertaa ottanut asian esille. Noh, kihloihin mentiin vuosi sitten, ei sanallakaan sen jälkeen puhuttu naimisiinmenosta. Yhteisiä lapsia ei tehdä, kun molemmilla on jo lapsia.

Olen sanonut, etten välttämättä halua edes kirkossa mennä (no tottakai haluaisin), mutta oon yrittänyt tehdä miehelle nää kaikki tosi helpoksi, kun tiedän ettei se oo sellainen ihminen et ottais tällaiset asiat esille. Mä otin kihloihin menonkin puheeksi.

No mut etkö sinä jo ymmärrä, ettei miestä kiinnosta :O Jos olet saanut hänet painostamalla muuttamaan yhteen ja kihloihinkin, niin miki ihmeessä haluaisit vielä painostaa naimisiinkin. Kun toinen ei selvästikään halua :headwall: Vissiin on vaan päässyt helpommalla kun on antanut sulle periksi. Tlipäätään mä en tajua, että miki teidän pitäisi mrnnä naimisiin kun kerran lapsetkin on jo tehtynä (muiden kanssa)?

No mut etkö sinä jo ymmärrä, ettei miestä kiinnosta :O Jos olet saanut hänet painostamalla muuttamaan yhteen ja kihloihinkin, niin miki ihmeessä haluaisit vielä painostaa naimisiinkin. Kun toinen ei selvästikään halua :headwall: Vissiin on vaan päässyt helpommalla kun on antanut sulle periksi. Tlipäätään mä en tajua, että miki teidän pitäisi mrnnä naimisiin kun kerran lapsetkin on jo tehtynä (muiden kanssa)?

Peesi.

Jospa nyt antaisit miehen olla ihan rauhassa. En edes tajua, miksi koko ajan kyselit mieheltä haluaako muuttaa yhteen ja koska?

Anna asioiden tapahtua omalla painollaan. Jos mitään ei tapahdu, vedä johtopäätökset.

[QUOTE="vieras";28585050]Jospa nyt antaisit miehen olla ihan rauhassa. En edes tajua, miksi koko ajan kyselit mieheltä haluaako muuttaa yhteen ja koska?

Anna asioiden tapahtua omalla painollaan. Jos mitään ei tapahdu, vedä johtopäätökset.[/QUOTE]

Mies on sellainen, ettei itse ota puheeksi mitään, koskaan.

Kysyin yhteenmuutosta, vaikeni ja vaihtoi puheenaihetta. Seuraavan kerran kysyin myöhemmin, taas sama juttu. Kuitenkin halusi muuttaa, halusi mennä kihloihin.

Naimisiinmenosta olen kysynyt viimeksi vuosi sitten, nyt jos otan asian esille, sanoo ettei vielä. No hemmetti koska sitten, 20v päästäkö

Siis kihlaushan on sopimus tulevasta avioliiton solmimisesta. Hääpäiväähän siinä ei tarvitse tietää, mutta miksi olla kihloissa vailla tarkoitusta solmia avioliittoa?

No mut etkö sinä jo ymmärrä, ettei miestä kiinnosta :O Jos olet saanut hänet painostamalla muuttamaan yhteen ja kihloihinkin, niin miki ihmeessä haluaisit vielä painostaa naimisiinkin.

Tunnen parin, jossa mies painosti naisen muuttamaan yhteen ja nyt ovat naimisissa ja pari lastakin on. Ei sovi romanttisen ihmisen järkeen tuo. Samainen nainen on kauneimpia tapaamiani, mutta oli itse vakuuttunut olevansa ruma. Hmm.

Mut itse aiheesta. Hämmentävää että joku haluaa seurustella miehen kanssa, joka puhuu noin vähän tunteista tai ilmaisee niitä. Millaistahan arki olisi tuollaisen kumppanin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28584985:
Kuulostaa vaikealta.
Miksi pitää mennä naimisiin, eikö yhdessä asuminen ja kihloissa oleminen riitä?

Niin siis kihlathan EDELTÄVÄT naimisiin menoa. Mitä järkeä mennä kihloihin jos ei mennä naimisiin!

Yhteistyössä