Kaipaisin apua muumikakun tekemiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Kertokaas miten saisin tehtyä muumipeikon kuvan täyskäriin ilman monimutkaisia virityksiä?
Millä sais mustat ääriviivat,musta laku tahtoo olla vähän jäykähköä
ääriviivojen tekoon.
Myykö apteekit mustaa elintarvikeväriä?

Mites se käytännössä tapahtuu kun luin että voi myös suklaasta tehdä noi reunat.Eli että leivinpaperille tekee mut miten sen saa ehjänä kakun päälle?

joko pursotat ohuella tyllalla värjättyä kermaa tai just tolleen suklaata leivinpaperin päälle. voihan ääriviivat tehä silleeen osissa, et saa sit hyvin nostettua kakun päälle. ite tekisin varmaan kermalla, koen helpommaksi, ihan kaupoistakinhan saa värejä.

Mulla ei ole kokemusta marsipaanista.Ja epäilen löytyykö täältä pikkukaupoista sen värisenä..
Mut toi pursotus hommeli pakastepussilla olis jees juttu,sais tosi ohkaset reunat.
Tuli mieleen että eihän ne ääriviivat tarvii välttis olla just mustat,vaikka tummansiniset tai vihreät,mulla näitä värejä jo löytyy.

Tavallisella suklaalla ääriviivat leivinpaperille ja kuva siellä leivinpaperin alla...ja sitten pakkaseen hetkeksi ja sitten täyttämään vaalealla suklaalla ne kolot sitten, itse tein tämmösen kuopuksen 1.vuotispäiville

Tämmösen tein sulkaalla pojan kakkuun. Oranssi on värjättyä valkosuklaata :)
4754348.jpg

Yhteistyössä