Hae Anna.fi-sivustolta

Kainalokarvat miehellä

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä M35, 17.03.2007.

1. M35 Vierailija

Niin Ellit mites suhtaudutte tähän kysymykseen ?
    Itse kun oon miehenä jo jonkin aikaa sheivaillut karvat kainalosta niin miespiireissä tulee kommentteja tyyliin "homojen hommaa" Minä taas paljon hikoilevana näen tämän käytännöllisyydenkin kannalta... Mukavampi näin kun hikiset karvat kainalossa! Vaan onkos se sitten miehisyydestä pois vai...???

2. maris Vierailija

No ei ole miehisyydestä pois, jos sulla vaan itsetunto on kohdallaan :) Sheivaahan jotkut säärensäkin, mutta täytyy kyllä sanoa, että tätä en kuitenkaan suosittelisi, jos ei itse välttämättä halua. Voi herättää hieman kummastusta useimmissa.
    Minustakin paljaat kainalot on paljon kätevämmät hikoilun kannalta, joten ymmärrän hyvin, jos jo yksin tämän vuoksi haluat ne sheivata. Hittoako tätä tarvii ystäville mainostaa, jos eivät ymmärrä. Ole rauhassa oma karvaton itsesi :)

3. Väsy Vierailija

Ehdottomasti parempi karvattomana. Hikikään ei haise niin paljon, ja onpa kyllä paremman näköinenkin kun ei villat tursua...

4. Hhhhair Vierailija

Sheivaa vaan. Ei minua ainakaan tursuavat karvapörhelöt kainaloissa kiinnosta miehillä yhtään sen enempää kuin naisilla. Hygieniakin paranee.

5. ------- Vierailija

No mieluummin näkisin, että mies leikkaisi karvoja vaikka vähän lyhyemmiksi kuin sheivaisi kokonaan. Sänki on ikävä jo itsellä, saati miehellä jonka kainaloon pitäisi käpertyä. Tietysti jos jaksaa ylläpitää siloisia kainaloita niin eihän tuossa mitään outoakaan ole, karvat kuin karvat ja ajellaanhan niitä muualtakin :)

6. naiset sheivaa Vierailija

Mä en kyl sellaisen miehen kans olis kuka sheivailis jotain osaa vartalostaan,yäk!

7. hmm? Vierailija

Ikää oli viisi vuotta ja risat?

8. -84 Vierailija

Oli kyse karvojen ajamisesta, miehen tai naisen kohdalla, mielestäni tärkeintä on että ihmisellä itsellään on hyvä olla. Minä en todellakaan lähtisi tuomitsemaan ketään, oli ratkaisu mikä tahansa..
    jos sheivailu tuntuu hyvältä niin anna palaa vaan :) oma keho on kuitenkin yksityinen asia, ei kenellekään ole lupaa käskeä mitä toinen ei saa tehdä tai mitä pitäisi tehdä!

9. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Parempi karvat poissa ja vähemmän hienhajua.

10. Toivottavasti minun mieheni ei koskaan ala sheivailla, rakastan häntä karvoinen päivineen. Minun mielestäni miehekäs mies on karvainen... en halua mitään metroseksuaalia kumppanikseni.

11. Nainen35 Vierailija

Minä olen aina pitänyt siitä, että miehelläni on sopivasti karvoja, ja ihmettelisin kyllä kovasti, jos hän alkaisi sheivailla sääriään, kainaloitaan tai rintaansa, mielestäni se olisi "epämiehekästä". Mutta JOS hän niin haluaisi tehdä, rakastaisin häntä kyllä varmasti ihan yhtä paljon :)

12. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse pidän karvattomista rinnoista ym. joten en häiriinny jos ne ja kainalot ajaa.

13. sporttim Vierailija

Yleisurheilijamiehet pääsääntöisesti ajavat sekä säärensä että kainalonsa, joten en pidä tuota mitenkään outona. Ikävä kyllä yleisurheileva mieheni ei ole tuota tapaa omaksunut.

14. karvakarju Vierailija

oma mieheni on aika karvainen . Varsinkin selän karvat on mielestäni epämiellyttävät. Saisi ajaa kainalonsa tai ainakin lyhentää ne karvat, pitäisin siitä

15. --neito-- Vierailija

Mun mies on mukavan karvainen. ;) Kainalokarvat hän kuitenkin ajaa pois. Pysyy siten nimittäin paremmin hajuttomana. Karvat ottavat nimittäin hyvin hajut itseensä.

16. Ei karvoja tälle Vierailija

Kyllä niitä karvoja saa ajella. Ei hienhaju ole mikään ihanin kainalopöheikössä, saati perskarvoissa killuvat kakkapallerot. Selkäänkin soisin silkoisen ihon villapaidan sijaan.

