Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Kainalokarvat miehellä

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä M35, 17.03.2007.

1. Kyllä miehen täytyy olla luonnollisen karvainen. En pitäisi ajelijoista.

2. Jep Vierailija

Luonnostaan karvaton rinta on ok, mutta jos siinä nyt sattuu pientä ryijyä olemaan, niin ei sitä mielestäni erikseen tarvitse ajella pois. Kainalotkin yleensä pysyvät ihan riittävän hyväntuoksuisina normaalihygienialla, jos vaikka töistä tullessa tuoksahtaa niin suihkussa käynti yleensä hoitaa homman. Ymmärrän ajelun jos on niin voimakas hieneritys, että saippua ei auta, mutta muuten... Au naturel on paras. Mies saa olla karvaisempi kuin minä. Ja niitä tupsuja on sitä paitsi kiva silitellä.

3. Vierailija Vierailija

Itse olen mies ja olen tässä viime päivinä huomannut kainalokarvojen ajelemisen tärkeyden. Itse en höylää, koska mä vihaan niin sitä pistelevää sänkeä joka ilmestyy jo parin tunnin päästä ajelemisen jälkeen. Käytän vahaa. Pysyy kauemmin poissa kuvioista. Itse kun olen kanssa melko kova hikoilemaan niin hygienian syystä kanssa paras ratkaisu. Rintakarvat revin kanssa toisinaan irti. Rintakarvojen karvoitus ei onneksi ole voimakasta, joten sen pois heittäminen ole aina niin välttämätöntä. Toisinaan vain alapäätä siistin lähinnä saksilla ja kivekset höylällä. Muuhun en sitten koske.

4. 30+posliini mies Vierailija

Oon bodausta harrastava,itsestäni päästä varpaisiin huolehtiva heteromies.En ole luonnostaakaa kovin karvanen esim.kainalokarvoja ei koskaan juuri kasvanut,ei juuri partaa onneksi,joten luonto kiittää,sänkihiukset,muuten oon pitänyt itseni täysin karvattomana silmien alta yli about 15v..vahannut ja nyppinyt häpykarvat,siis täysin posliini ja pakaravälin,joten ei enää sänkea vaan puhdas sileä iho.Jalat jne.ajelen ettei tule mitää villoja.En voisi kuvitella karvoja kroppaani,ajatelkoon muut mitä lystää,mut ei kaikki varmastii naiset tykkää luolamiehistä?Miltä näyttää treenattu karvanen mies??Kyllä lihakset erottuu paremmin kun on karvaton.Karvattomuus sopii molemmille sukupuolille ja on mielestäni miehelle myös naisen huomioonottamista olla huoliteltu.On aika ihmeellistä jos miehisyys olis karvoista kiinni,kun ei naisellisuuskaan rintojen koosta tai pitkistä hiuksista.Itseäni kyllä miellyttää vaikka tosi pienirintanen ja lyhythiuksinen nainen..

5. löllerö Vierailija

kun alakerrasta karvat ajelee niin siinä normimiehenkin varustus näyttää valtavalta. Joten se viehätys siinä sitten on..

6. Bertta Vierailija

Minusta miehet kyllä saisivat pitää karvansa. Mieluummin mies karvoilla kuin ilman, mutta mielipiteensä toki kullakin...

7. mnb Vierailija

Kesällä huomioni kinnittyi erittäin karvaiseen mieheen, joka oli sheivannut jalkaterät ja nilkat siten, että kehräsluun yläpuolella oli tarkkareunainen, vaakasuora rajaus. Näytti todella tyhmältä, ihan kuin hepulla olisi ollut karvalegginsit jalassa :D

8. äippä66 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Päivän paras, nauroin vedet silmissä!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri