Kaikki te säälittävät anonyymit blogikommentoijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pippuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pippuri"

Vieras
Aahahhaa, tää on niin totta!

It's all about something: Bloggaaja on aina väärässä

Kaikki te anonyymisti "rakentavaa kritiikkiä" blogeihin kommentoivat ihmiset, ootte niin säälittäviä :D. Meette haukkumaan bloggaajia anonyymisti, koska ne tai niiden lapset on rumia/kauniita/lihavia/laihoja tai ihan mitä vaan tai kiukuttelette, jos joku bloggaa omalla nimellään, ei bloggaa omalla nimellään, laittaa kuvia tai ei laita.

En ymmärrä mitä pointtia on käydä huutelemassa toisten blogeihin ilkeyksiä ja vieläpä anonyymin verhon takaa. Vielä pahempaa on haukkua bloggaajien lapsia. Hävetkää ja menkää itseenne – bloggaajat eivät ole teidän omaisuuttanne, vaikka he saisivat niistä miljoonia euroja rahaa ja kertoisivat itsestään kaiken.

Ja ei, en ole bloggaaja, kunhan vain olen seurannut tätä anonyymien ilkeilyä toisten blogeissa varsin pitkään (ja takuulla suurin osa heistä löytyy täältä palstalta).

[QUOTE="vieras";28106379]Todellista pohjasakkaa on ne jotka haukkuu blogikommentoivia.Ovat niin oikeessa kaikissa asioissa,ja kaikki muut ovat väärässä.[/QUOTE]

Peesi.

Huh, onneksi en lue blogeja! Saati että kommentoisin.. Yksi ainut blogi, jota olen surusilmäisenä seurannut, ei ikinä saisi mua kirjoittamaan mitään inhottavaa palautetta.. Kantsii varmaan siis valita blogit(jos niitä haluaa lukea) niin, että lukee vain itseään kiinnostavia tai omasta mielestään mielenkiintoisia.. Ja samahan se on näissä palstakeskusteluissa; helppo huudella harmaana...

Yhteistyössä