17. Rillapa Vierailija

Olin kerran harvassa elämässni sellasen miehn kanssa joka oli "naista ajatellen" ajellut alapään karvojaan, huomioiden suuseksin. Sika, eihän se ollut muuta kun oma itsekäs miehensä. Kainalokarvojaan kyllä riitti. Hyi.

18. ainokainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Mä haluaisin ehdottomasti, että mies huolehtii karvanpoistosta. En voisi seurustella miehen kanssa, jolla perskarvat rehottaa ja hiki haisee.
    Valitettevasti suomalaisilla miehillä on vielä paljon opittavaa intiimihygienian alueella.

19. Aikuinen sinkkumies Vierailija

Ei rehota karvat, eikä haise hiki. Huolehdin karvanpoistosta, ajan kainalokarvat ja siistin myös alapään karvoitusta. Myös intiimihygieeniassa ei valittamista, ei hajuhaittaa pesu ennen ja jälkeen, sekä päivittäin. Tarvittaessa myös useammin.

20. Nainkkonen Vierailija

Jos karvoitusta on vain vähän ei sillä ole niin väliä, mutta kunnolla rehoittava karvoitus pitää mielestäni ehdottomasti ajella kainaloista pois. Sama koskee jalkovälin karvoitusta, siistiminen on melkein aina paikallaan. Toisaalta, itse en voi sietää "posliinia" miehillä, eli ihan totaalia karvattomuutta (sellainenkin on nähty, yöks). Oma mieheni sheivaa kivekset, ja saksilla siistii näkyvää karvoitusta, ja se on mielestäni toimiva ratkaisu.

21. pois pois Vierailija

Ehdottomasti pois!!!
    Karvainen luolamies ei saa pinnoja...

22. erilainen nainen Vierailija

Ihana jos miehellä on kunnon rintakarvat ja kainalokarvat. Seksi saa ehdottomasti haista ja maistua tosimiehelle... Kiihottaa pelkkä ajatuskin...

23. Ilmanmuuta aja pois kainalokarvat! Voi kumpa miehet tajuaisivat ajaa niitä pois. Mikään ei ole yhtä typerän näköistä, kuin karvatöyhtöt kainaloista.

Oma mieheni ajaa kainalokarvat, poistaa myös rintakarvat. Selkäkarvoja ei onneksi ole, mutta jos tulisi, uskoisin poistavan myös ne.

PS. Yleensä urheilullisilla, lihaksikkailla miehillä ei ole rinta, eikä kainalokarvoja. Ja mikä onkaan miehekkäämpää kuin lihaksikas mies. Joten ei se miehekkyys karvoihin kyllä katso!

24. Elody~ Vierailija

Itse olen itseani hyvassa kunnossa pitava, hygieeninen ja raikas nainen, joten kaippa arvostan samoja piirteita miehessakin. En tosin innostuisi itseaan "puunaavasta" ja peiliin tuijottavasta miehesta (huh, tulee ihan kylmat vareet;), mutta tuollainen esim juuri kainalokarvojen ajaminen on oikein hyva juttu..

Mielestani liialliset kainalo/rinta/selkakarvat on hyva pitaa kurissa tai ajella pois kokonaan, minua ne henk kohtaisesti allottaisivat suunnattomasti, sen sijaan silkoiset saaret ja posliinigenitaalialue saisi mielestani olla ihan naisten juttuja vain!

25. ei oo Vierailija

Karvat kainalossa nimeomaan kerä kaiken hajun itseensä. Joku pesuaine kyllä poistaa kaikki hajut mutta ihme kyllä se haju saattaa tulla minuuteissa takaisin. Ja jos ihminen on jotenkin atooppinen tai bakteerinen niin ne kaikenlaiset hiivat ja sieinet lymyää siellä kainalossa, En tiedä haluaisiko joku nainen tulla kainaloon jos puhuisi niille mitä kaikkea ihmisten kainaloissa lymyää. HYI HELEVETTI. Ajelin just pois kun on ihottumaa eikä oel ollenkaan varmaa mistä ihottuma johuu joten se voi olla tali-ihottumaa joka johtuu jostain bakteerista ja ihohiivasta, tosin ihan sellaisesta jota kaikilla ihmisillä on. Huomasin että myös kanaloissa onsamaa ihottumaa ja koska se on kummassakin käsessä ja ojentajissa niin jotenkin oli päivänselvää että vaikka kuin äijäläisenä tykkäsiin niin karvat lähti. Nyt katotaan rauhottuuko ihottuma paremmin. Jos rauhoittuu pitää sitten leikata millin tyngät. Mutta ei sinne partakonetta mieluusti laita vaikka tukanleikkuria käyttikin, YÖK. Mutta voi helevatti että kun ei haise enää hiki....NUUUUH NUUUHHH...ei mitään hajua, tuliko musta nyt akka, enkä ookaan enää äijä? Meni kainaloneitsyys.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri