Hae Anna.fi-sivustolta

Kaipaan kipeästi apua

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä yksinäinen, 17.07.2005.

1. yksinäinen Vierailija

Hei, ajattelin kysäistä jos jollakin olisi neuvoja minulle.. Olen ollut nyt muutaman vuoden enemmän ja vähemmän ahdistunut ja masentunut, mielialanvaihteluni ovat aikarajuja. Kävin opiskelijaterveydenhuollossa koulupsykologilla noin vuoden, mutta nyt kun valmistuin tänä keväänä ammattiin, en tietenkään voi enää käydä siellä. Olen muuttamassa syksyllä Espooseen opiskelemaan, ja olen ajatellut, että minun täytyisi saada jotain apua siellä. Tämä kesä on ollut hyvin vaikeaa aikaa henkisesti, mutta en nyt kesällä ole päässyt minnekään puhumaan ongelmistani. Osaako kukaan kertoa, mitä mahdollisuuksia olisi Espoossa ja Kauniaisissa? Minkälainen tilanne on yksityisellä puolella? Jos joku tietää jotain linkkejä, ottaisin niitä ilomielellä vastaan. :) Taustalla minulla on siis syömishäiriötä ja itsetuhoisuutta..

2. E Vierailija

Oletko käynyt koskaan tukiasema.net netti yhteisössä? Minulla on ollut siitä huomattava apu toipuessani masennuksesta ja muutenkin sieltä voisit löytää ystäviä ja samassa tilanteessa eläviä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri