Kaipaan asiallisia kommentteja kiitos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 876
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

876

Vieras
Mulla tai siis oikeastaan mulla ja miehellä on sellainen seksiin liittyvä ongelma.. Mies ei nimittäin suostu antamaan minulle suuseksiä koska kokee sen epämiellyttäväksi. Itse hän viikottain painostaa tai leikillään sanoo että ottaisinpa häneltä suihin. Olen kuitenkin lakannut ottamasta suihin vedoten siihen, ettei hänkään anna minulle suuseksiä.

Minua myös nolottaa sitä vaatia ja tivata enkä edes usko että pystyisin siitä nauttimaan, kun tietäisin koko ajan että mieheni ei pidä siitä :( Siksipä en jaksa tai kehtaa sitä enää kysyä.
Itselläni ei ole kokemusta tällaisista miehistä jotka eivät siitä pidä mutta suhteen alkuaikoina en kokenut sitä ongelmaksi koska seksi oli muuten niin hyvää. Nyt, kun olemme olleet parisuhteessa useamman vuoden, asia vaivaa minua.
Enpä usko että kyse on mistään hygienia-asiasta, sillä siistin alapääni karvoituksen, käyn suihkussa ja pidän itsestäni huolta.

Ärsyttää vaan kun mies jankkaa itse suihin ottamisesta ja blaa blaa.Onkohan muilla tällaista?

Ei munkaan ukko nuole KOSKAAN! Suhteen alussa oli pari kertaa omasta aloitteestaan mutta ei enää vuosiin. No, en minäkään tee enää hänelle yhtään mitään mukavaa!

ansarikukka: mies ei ole sanonut muuta syytä kun että ei pidä siitä eikä ole hänen juttunsa.

En minäkään ole erityisemmin rakastunut suihinottoon, mutta onhan siitä tullut itsekin kiihoittuneeksi ja hyvä mieli kun näkee että toinen nauttii.

no oholle sanon vaan, että käyn suihkussa 2 kertaa päivässä, aamulla herätessä sekä illalla lenkin jälkeen. Pesen alapääni ja huolehdin karvoituksen ajelusta. Ehkäpä kyse ei ole siitä. Tai sitten mieheni on eri mieltä.

ehkäpä miehes ei tiedä mitä siellä tehdään ja tuntee itsensä epävarmaksi, ja siksi se on niin ikävää hänestä?!?

Meillä mies ei kans tykännyt oikein antaa suuseksiä, mutta kun sit selvis, ettei tiedä tekeekö mitään oikein siellä ja mitä pitäis ja missä. Harjoiteltiin yhdessä koko prosessi, niin rupes oleen toinen ääni kellossa.

Mun yks miespuolinen kaveri kertoi aikoinaan sellaisesta tapauksesta, että hän oli kerran nuollut yhtä naista ja maistaa sen järkyttävän pesemättömän maun suussaan vielä vuosienkin päästä. Ei kuulemma suostu nuolemaan naisia, vaikka itse suihinotosta tykkääkin. : /

Toivottavasti joskus pääsee traumastaan, ettei hänen tulevien naistensa tarvitse kärsiä yhden sutturan takia..

Yhteistyössä